קורס ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות במכללת מדיאטק הייטק חיפה

קורס ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות במכללת מדיאטק הייטק חיפה

קורס מנהלי קמפיין במדיה החברתית במכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה - כולל הכנה להסמכת Facebook

 

מפתחים קמפיין מנצח

 

הצלחה של קמפיין שיווקי ברשת תלויה בצירוף של גורמים רבים. מלבד קידום מוצלח במנועי החיפוש, יש חשיבות רבה גם לפעילות בזירת המדיה החברתית. אופן הפרסום ברשתות אלה שונה מזה שנהוג בפלטפורמות אחרות ועל מנהלי הקמפיינים להכיר היטב את אופיין ואת קהלי היעד כדי ליצור באזז תקשורתי ולזכות ברווחים.

 

קידום רשתות חברתיות SMO בא ליצור נוכחות משמעותית בזירת האינטרנט ועושה שימוש בכל היתרונות שגלומים במדיה החדשה. זהו כלי חשוב ביותר למנהלים, שבמסגרת תפקידם צריכים לא רק לשלוט בתוכן הפוסטים אלא ליישם תהליכים אסטרטגיים ותקציביים נרחבים.

 

קורס ניהול קמפיינים במדיה החברתית במכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה בא להכשיר את משתתפיו להיכרות מעמיקה עם תהליכי הניהול של קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות מובילות. לאורך הקורס לומדים על שלל כלים שמאפשרים להפיק את המרב מהמדיה החברתית לצורך קידום עסקי. בפני בוגרי המסלול נפתחות אפשרויות לעבודה בענפי המדיה האינטרנטית והדיגיטלית בתפקידי מיתוג וניהול אסטרטגי של קמפיינים שיווקיים, תחום ה - SMO הוא מרכיב בלתי נפרד מתפקידיהם של מנהלי ניו מדיה היום.

 

 

תכנית הלימודים

 

משתתפי המסלול רוכשים כלים לקידום אתרים ולניהול של קמפיינים שיווקיים במדיה החברתית. הם סוקרים את סוגי הרשתות הקיימים היום ובוחנים את השפעתן על העולם העסקי ואת יתרונותיה של כל אחת מהן. בהמשך הם שמים דגש על ניהול השיווק הממומן בפייסבוק עבור חברות וארגונים. בנוסף, הם בוחנים כלים מתקדמים לניהול קמפיינים בפלטפורמות נוספות כגון יוטיוב, טוויטר, גוגל פלוס ואינסטגרם.

 

 

מתכונת הלימוד

 

היקפו של המסלול המלא הוא כ - 60 שעות לימוד ועוד כ - 50 שעות לתרגול עצמאי בבית. ניתן ללמוד בקורס ערב שכולל 12 מפגשים אשר מתקיימים פעמיים בשבוע או בקורס בוקר שכולל 8 מפגשים שלוש פעמים בשבוע.

 

נושאי הלימוד

 

  • שיווק בטוויטר
  • כתיבה שיווקית
  • ORM ו - OAO
  • כלים מתקדמים
  • שימוש בלינקד אין   
  • ועוד

 

סגל הוראה

 

מנהלת ומנחת הקורס היא מומחית לקידום אתרים ולניתוח מערכות מידע שמשמשת מנכ"לית של חברה לפיתוח ולניהול אתרים ותוכנות. כמו כן, היא משמשת יועצת לגופים במגזר הציבורי בתחומי השיווק, האינטרנט והמיתוג העסקי.

 

תנאי קבלה

 

למסלול יכולים להתקבל מנהלים ועובדים בעולם השיווק והאינטרנט, כגון מנהלי פרסום, מנהלי שיווק אונליין, יועצי מסחר אלקטרוני ומנהלי מערכות מידע. התכנית יכולה להתאים גם למנהלי עסקים ולבעלי אתרים שברצונם לרכוש כלים לקידום השירותים דרך המדיה החברתית.

 

אין צורך בידע קודם בתכנות כדי להתקבל, אולם המועמדים צריכים להיות בעלי היכרות קודמת עם מוצרי אופיס, עם עולם האינטרנט ועם השימוש ברשתות חברתיות במסגרת עסקית או אישית. כמו כן הם צריכים להראות שליטה ברמה בסיסית בכתיבה ובקריאה בשפה האנגלית.

 

תעודה

 

משתתפים שעומדים בכל חובותיהם ומסיימים בהצלחה את הקורס מקבלים תעודת גמר שניתנת על ידי מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה. עמו כן, הבוגרים זכאים להסמכת CSMO - Certified Social Media Optimization. הם גם מקבלים הכנה לקראת קבלת הסמכה חיצונית של חברת פייסבוק.

למידע נוסף לחצו: מכללת ג`ון ברייס חיפה