קורס ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות במכללה הטכנולוגית באר שבע

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אינטרנט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על הטכנולוגית באר שבע - ניהול רשתות חברתיות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות במכללה הטכנולוגית באר שבע - המרכז להשתלמויות והכשרה מקצועית


המומחים בזירת המדיה החברתית


הרשתות החברתיות הפכו לחלק כמעט בלתי נפרד מחיינו והן גם תופסות נתח גדול יותר ויותר מהאופן בו אנו משווקים מוצרים ושירותים. ארגונים או מוסדות שמעוניינים לקדם את עצמם היום מבינים שלא די בפלטפורמות השיווק המסורתיות כגון טלוויזיה ועיתונות, אלא יש צורך בביסוס נוכחות בזירה השוקקת של המדיה הדיגיטלית. רשתות חברתיות מגיעות בשלל סוגים, אשר מכוונים לקהלי ידע אחרים ולקבוצות שונות באוכלוסייה, וכך מנהלי הקמפיינים נדרשים לתכנן את אסטרטגיית השיווק שלהם כך שתתאים לקבוצת היעד, או לחלופין תסייע לגייס אוכלוסיות נוספות. באופן זה, קמפיין שפונה לאנשי עסקים יפנה לרשת חברתית שונה מקמפיין שמיועד לצעירים ולבני נוער, או לקמפיין שקהל היעד העיקרי שלו הוא מעצבים ואמנים, או עובדי הייטק.


המכללה הטכנולוגית באר שבע עורכת קורס ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות, אשר מכשיר את תלמידיו להיכרות עם אסטרטגיות שיווקיות ברשתות חברתיות מרכזיות ופופולריות. התכנית חושפת לכלים פרקטיים לניהול ולהובלה של קמפיינים עבור ארגונים ומוסדות ובעזרת הידע הנלמד בקורס יכולים הבוגרים להשתלב בעולם השיווק הדיגיטלי, תחום דינמי וצומח שיש בו ביקוש מתמיד לעובדים שמומחים לניהול קמפיינים במדיה חברתית.

 


תכנית הלימודים


במסגרת קורס זה המשתתפים לומדים כיצד לתכנן ולנהל קמפיינים ממומנים וקמפיינים אורגניים ברשתות חברתיות מובילות. הם מתוודעים לאסטרטגיות שיווק שמותאמות לפייסבוק, לאינסטגרם וללינקדאין ובוחנים כיצד לפלח ולאפיין את קהלי היעד האופייניים להן בהתאם לנתונים גיאוגרפיים ודמוגרפיים, לאתר קבוצות מתאימות ולהתמודד עם דפים מתחרים. נוסף על כך, הם מפתחים מיומנויות להקמה ולניהול של עסקים בעולם הדיגיטלי ולקידומם המוצלח בזירה האינטרנטית וכן להתמודדות עם מצבים מורכבים ומציאת פתרונות שיווקיים יצירתיים ומקוריים. הם גם מקבלים הכנה ממוקדת לקראת מבחני הסמכה שעורכת חברת פייסבוק לשיווק בכלים שהיא מציעה לקידום ממומן.


מתכונת הלימוד


קורס זה נפרש על פני כ - 11 מפגשים והוא כולל כ - 45 שעות לימוד. השיעורים נערכים אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים והערבים. במהלכם המשתתפים מתנסים במטלות ובפרויקטים מעשיים שונים, שחופשים אותם להיבט הפרקטי של ניהול ברשתות החברתיות. בסיומו של הקורס הם מתבקשים לערוך פרויקט מסכם בו הם מיישמים את העקרונות הנלמדים בפלטפורמות השונות.


נושאי הלימוד


הנושאים הנלמדים במהלך הקורס כוללים בין היתר גם:

 

  • רשתות חברתיות מובילות
  • הנעת תהליכים
  • ניטור תוצאות לשיפור קמפיין
  • איתור קהלי יעד
  • שיווק מחדש במדיה חברתית
  • ניהול עסקים בעולם הדיגיטלי
  • ניתוח נתונים דמוגרפיים    
  • דפי מתחרים וקבוצות רלוונטיות
  • ועוד
  • בניית אסטרטגיה בפרסום ושיווק    
 


על מוסד הלימוד


המרכז להשתלמויות ולהכשרה מקצועית של המכללה הטכנולוגית באר שבע עורך מבחר תכניות ללימודי תעודה אשר מותאמות להתפתחויות העדכניות במשק הישראלי. ניתן ללמוד בהכשרות מקצועיות בתחומים כגון סייבר ודיגיטל, חשמל ומכונות, עיצוב וצילום וניהול, בטיחות ונגישות. בתחום ההייטק והדיגיטל נערכות תכניות הכשרה נוספות ובהן קורס מנהלי קמפיינים בגוגל אדוורדס, קורס בודקי תוכנה QA, קורס מקדמי אתרים SEO, קורס תקיפה מודיעין ובדיקות חדירות Hacking Defined Experts, קורס תוכנות אופיס ויישומי מחשב ומסלולים נוספים. מוסד הלימוד מטפח קשרים עם מוסדות תעשייה, בדגש על ארגונים וחברות באזור הנגב והדרום, במטרה לסייע לבוגרים בהשמתם בתחומי ההכשרות לאחר תום לימודיהם. במכללה הטכנולוגית באר שבע ניתן ללמוד גם בתכניות רבות להכשרת הנדסאים, שמציעות כלים טכנולוגיים מתקדמים במסלולים המוכרים על ידי מה"ט.


תנאי קבלה


במסגרת תנאי הקבלה לתכנית זו, על המועמדים להיות בעלי ידע ברמה טובה בתפעול מחשב ושליטה טובה בשפה האנגלית. התכנית מתאימה לבעלי רקע בסיסי בתחום האינטרנט וכן לחסרי רקע קודם בתחום, שמעוניינים לפתח קריירה בשיווק אינטרנטי, בהם גם עובדים מתחומים אחרים שמעוניינים לעבור הסבה מקצועית. כמו כן, יכולים ללמוד בתכנית עובדים בתחום השיווק באינטרנט שמעוניינים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שברשותם. תכנית זו יכולה להתאים גם לבעלי עסקים ולמנהלים בארגונים שמעוניינים לשווק את השירותים שלהם באמצעות פייסבוק ולפתח קמפיינים דיגיטליים.


תעודה


למשתתפים שמשלימים בהצלחה את הקורס ועומדים בכל חובותיהם ניתנת תעודת גמר שמוענקת על ידי המכללה הטכנולוגית באר שבע. כדי לקבל תעודה זו הם צריכים להשלים את כל המשימות והעבודות בכיתה, להיות נוכחים ב - 80 אחוזים מהשיעורים לפחות ולהגיש בהצלחה את עבודת הגמר. לאחר תום ההכשרה, הבוגרים יכולים לגשת למבחן חיצוני שנערך מטעם חברת פייסבוק לקבלת הסמכה רשמית מטעמה לניהול מדיה חברתית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים ולטכנאים

עוד מסלולי לימוד - מכללה טכנולוגית באר שבע

כלים שיעזרו לך לבחור