תואר ראשון בתקשורת עם התמחות תקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר בתקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על הבינתחומי - תואר בתקשורת בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי הרצליה


כוחה של התקשורת החדשה


הטכנולוגיה הולכת ותופסת תפקיד מרכזי יותר ויותר בחיינו. אנחנו מבצעים אינטראקציה עם מערכות ממוחשבות כמעט בכל המעגלים בחיים, כמו בעבודה ובחיי הפנאי שלנו. היחסים המורכבים בין אדם למחשב רק מתפתחים משנה לשנה, מהפכה שנותנת אותותיה גם בעולם המדיה. התכנים שאנו חשפים אליהם בכלי התקשורת נעשים אינטראקטיביים יותר ויותר ומבנים חוויית שימוש חדשנית.


במרכז הבינתחומי הרצליה מתקיים מסלול תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית. זוהי אחת ההתמחויות שמוצעות במסגרת התואר הראשון בתקשורת במוסד זה. התכנית מכשירה את הסטודנטים להשתלב בענפי המדיה החדשה והסטארט אפ ולנהל תהליכי פיתוח של מוצרים אינטראקטיביים חדשניים. בין היתר, הבוגרים יכולים למלא תפקידי ניהול מדיה חברתית, ניהול מוצרים, הובלת פרויקטים דיגיטליים, אפיון חוויית משתמש, וניהול קמפיינים ממומנים וקידום אתרים.


תכנית הלימודים


הסטודנטים במסלול זה לומדים לאפיין וליצור מוצרים טכנולוגים אינטראקטיביים כגון אפליקציות מובייל ויישומי אינטרנט, טכנולוגיות הדפסת תלת ממד ויישומי אינטרנט של הדברים שנוגעים לאינטראקציה בין האדם לבין מחשבים ורובוטים. בהמשך, הם רוכשים מיומנויות לניהול של מוצרים אינטראקטיביים אלה ולקבלת החלטות עסקיות שנוגעות ליזמות בתחום המדיה. כמו כן, הם עוסקים בפן השיווקי של מוצרים ברשת ולומדים לנהל קמפיינים דיגיטליים ברשתות החברתיות תוך הבנת המגמות בשוק של היום.


מתכונת הלימוד


את ההתמחות בתקשורת דיגיטלית אפשר לבחור בשנה השנייה לתואר הראשון בתקשורת שנמשך כשלוש שנים. הסטודנטים משתתפים בקורסי חובה עיוניים, בסמינריונים ובסדנאות מעשיות. דרך ההתנסות המעשית באינטראקציית אדם מחשב ובתרגול באולפני מוסד הלימוד הם יכולים לבחון מקרוב תהליכי יצירה ופיתוח של סוגי מדיה שונים.


כמו כן, הסטודנטים לוקחים חלק במעבדת חדשנות במדיה ומבצעים בה פרויקט גמר. מעבדה זו חוקרת את עתידם של הטכנולוגיה והתקשורת ואת הקשר בין אנשים ומחשבים. במסגרתה הסטודנטים עובדים בקבוצות ומתנסים בתהליך האפיון, בניית אב טיפוס, מחקר משתמשים וניתוח השפעות המדיה על הצופים.


נושאי הלימוד

 

  • אינטראקציית אדם ומחשב
  • התנהגות צרכנים
  • קונפליקטים בעידן הדיגיטלי
  • עיצוב אינטראקציה
  • כתיבת תוכן וידאו לאינטרנט
  • מציאות ווירטואליות
  • ניתוח תעמולה ושיווק פוליטי
  • שיווק מוצר אינטרנטי
  • חשיבה יצירתית במאה ה - 21
  • ילדים ותקשורת אינטראקטיבית
  • ייצור ועיצוב בתלת ממד    
  • ייצוגי זוגיות בתרבות הפופולרית    
  • ועוד


סגל הוראה


בראש ההתמחות עומד חוקר בעל תואר דוקטור שמומחה לענפי הטכנולוגיה וחדשנות המדיה. מחקריו מתמקדים בין היתר באינטראקציות מחשב ואדם ובחוויית משתמש. כמו כן, קיבל בעבר פרס עבור חברת סטארט אפ שהקים.


על מוסד הלימוד


במרכז הבינתחומי ניתן ללמוד בשלל מסלולי לימוד כגון לימודי משפטים, לימודי מנהל עסקים, לימודי פסיכולוגיה, לימודי מדעי המחשב ולימודי כלכלה. בבית הספר לתקשורת של מוסד הלימוד מוצעות שתי התמחויות נוספות, תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית ותואר בתקשורת עם התמחות תוכן ויזאולי. כמו כן פועלת תכנת לתואר שני בתקשורת ומדיה חדשים.


תנאי קבלה


כדי להתקבל לתואר בתקשורת יש צורך בציון בפסיכומטרי ובתעודת בגרות מלאה. מי שציון הפסיכומטרי שלהם גבוה מ - 700 או שיש ברשותם ממוצע של מעל 100 בבגרויות יכולים לקבל יתרון מסוים בקבלה. המועמדים עוברים גם ראיון אישי.


תעודה


הסטודנטים שמשלימים את כל חובותיהם במסלול ומסיימים אותו בהצלחה מקבלים תואר ראשון BA בתקשורת שניתן על ידי המרכז הבינתחומי הרצליה.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המרכז הבינתחומי הרצליה

עוד מסלולי לימוד - המרכז הבינתחומי הרצליה

חוות דעת של סטודנטים על הבינתחומי - תואר בתקשורת בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית

התקבלו 4 דירוגיםבציון ממוצע: 4.8 מתוך 5

המרכז הבינתחומי הרצליה
07/04/2019

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הלימודים מעניינים מאוד והמרכז נותן הזדמנויות להתפתחות של הסטודנטים בתחומים בהם הם מתעניינים אך הלימו קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס נמצא בהרצליה חניה בד"כ יש אבל המרכז מארח הרבה כנסים ואירועים כך שבימים האלה יש קצת בעיה מעבר  קרא עוד...

טיפים

מי שלא התחיל ללמוד אני ממליצה לחסוך סכום שיאפשר לכם שקט במהלך הלימודים ותוכלו להתרכז בעיקר בזה ובנוס קרא עוד...

המרכז הבינתחומי הרצליה
10/12/2018

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת שיש יחס לתלמידים ובאמת קיימת עזרה בכל נושא שיש, אני לא אוהבת שקשה מאוד לקבל מלגה וכמעט בלת קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס באמת ברמה גבוהה מאוד אך לא ניתן יחס לסטודנטים שהוא מעבר לעזרה בלימודים

טיפים

לבדוק את זכאותכם למלגה טרם תחילת הלימודים הלימודים מאוד יקרים וקשה לשלם אותם


לכל חוות הדעת
ssssssssss

פורום לימודי תקשורת

לימודי ערב לתואר בתקשורת
שחר תבור
1 תגובות
קורס עריכת וידיאו ועיצוב מוזיקה
שיראל
1 תגובות
לימודי צילום ועריכת וידאו
שרון
1 תגובות
דו חוגי בתקשורת ומנהל עסקים
רות
1 תגובות
תנאי קבלה והתמחויות בתחום התקשורת
רפאל וידל
2 תגובות
לימודי תקשורת לבנות בלבד
שילת אורם
1 תגובות
האם לימודי עיתונאות הם פרקטיים?
רותם
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,956 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    המרכז האקדמי לב1,451 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת אריאל1,222 חוות דעת

  • 4.1

    האקדמיה בבצלאל984 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא תואר בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
ד"ר תמי אמיר
תחום הנלמד לעיתים באופן תאורטי ולעיתים באופן מעשי, תחום המשיק לערוצי התקשורת הדיגיטלית והפרסום לצד עיתונאות, רדיו, טלוויזיה ועד שיווק.
מהעוסקים בתחום התקשורת נדרשת יכולת אנליטית לוגית, יכולת מילולית (בכתב ובע"פ) ברמה גבוהה. ידיעת שפה זרה אחת או יותר ברמה טובה מהווה יתרון.
תחומי העניין של העוסקים בתקשורת הינם רבים ומגוונים אך כוללים בעיקר עניין בתחומי חברה, תרבות ואומנות, לעיתים מופיע גם התחום העסקי בפרופיל המתעניינים בתקשורת.
תכונות האישיות – פתיחות בין אישית ויכולת יצירת קשר בקלות, רגישות, יצירתיות, עצמאות. תכונות כמו בטחון עצמי, יכולת עמידה מול קהל, כריזמה, אחריות וגמישות מחשבתית מהווה יתרון.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp