תואר שני בחינוך לגיל הרך במכללה האקדמית לחינוך קיי

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על קיי - תואר שני חינוך לגיל הרך.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בחינוך לגיל הרך M.Ed. במכללה האקדמית לחינוך על שם קיי


יוצרים גנים מכילים יותר


החברה הישראלית היא מורכבת ורב גונית, היא בנויה משלל קבוצות, זרמים ומגזרים וכוללת מבחר עשיר של תרבויות, סיפורים והשקפות עולם. העושר התרבותי והחברתי הזה בא לידי ביטוי גם במערכת החינוך, כאשר מורים ואנשי הוראה שואפים להציע לתלמידים שלהם ידע וכלים מכילים עד כמה שיותר.


השקפה זו חשובה במיוחד בחינוך בגיל הרך, שמהווה את הצעד הראשון של הילדים הרכים במערכת החינוך. גננות וגננים שרוצים לפתח ולהעצים את תהליכי ההוראה שלהם נדרשים לא רק לחקור את התהליכים שמתחוללים בחברה שלנו היום, אלא גם ליצור כלים חדשניים ומהפכניים שיכולים לסייע לבנות את מערכת החינוך של המחר.


המכללה האקדמית לחינוך קיי מציעה תכנית לתואר שני בחינוך לגיל הרך, אשר מאפשרת לגננות ולאנשי חינוך להרחיב את הכלים שברשותם במטרה לצמוח כמובילי שינוי בשלל מערכות לגיל הרך. דרך הידע שנרכש במסגרת התואר השני בחינוך הם יכולים לקדם את הקריירה שלהם וכן באפשרותם להשתמש במיומנויות הנלמדות כדי ליזום תכניות, פרויקטים ומדיניות בתחום החינוך לגילים צעירים ולסייע לקדם את מערכת החינוך הישראלית.


תכנית הלימודים


סטודנטים בתכנית לתואר שני בחינוך במסלול זה מעמיקים את הידע האקדמי שברשותם בנוגע להתפתחות ילדים וחינוך לגיל הרך. הם מתוודעים לשלל היבטים אוניברסליים והיבטים תלויי תרבות שבחיי ילדים צעירים ועוסקים בהשלכות של אלה על העשייה החינוכית בגנים. הם מטפחים עמדות חינוכיות ששמות דגש על הכלה ושילוב של מגוון אוכלוסיות בגיל הרך, במטרה ליצור סביבה חינוכית אשר מקדמת שיתוף בחברה מרובת תרבויות.


נוסף על כך, הם מפתחים מיומנויות לעבודה בצוותים רב מקצועיים ושיתופיים במסגרת גנים ומסגרות חינוכיות נוספות. כמו כן, הם לומדים כיצד ליצור אינטראקציה איכותית בגיל הרך, כחלק מן המגמה לטיפוח של שיח פדגוגי דיאלוגי. נוסף על כך, הם לומדים לבנות קהילות חוקרות ולומדות דרכן ניתן ליצור ידע חינוכי חדש ולגבש תובנות משמעותיות דרכן ניתן לעצב את המעשה החינוכי בגנים.


מתכונת הלימוד


היקפה של התכנית הוא כשנתיים, היא כוללת ארבעה סמסטרים. שיעורים מתקיימים ביום מלא אחד במהלך השבוע, משעות הבוקר ועד הערב. במהלך התכנית הסטודנטים לוקחים חלק במגוון של קורסים כלליים ומתודולוגיים, לקראת סיומה הם מבצעים עבודת גמר שנערכת בליווי של סדנה.


סגל הוראה


ראש המסלול היא בעלת תואר דוקטור, תחומי המחקר שלה מתמקדים בחינוך לגיל הרך, בשיח במערכות חינוך, בתקשורת בין אישית ובהשפעתם של מצבי לחץ על ילדים בגיל הרך. לצדה מלמדים בתכנית מגוון של מרצים בעלי מומחיות בתחום החינוך לגיל הרך והוראה באופן כללי.


על מוסד הלימוד


המכללה האקדמית לחינוך על שם קיי, הממוקמת בבאר שבע, פועלת במשך למעלה מ - 60 שנה בתחום החינוך והכשרת המורים. במסגרת התכניות לתואר שני בחינוך שניתן ללמוד בה, מתקיימים מסלולים כגון תואר שני בייעוץ חינוכי, תואר שני בלמידה והוראה, תואר שני בחינוך גופני לאוכלוסיות בסיכון ובהדרה, תואר שני בחינוך בעידן טכנולוגיות המידע ותואר שני בתכניות M.Teach, שמעניקות תעודת הוראה לבתי ספר על יסודיים במגוון מקצועות לאקדמאים שאינם מגיעים מתחום החינוך. כמו כן, ניתן ללמוד בתכניות הסבת אקדמאים להוראה ובמסלולי הכשרה מקצועית אשר מאפשרים למורים ולמחנכים להרחיב את תחומי הידע שלהם ולהתקדם מבחינה מקצועית.


תנאי קבלה


תכנית זו מיועדת לגננות ולמורים לכיתות א' - ב', שברשותם תואר ראשון מסוג B.A. או B.Ed. ותעודת הוראה לגיל הרך. הציון המשוקלל המבוקש בתואר הראשון הוא לפחות 80. כמו כן, יש צורך בניסיון מעשי של לפחות שלוש שנות וותק במערכת החינוך ובהצגה של שני מכתבי המלצה מגורמים מקצועיים, אשר מעידים על הכישורים של המועמדים, על הניסיון הקודם שלהם ועל התפקוד שלהם בבתי ספר או בגנים. מתאימים שעומדים בדרישות הללו מוזמנים גם לראיון קבלה.


תעודה


סטודנטים אשר משלימים בהצלחה את התכנית ועומדים בכל חובותיהם זכאים לקבל תואר שני בחינוך לגיל הרך M.Ed. שמוענק על ידי המכללה האקדמית לחינוך על שם קיי. יש לציין כי הענקת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג). כדי לקבל את התואר השני, על הסטודנטים להשלים את כל חובות התכנית ולהגיש את עבודת הגמר המסכמת, בציון של "טוב" לפחות.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת קיי - המכללה האקדמית לחינוך

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

ssssssssss

פורום לימודי חינוך

מה ללמוד כדי להיות גננת משלימה?
סופי
1 תגובות
לימודי הוראת מתמטיקה לתלמידי תיכון והכנה לבגרויות
מוריה
ללא תגובה
מי שלא מגיע מתחום החינוך המיוחד יכול לעשות תואר שני בחינוך מיוחד?
ענת לוי
1 תגובות
התמחות בליקויי למידה במסגרת תואר ראשון
טל גורסקי
1 תגובות
שכר לימוד להוראה מתקנת
ויג׳דאן
1 תגובות
התלבטות בין תעודת הוראה בחינוך מיוחד או יסודי
אופירה
1 תגובות
מסלול חינוך ללקויי שמיעה
זינב
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,956 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת תל אביב966 חוות דעת

  • 4.1

    שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב687 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת אריאל1,222 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות
מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה
Whatsapp Whatsapp