קורס כתיבה שיווקית ותוכן דיגיטלי Creative All Around חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על חשיפה האוניברסיטה הפתוחה - כתיבה שיווקית ותוכן דיגיטלי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס כתיבה שיווקית ותוכן דיגיטלי Creative all around בבית הספר חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

 

בחשיפה, בית הספר למקצועות המדיה והדיגיטל של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה, מתקיים קורס כתיבה שיווקית ותוכן דיגיטלי Creative All Around. זהו מסלול לימודי תעודה בתחום התוכן שבו מתמחים ביצירה של אסטרטגיות תוכן שיווקי המותאמות לנכסים דיגיטליים של חברות.


קורס שיווק זה מתאים למעוניינים להשתלב בתעשייה כמשווקים דיגיטליים וברצונם לפתח את כישורי הכתיבה למדיה חברתית. כמו כן, הוא יכול להתאים לבעלי עסקים שברצונם לנהל באופן יעיל יותר את הנכסים הדיגיטליים שלהם באמצעות תוכן.

היכן לומדים?


הקורס מתקיים בשלוחת מכון מופ"ת (תל אביב) של מוסד הלימוד.

 

תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס לומדים על תהליכי בניית אסטרטגיות תוכן ורוכשים כלים לכתיבה שיווקית של תוכן בפלטפורמות דיגיטליות שביכולתו לחסר גולשים למותגים.


המשתתפים מתחילים מהיכרות עם תהליכי הבנייה של אסטרטגיות התוכן השונות. לאחר מכן הם מעמיקים בפלטפורמות שיווקיות מגוונות ועוסקים בייחוד ובמאפיינים של כל אחת. תחילת לומדים על ניהול עמודי פייסבוק עסקיים ותפעול חשבונות עסקיים באינסטגרם. לאחר מכן לומדים על אסטרטגיות שיווקיות ייעודיות לעולם הוידאו וליוטיוב. נלמדים גם תהליכי הבנייה והניהול של פרופילים בלינקדאין ויצירת קשרים עסקיים ברשת חברתית זו, וכן כלים לשיווק באימייל ובאמצעות דפי נחיתה.


בהמשך, הסטודנטים רוכשים מיומנויות להקמה וניהול של קהילות בעולם הדיגיטלי ולשימוש בה למטרות קידום ושיווק עסקי. נוסף על כך, עוסקים בתחום המיקרו קופי ובבחירות נכונות שיכולות להביא להגברת מעורבות הגולשים בממשקים דיגיטליים.

 

מתכונת הלימוד


היקפו של הקורס 33 שעות אקדמיות והוא מחולק ל - 11 מפגשים שמתקיימים אחת לשבוע. במהלך השיעורים המשתתפים לוקחים חלק בהרצאות עיוניות וגם בתרגילי כתיבה שונים בפלטפורמות דיגיטליות. ניתנות גם משימות בית שאותן המשתתפים צריכים להשלים בין המפגשים. לקראת סיומה של ההכשרה יש לערוך פרויקט גמר שבו מיישמים את כל עקרונות הכתיבה השיווקית הנלמדים.

 

נושאי הלימוד


בין הנושאים הנידונים במסגרת הקורס נכללים גם:

 

 

  • דפי נחיתה
  • מיקרו קופי
  • יוטיוב ווידאו
  • שיווק באינסטגרם
  • עמוד פייסבוק עסקי
  • בניית פרופיל לינקדאין
  • בניית אסטרטגיית תוכן
  • ניהול קהילות דיגיטליות
  • שיווק בטאבולה ואאוטבריין
  • ועוד

 

סגל הוראה


המרכזת המקצועית של הקורס היא אשת תוכן ומנהלת דיגיטל שברשותה תואר שני MBA בתקשורת פוליטית. היא מרצה בענפי הכתיבה השיווקית לדיגיטל במוסדות לימוד ובחברות. בעבר שימשה מנהלת מרקום של חברה גדולה וכיהנה כמנהלת תוכן של אתר מסעדות.

 

על מוסד הלימוד


המעוניינים ללמוד קורסים נוספים במקצועות הכתיבה והדיגיטל יכולים למצוא בבית הספר חשיפה קורסים כגון קורס כתיבה עיתונאית וניו מדיה, קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית, קורס כתיבה יוצרת, קורס שיווק דיגיטלי ומנהלי מדיה חברתית, קורס מנהלי ערוצי יוטיוב, קורס תסריטאות, קורס ניהול איקומרס ועוד. בהכשרות אלה ניתן להכיר מקרוב ענפים מבוקשים בשוק המדיה הדיגיטלית וגם להתנסות באופן פרקטי בתרגילים ופרויקטים.

 

תנאי קבלה וקהל יעד


הקורס מתאים למעוניינים לרכוש כלים לכתיבת תוכן שיווקי יעיל ליישום בעבודתם. בין היתר יכולים ללמוד בו אנשי שיווק, תוכן ופרסום, שמעוניינים לרענן ולהרחיב את הידע המקצועי שברשותם, וכן בעלי עסקים המעוניינים בכלים לקידום הנכסים הדיגיטליים שברשותם. ישנו יתרון למועמדים שלהם ניסיון מעשי בעבודה בפלטפורמות אינסטגרם ופייסבוק.

 

תעודה


בסיום הקורס מוענקת תעודת גמר למשתתפים שעומדים בכל חובות הלימוד. יש להגיש את כל התרגילים ולהשלים את הפרויקט כדי לקבל את הדיפלומה, וכן להיות נוכחים ב - 80 אחוזים מן השיעורים לפחות. יש לציין כי סטודנטים הלומדים במסלול המקוון נדרשים להיות עם מצלמה פתוחה לכל אורך המפגשים.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה | בית ספר חשיפה - המקום בשבילך!

עוד מסלולי לימוד - בית ספר חשיפה

כלים שיעזרו לך לבחור