ללמוד במכללה האקדמית ספיר
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > שיווק > ספיר - שיווק טכנולוגי ומידע

לימודי שיווק טכנולוגי בהתמחות מידע ותקשורת במכללה האקדמית ספיר

שירות אישי - המכללה האקדמית ספיר

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

לימודי שיווק טכנולוגי עם התמחות במידע ותקשורת ICT במכללה האקדמית ספיר


המומחים במידע בהייטק


תעשיית ההייטק היא בין הדינמיות והצומחות בעולם העסקי והעדות לכך היא שפע של מיזמים, סטארט אפים ופרויקטים שעולים מדי שנה. תהליכי המחקר והפיתוח בתעשייה זו הם ייחודיים ודורשים היכרות לא רק עם הטכנולוגיות עצמן אלא גם עם התנאים בשוק הגלובלי ועם מרכיבים רבים נוספים.


המכללה האקדמית ספיר מציעה תכנית ללימודי שיווק טכנולוגי שמעניקה מיומנויות ניהול ושיווק להייטק ולפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ובין לאומיים. סטודנטים שמעוניינים להתמקד בתחומי מערכות המידע והתקשורת יכולים ללמוד במסלול התמחות מידע ותקשורת ICT.


תכנית הלימודים


הסטודנטים במסלול התמחות זה מעמיקים בתהליכי שיווק וניהול מערכות המידע של מיזמי הייטק. הם לומדים על טכניקות לניתוח ולעיצוב של מערכות מידע מתקדמות, על תשתיות מחשוב בהן משתמשים בטכנולוגיות התקשורת וכן על מערכות שיווקיות המבוססות על רשת האינטרנט. הם גם רוכשים מיומנויות יזמות שמותאמות במיוחד לתחום ההייטק.


מתכונת הלימוד


אורך לימודי שיווק טכנולוגי הוא כשלוש שנים, הסטודנטים יכולים לבחרו במגמת ההתמחות במידע ותקשורת בתום השנה השנייה ללימודים. שיעורים מתקיימים בשלושה ימים מלאים במהלך השבוע.


הסטודנטים לומדים בקורסים עיוניים וכן משתתפים בפרויקטים ובתרגילים מעשיים שמאפשרים להם להכיר מקרוב את תעשיית היזמות וההייטק. לקראת סיומה של התכנית הם מבצעים פרויקט גמר בליווי הסגל שמתקיים באחת מחברות ההייטק המובילות ונערך מול לקוחות אמיתיים.


נושאי הלימוד


במגמת במידע ותקשורת נלמדים נושאים שונים וביניהם:

 

  • יזמות הזנק ICT
  • כלכלת מערכות מידע
  • ניתוח ועיצוב מערכות
  • ניהול תהליכי מכירות בהייטק
  • תשתית מחשוב בטכנולוגית תקשורת ומידע
  • מערכות ממוחשבות שיווקיות המבוססות אינטרנט    
  • ועוד


סגל הוראה


ראש ההתמחות במידע ותקשורת הוא חוקר בעל תואר דוקטור, אשר מחקריו מתמקדים בניהול פרויקטים בסביבות טכנולוגיות ובטכנולוגיות מידע בארגונים גדולים.


על מוסד הלימוד


במסגרת התכנית לשיווק טכנולוגי הסטודנטים יכולים גם לבחור ללמוד בהתמחות ביו רפואית HCT. קיימת גם תכנית דו חוגית ללימודי שיווק טכנולוגי ומדעי המחשב. נוסף על כך, המכללה עורכת תכניות מגוונות לתואר ראשון, כגון לימודי ניהול תעשייתי, לימודי כלכלה וחשבונאות, לימודי כלכלה יישומית וניהול, לימודי מדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת ותכניות נוספות, לצד מסלולים לתואר השני ותכניות לימודי תעודה.


תנאי קבלה


מועמדים שמעוניינים להתקבל ללימודי שיווק טכנולוגי, נדרשים להיות בעלי בגרות מלאה בממוצע ציונים של לפחות 80. יש צורך בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות בציון 65 לפחות ובבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות בציון 70 ומעלה. עד לתחילת שנת הלימודים המועמדים נדרשים להציג רמת סיווג באנגלית באמצעות ציון בפסיכומטרי או בבחינת אמי"ר. מועמדים מעל גיל 30 שאינם בעלי תעודת בגרות מלאה נדרשים ללמוד במכינת 30+ ובקורס מבוא למתמטיקה אותו יש לעבור בציון 70 לפחות.


תעודה


לבוגרים שמשלימים בהצלחה את כל הדרישות בתכנית זו ניתן בסיומה תואר ראשון בשיווק טכנולוגי על ידי המכללה האקדמית ספיר.



עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית ספיר:



 

המכללה האקדמית ספיר










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English