קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

בית ספר חשיפה

אהבת? שתף ב:

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית בבית הספר חשיפה באוניברסיטה הפתוחה

 

אם כולם יאהבו, גם גוגל תאהב


שיווק תמיד קם ונפל על החיבור של המשווק עם הקהל שלו במקום הנכון ובזמן הנכון. היום, דבר זה דורש מן המשווק לפגוש את הקהל שלו במקום שבו הוא מבלה את מירב הזמן: בזירת האינטרנט. המדיה החברתית עצמה היא מונח כולל עבור אתרים שמספקים פעולות חברתיות שונות למשל, טוויטר נחשב לאתר חברתי אשר נועד לאפשר שיתוף הודעות קצרות או "עדכונים" עם גולשים נוספים. פייסבוק, לעומת זאת, הוא אתר המאפשר שיתוף עדכונים, תמונות, אירועים המאפשר להצטרף אל מגוון של פעילויות אחרות. מנהל השיווק הדיגיטלי אחראי על פיתוח, יישום וניהול של קמפיינים שיווקיים המקדמים את החברה ואת מוצריה או את השירותים שלה. מנהל השיווק הדיגיטלי משחק תפקיד מרכזי בהגברת המודעות למותג מסוים.


שיווק דיגיטלי מוגדר על ידי שימוש בטקטיקות דיגיטליות רבות ערוצים במטרה להתחבר ללקוחות רבים ככל האפשר. החל מהאתר עצמו ועד למאגר המיתוג המקוון של העסק - פרסום דיגיטלי, שיווק בדואר אלקטרוני, חוברות מקוונות ועוד - ישנו מגוון עשיר של טקטיקות הנמצאות תחת המטריה של "שיווק דיגיטלי". עולם העסקים יודע לנצל את המדיה החברתית בדרכים רבות ושונות כיום. המדיה החברתית משמשת ליצירת מאגר המכירות, לבניית מודעות עבור מותג, לצורך מתן שירות לקוחות מהימן ולגיוס עובדים חדשים. ארגונים רבים מכירים בצורך לאתר מנהלים מתוחכמים בתחום המדיה החברתית, המסוגלים לפתח אסטרטגיות שיווק מוכחות ומוצלחות. מנהלי המדיה החברתית הם כעת חלק חיוני ובלתי נפרד של כל צוות יצירתי מוצלח.


תכנית הלימודים


קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית מטעם בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה, נועד בכדי להקנות ללומדיו את הכלים המודרניים ביותר אשר משמשים את שלל אנשי השיווק, מנהלי המדיה החברתית ומנהלי הדיגיטל בכל ארגון או עסק. תכנית הלימודים כוללת תרגול רב של מיטב הפונקציות והכלים הרלוונטיים ביותר שנועדו בכדי לבצע אופטימיזציה, להקים קמפיינים ולנהל בדרך הנכונה ביותר את המותג או את העסק ברשת החברתית לאורך כל מחזור חייו.


מתכונת הלימוד


קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית נלמד במתכונת של מפגשי ערב, פעמיים בשבוע במשך כשלושה וחצי חודשים. לימודים אלו מסתכמים בכ - 120 שעות לימוד אקדמיות. במסגרת הקורס הסטודנטים עוברים התנסות מעשית (סטאז') במעבדת התקשורת של בית הספר.


נושאי הלימוד

 

  • ניהול מוניטין ברשת
  • ניהול נוכחות משלים
  • מבוא לשיווק דיגיטלי
  • אפיון הצרכן הדיגיטלי
  • בניית אתרים מתקדמים
  • בניית אסטרטגיה דיגיטלית
  • תפקיד מנהל המדיה החברתית
  • כלים משלימים למדיה חברתית
  • סקירת רוחב הזירות החברתיות   


על מוסד הלימוד


בית הספר חשיפה מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, הוקם לפני למעלה מחמש עשרה שנה. בית הספר הזה מלמד את מקצועות אמנויות התקשורת, המולטימדיה והטלוויזיה בכדי להכשיר יוצרים ישראלים ואנשי מקצוע בעבור שלל תחומי המדיה השונים.


תכניות הלימודים בבית הספר חשיפה מועברות על ידי סגל מרצים המתמחה בתחום. בחשיפה מקפידים על בחירת נושאי לימוד רלוונטיים, פתיחו כישורי חשיבה קריאטיבית לצד לימודים מעמיקים של טכנולוגיות שונות – דבר אשר מאפשר לבוגרי בית הספר להתאקלם בתעשייה מיד עם סיום לימודיהם.


בית הספר חשיפה מעמיד לרשות הסטודנטים מעבדת מדיה משוכללת, צוות מתרגלים, חדרי עריכה רבים, שרתי אינטרנט מתקדמים, כיתות לימוד מרווחות ואת מיטב הציוד המודרני אשר יהוו קרקע פורייה לזכות הסטודנטים עבור חוויית לימודים מקצועית.


תנאי קבלה


המועמדים לקורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית מתבקשים לעבור ריאיון אישי מטעם בית הספר. כמו כן, על המועמדים להציג שליטה טובה ביישומי מחשב ואינטרנט ולהדגים אוריינטציה טכנולוגית. נוסף על כך, נדרשת שליטה טובה בשפה האנגלית.


תעודה


עם תום הקורס הבוגרים זוכים לתעודה גמר מטעם בית הספר חשיפה.


אפשרויות תעסוקה


עולם הדיגיטל הוא רחב יריעה והוא מבקש לעצמו אנשי מקצוע איכותיים שיוכלו לאייש את מגוון התפקידים אשר ניתן למצוא בעולם הזה, בין השאר תפקידים אלו כוללים: מנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי קמפיינים דיגיטליים וכן הלאה.