קורס ניהול קמפיינים PPC במכללה למינהל

קורס ניהול קמפיינים PPC במכללה למינהל

קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC במכללה למינהל


כלים לקמפיין מוצלח


חברת גוגל מציעה מגוון של כלים לשיווק דיגיטלי. כלים אלה מאפשרים למנהלי קמפיינים לנתח את מצב השטח ואת דפוסי ההתנהגות של הגולשים ולתכנן אסטרטגיית פרסום מותאמת למגמות אלה. כמו כן, קיימים גם כלים להערכת היעילות של הקמפיין ולמדידת הביצועים שלו. הפלטפורמות השונות במדיה הדיגיטלית מצריכות שיטות שיווק מגוונות וכך על מנהלי הקמפיינים להתמצא בשלל סביבות עבודה שהן דינמיות במיוחד ומתעדכנות חדשות לבקרים.


במכללה למינהל מתקיים קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC. קורס זה מותאם לדרישות משרד העבודה והוא מכין את משתתפיו לקראת מבחני ההסמכה הרשמיים של חברת גוגל.

 

היכן לומדים?


קורס ניהול קמפיינים מתקיים בשלוחת המכללה למינהל בעיר אלעד. השלוחה מיועדת לציבור החרדי והדתי ובה מתקיימים קורסים בהפרדה בין נשים לגברים.


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס נלמדים מקצועות תשתית בשיווק ובמיתוג. בהמשך, מעמיקים בתחום הפרסום הממומן ולומדים בהרחבה על הכלים של חברת גוגל. המשתתפים מתוודעים למערכת Google Adwords ולומדים על שיטות לפרסום ברשתות החברתיות, ביוטיוב ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות. כמו כן, הם מעמיקים בתוכנת Google Analytics ובאפשרויות שהיא מקנה למנהלי קמפיינים למעקב אחרי ביצועי הפרויקט.


הקורס סוקר גם את טכניקות הפרסום לפלטפורמת פייסבוק ואת ייחודה של פלטפורמה זו. לקראת סיומה של ההכשרה המשתתפים מקבלים גם כלים למציאת עבודה בתחום, לרבות התמודדות עם ראיונות וכתיבת קורות חיים.

 


מתכונת הלימוד


הקורס כולל כ - 142 שעות לימוד, מהן 84 שעות עיוניות ו - 58 שעות לימוד מעשיות. המסלול משלב שלל סדנאות מעשיות, בהן מתרגלים בפועל נושאים כגון מנועי חיפוש של חברת גוגל, חקר מילות מפתח, הקמה של קמפיינים, אופטימיזציה לקמפיינים, התאמה והרחבה של עיצוב, ניהול קמפיינים ב - Google Display ונושאים נוספים שיכולים לסייע למשתתפים לצבור ניסיון מעשי בהקמה וניהול של קמפיינים ממומנים.

 

נושאי הלימוד

 

  • מחקר מילות מפתח
  • שיטות פרסום במובייל
  • מדדי פרסום בפייסבוק
  • יתרונות השיווק הדיגיטלי
  • תקצוב ומתן הצעות מחיר
  • קמפיינים וקבוצות מודעות
  • מערכת פרסום ממומן של גוגל   
  • רימרקטינג
  • סוגי טרגוט
  • גוגל אדוורדס
  • עיצוב דפי נחיתה
  • פלטפורמות PPC
  • אסטרטגיות מיתוג   
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


במכללה למינהל מתקיימים קורסים רבים לתעודה בענפים כגון ניהול, חשבונאות, טיפול, ביטוח ועוד. רבים מבין הקורסים מכינים את המשתתפים לקראת מבחני הסמכה רשמיים של גופים ממשלתיים, שנדרשים לצורך קבלת דיפלומה מוכרת או תעודת מקצוע. מבין הקורסים בתחומי המחשבים נכללים מסלולים כגון קורס גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אתרים, קורס פיתוח אפליקציות MCPD, קורס טכנאי טלפונים סלולריים, קורס ניהול רשתות מחשבים ותקשורת MCSA, קורס פריוריטי, קורס פוטושופ ועוד מגוון של הכשרות. בקורסים משולבים פרויקטים מעשיים וסדנאות כדי לסייע למשתתפים בפיתוח של מיומנויות חשובות בעת השתלבותם בשוק העבודה.


תנאי קבלה


מועמדים המעוניינים להתקבל לקורס נדרשים להיות בוגרי 12 שנות לימוד. כמו כן, יש צורך בבגרות במתמטיקה ובבגרות באנגלית ברמה של לפחות 3 יחידות לימוד. מועמדים שאין ברשותם בגרויות אלה יכולים לבצע מכינה ברמה זהה או לעבור מבחן ידע ברמה זו.


תעודה


בסיום הקורס משתתפים שעומדים בכל הדרישות מקבלים תעודת גמר מנהלי קמפיינים ממומנים PPC ותעודת הסמכה של חברת גוגל.


כדי לקבל את הדיפלומות הללו הם צריכים לעבור מבחנים פנימיים עיוניים ומעשיים. במהחן הפנימי המעשי הוא פרויקט מסכם אשר מתבסס על מערכות גוגל לפרסום וכולל מחקר מילות מפתח, טרגוט וכתיבה של מודעות. כמו כן, עליהם לעבור מבחני הסמכה חיצוניים של חברת גוגל. אלה כוללים מבחן יסודות, ואחת מבחינות ההמשך -Adwords Shopping, Adwords display, Adwords Video, Adwords Mobile ו - Adwords Search.

עוד מסלולי לימוד - המכללה למינהל