תואר שני בחינוך עם תזה במכללת לוינסקי לחינוך

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

* חדש באתר: סדנה דיגיטלית לבחירת לימודים ומקצוע לחיים שתשנה לך את החיים

 

הגעת לדף עם מידע על לוינסקי - תואר שני בחינוך עם תזה.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


סדנה דיגיטלית לבחירת לימודים ומקצוע לחיים

אלון גל

פרופ' יורם יובל

פרופ' יוסי יסעור

ד"ר תמי אמיר

תואר שני מחקרי בחינוך במכללת לוינסקי לחינוך


מקצועות בתחום החינוך הם דינמיים, כאשר לכל ילד אישיות וצרכים משלו, וכל כיתת לימוד שונה באופייה. גם מבחינת תיאוריה ומחקר בתחום, חלים שינויים בתפישות החינוכיות כל העת, בפרט עם ההתפתחות הטכנולוגית שמאפשרת שילוב של אמצעים ממוחשבים ודיגיטליים כדי לשפר את רמת ההוראה. מי שעוסקים בעשייה חינוכית, צריכים להמשיך ולהתמקצע, וכן להתאים את גישותיהם החינוכיות, לאורך כל הקריירה שלהם.


אחת מהאפשרויות שעומדות בפני אנשי חינוך להתפתחות מקצועית, היא לימודים גבוהים לתואר שני ואף שלישי בענפי ידע שונים. מי שרוצים להתפתח מקצועית בתחום החינוך וכך לרכוש הבנה במחקר חינוכי, פדגוגיה עדכנית וטכנולוגית, יכולים ללמוד תואר שני בחינוך עם תזה במכללת לוינסקי לחינוך.


התואר השני בחינוך מוצע במספר מסלולים שונים:


.Ed.M בחינוך לגיל הרך


מסלול התואר השני בחינוך לגיל הרך מיועד למי שברשותם הן תואר ראשון והן תעודת הוראה, שעוסקים בהוראה לפחות שלוש שנים, ורוצים להעמיק את ידיעותיהם בתחום החינוך לגיל הרך. תכנית הלימודים כוללת סוגיות מרכזיות בתחום, כגון התפתחות הילד עד גיל 8, ארגון ואדמיניסטרציה במערכות הגיל הרך, יוזמה והובלה במערכות אלו, שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים, בניית ידע בגיל הרך, שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות, ועוד. קיים גם מסלול ללא תזה - למסלול המחקרי יש להתקבל על סמך הציונים בשנה הראשונה של התואר.

 

התכנית כוללת 19 שעות שבועיות.


.Ed.M בהוראה ולמידה


תואר שני בהוראה ולמידה מיועד למורים ומורות שלהם תואר ראשון, ורוצים להוביל יוזמות ולחולל שינוי במערכת החינוך. במסגרת הלימודים, הסטודנטים רוכשים היכרות עם פילוסופיה של החינוך ועם תיאוריות חינוכיות, בפרט כאלו המתמקדות במנהיגות בתחום החינוך.

 

כמו כן, הם לומדים שיטות מחקר מתקדמות ומחקר חינוכי יישומי, וסוקרים את מדיניות מערכת החינוך בישראל ותהליכים של הוראה ושל למידה בהקשר רב תרבותי. מטרתה של תכנית הלימודים להקנות לסטודנטים את הידע המעמיק ואת הכישורים הנדרשים כדי להוביל יוזמות חינוכיות.


בשנתם השנייה ללימודים, הסטודנטים יכולים לבחור בין שתי התמחויות:

 

 

  • מנהיגות חברתית ערכית, במיקוד של חיזוק זהות יהודית וישראלית אצל התלמידים במסגרות חינוך פורמליות ולא פורמליות.
  • תכנון לימודים - הובלה, יזמות וחדשנות: הסטודנטים מקבלים כלים לתכנון מערכי לימוד המתאימות לענפי ידע שונים, ותוכניות לימוד ברמה הבית ספרית. התכנית שמה דגש על חדשנות חינוכית ועל שימוש בטכנולוגיה כחלק מתכני הלימוד.


אורכו של המסלול הוא 21 שעות שבועיות, ובמהלכו הסטודנטים נדרשים לעמוד בהצלחה בבחינות ועבודות שונות שאותן קובעים המרצים, כתיבת 2 סמינריונים (אחד בכל שנה), וכן הגשה של פרויקט סיום. הגשת הפרויקט מלווה בסדנה ובליווי אישי על ידי מנחה.


.Ed.M בחינוך מוזיקלי


התואר השני בחינוך מוזיקלי מיועד למורים למוזיקה, המלמדים במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות, וכן בקונסרבטוריונים. בלימודים מתמקצעים כמוזיקאים ויכולים לקדם את יכולותיהם הביצועיות במוזיקה, וכן את יכולות האלתור, ההלחנה והניצוח שלהם. זאת לצד פיתוח כישורי המחקר אצל הסטודנטים, למידת תיאוריות חינוכיות עכשוויות בתחום המוזיקה. קיים גם מסלול ללא תזה.

 

.Ed.M בחינוך לשוני בחברה רב-תרבותית

 

תכנית הלימודים לתואר שני בחינוך לשוני מתמקדת בהיבט של חברה רב תרבותית בהקשר של לימוד השפה. התכנית מתאימה למורי השפות: עברית כשפה ראשונה, ערבית כשפה ראשונה, עברית כשפה שנייה ואנגלית כשפה שנייה), כמו גם למורים לספרות. על המשתתפים במסלול להחזיק בתעודת הוראה וכן ב - 3 שנים לפחות של ותק בתחום ההוראה.

 

במסגרת התכנית שמים דגש על רב תרבותיות ורב לשוניות. האשכולות בהם מוצעת התוכנית הם בשפות העברית, האנגלית והערבית.


הסטודנטים במסלול מעמיקים את ידיעותיהם על תקשורת בסביבה הטרוגנית מבחינה שפתית, לומדים על השוני במאפייני יכולות שפתיות - גם בקרב אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. קיים דגש מחקרי בתכנית הלימודים, וכן דגש על פיתוח חשיבה ביקורתית.


קיים גם מסלול ללא תזה, כאשר על מנת להתקבל למסלול עם תזה יש לסיים את שנת הלימודים הראשונה עם ציונים לפי הדרישות.


אפשרות נוספת עבור הסטודנטים במסלול זה להמשיך להתפתח בלימודיהם ולהשתתף בשנתם השנייה לתואר בקורס לקראת תעודת מומחה בהוראה מתקנת מותאמת בעברית, הנערך בבית הספר ללימודי תעודה של מכללת לוינסקי.

 

תנאי קבלה


על מנת להתקבל למסלול התואר השני עם תזה, יש לעבור ראיון קבלה מול ועדה מיוחדת. כמו כן, יש להחזיק בהישגים לימודיהם גבוהים בשנה הראשונה ללימודים, בין היתר, ציון 85 או יותר בקורסים המתודולוגיים, ציון 91 ומעלה בעבודה הסמינריונית אותה יש להגיש בסוף השנה הראשונה לתוכנית, לקבל המלצה ממנחה העבודה, וגם להראות כי לפי תכנון הלימודים הוא יכול לסיים את התואר תוך שנתיים.


נוסף על כך, יש להציג אישור מצד אחד מהמרצים הבכירים במסלול, שיש להם ניסיון בהנחיה לתזה ומומחיות במחקר הנושא עליו המועמד מעוניין לכתוב.


אין התחייבות של המכללה לקבל כל מועמד שעומד בתנאי הקבלה האלו. מומלץ לפנות למוסד הלימודים כדי לקבל את תנאי הקבלה העדכניים ביותר.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת לוינסקי לחינוך

עוד מסלולי לימוד - מכללת לוינסקי לחינוך

ssssssssss

פורום לימודי חינוך

אפשר ללמוד חינוך מיוחד בלי בגרות?
אדיר
ללא תגובה
הסבה למורה דרך
דניאל פורת
ללא תגובה
תואר ראשון בחינוך במקביל לבגרויות
רעיה
1 תגובות
כמה זמן אורכת הרחבת הסמכה לגיל הרך?
שירה
2 תגובות
קבלה למסלול דו מחלקתי פסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטת בן גוריון
אופק חנוך
1 תגובות
בחירת לימודים בתחום פרטני עם ילדים
נירית
1 תגובות
השלמת תזה בחוג מדיניות ומנהיגות בחינוך באונברסיטת חיפה או בר אילן
עריפה
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 29,059 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון589 חוות דעת

  • 4.1

    האקדמיה בבצלאל985 חוות דעת

  • 4.0

    המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין660 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות
מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה
Whatsapp Whatsapp