קורס שוק ההון באוניברסיטת חיפה - לימודי חוץ

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שוק ההון? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על חיפה לימודי חוץ - קורס שוק ההון.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מסלול הלימודים אינו פעיל

 

קורס שוק ההון ועולם הסחר בשווקים הפיננסיים ביחידת לימודי ההמשך ולימודי החוץ של אוניברסיטת חיפה


משקיעים בתבונה


חלק ניכר מהפעילות העסקית בארץ ובעולם נעשב במסחר בשווקים הפיננסיים. דרך פעילות בשוק ההון, חברות יכולות לגייס הון שמאפשר לבנות מהלכים עסקיים וליצור אסטרטגיות אשר יגנו על הנכסים שלהן. מנהלים בארגונים רבים מתוודעים ליתרונות שבהשקעה בשוק ההון ומכירים את אפיקיו השונים. כיום, גם במגזר הפרטי רבים עושים שימוש בכלי השקעה מגוונים.


קורס שוק ההון ביחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך של אוניברסיטת חיפה מספק היכרות מעמיקה עם מבנה השווקים הפיננסיים והוא מיועד למשתתפים מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד. מדריכי המסלול הם אנליסטים מנוסים והם מעבירים לתלמידיהם כלים חדשניים להתנהלות בזירות מסחר שונות. התכנית גם כוללת התנסות מעשית מרובה ויישום של העקרונות שנלמדים. בסיום הקורס, בידיהם של הבוגרים כלים שיכולים לסייע להם להשתלב בתפקידים בענפי הבנקאות, הביטוח, ההשקעות וניירות הערך.


תכנית הלימודים


המשתפים בקורס מכירים את מבנה שוק ההון ואת היתרונות של ההשקעה בשווקים הפיננסיים. הם לומדים על סוגי הניירות שנסחרים ואת האופן בו מתנהל המסחר. לאחר מכן, הם עוסקים בהבדלים בין שיטות ההשקעה במגזר העסקי והפרטי ודנים בדרכים לניהול סיכונים פיננסיים. בהמשך, הם מנתחים מגמות עיקריות בבורסה בארצות הברית ומשווים אותן לאלו בשוק המקומי. בנוסף לכך, הם לומדים כיצד מזהים הזדמנויות בשוק ההון ואיך משתמשים בהן על מנת להגיע לרווחים בתנאים שונים.


מתכונת הלימוד


קורס שוק ההון באוניברסיטת חיפה מתפרש על פני כ - 60 שעות לימוד אקדמיות שמחולקות ל - 15 מפגשים. אלו נערכים אחת לשבוע, בשעות אחר הצהרים. התלמידים לוקחים חלק בהרצאות עיוניות ובתרגולים מעשיים בהם הם מיישמים את עקרונות הניתוח בשוק ההון.

 


נושאי הלימוד

 

  • ניתוח פונדמנטלי
  • מכשירים פיננסיים
  • המערכת הכלכלית
  • מסחר בבורסה האמריקנית    
  • ניתוח טכני
  • ניירות ערך
  • ניהול תיקים    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


יחידת לימודי ההמשך ולימודי החוץ של אוניברסיטת חיפה הוקמה בשנת 1974 במטרה לספק כלים מקצועיים למנהלים ולאקדמאים. במוסד זה ניתן ללמוד במגוון קורסים ללימודי תעודה, במקצועות הכלכלה, הייעוץ, המנהלה, השירותים, ההשקעות והביקורת. התכניות מיועדות לעובדים בענפי תעסוקה רבים במשק ומאפשרים להם לרכוש מיומנויות חדשות ולהתנסות בכלים וכישורים עדכניים. חלק מהמסלולים מתאימים גם לסטודנטים בזמן לימודיהם ומאפשרים להם לצבור נקודות זכות לתואר הראשון.


תנאי קבלה


קורס שוק ההון ביחידת לימודי החוץ ולימודי ההמשך של אוניברסיטת חיפה מתאים למשקיעים שמעוניינים להכיר את השוק הפיננסי בישראל ובעולם. כמו כן, יכולים ללמוד במסלול כל מי שברצונם ללמוד אודות המסחר בשוק ההון על מנת להשתלב תעסוקתית בענף זה בבורסה, בבתי השקעות ובחברות נוספות.

 


תעודה


משתתפים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס זכאים לקבל תעודת גמר, שמוענקת מטעם היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה. כדי לקבל דיפלומה זו עליהם להשתתף באופן פעיל בכל המפגשים ולהגיש את כל העבודות העיוניות.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: היחידה ללימודי חוץ - שלוחת חיפה

כלים שיעזרו לך לבחור