קורס ספורט טיפולי הוליסטי לילדים ותינוקות במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

 מכללת רידמן - קורס ספורט טיפולי הוליסטי לילדים ותינוקות

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ספורט טיפולי הוליסטי לילדים ותינוקות במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

 

הילד כמכלול

 

רפואה הוליסטית לילדים אינה מטפלת במחלות של ילדים, אלא היא מטפלת בילדים עצמם. על פי הגישה ההוליסטית, האדם מורכב מסך חלקיו ומכלול חוויותיו, החל מההיריון והלידה וכלה בסביבה החינוכית שבה הוא נמצא. השיטה ממפה את כלל הבעיות שהילד מציג ואת כלל ההיבטים המשפיעים עליו והיא בונה תשתית חזקה המאפשרת למנוע את הבעיות ולהביא את הילד לאיזון מלא.

 

תכנית הטיפול מותאמת לכל ילד ותינוק לפי צרכיו, והיא משלבת טיפולים חיצוניים וטיפולים ביתיים בשיתוף פעולה מלא של ההורים. הרפואה ההוליסטית לילדים משלבת שיטות שונות של רפואה משלימה ושל שיטות פרא־רפואיות, כמו הומאופתיה, רפלקסולוגיה, נטורופתיה, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת.

 

תכנית לימודים

 

קורס ספורט טיפולי הוליסטי לילדים ותינוקות במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית מכשיר מטפלים בשיטה הרואה את הילד כמכלול. הסטודנטים לומדים על ההיבטים השונים המרכיבים את הילד, כמו רפואה, התפתחות, תפקוד וסביבה. הם לומדים כיצד למצוא את הקשר בין הקשיים שהילד מציג לבין הגורמים שמשפיעים עליו ולהתאים לו את הטיפול הנכון. תכנית הלימודים משלבת גישות ושיטות שונות, הן מתחום הרפואה המשלימה והן מתחום החינוך.

 

תלמידי הקורס לומדים כיצד לשלב את ההורים בתהליך הטיפול, כיצד לגשת אליהם ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה. הם מקבלים כלים לפיתוח הכישורים המוטוריים של ילדים ושל תינוקות ולטיפוח כישורי השפה והאכילה שלהם. כמו כן, הסטודנטים לומדים כיצד לבנות תכנית טיפול מונעות ותכניות טיפול ביתיות.


מתכונת הלימוד

 

ישנם שני מסלולי לימוד אפשריים – תכנית דו־שנתית ותכנית תלת־שנתית. כמו כן, אפשר ללמוד קורסים בודדים מתכנית הלימודים המלאה. מתכונת הלימוד של כל המסלולים מורכבת משיעורים עיוניים, משיעורים מעשיים ומהכשרה מעשית בקליניקה של המכללה.

 

נושאי הלימוד

 

  • פסיכולוגיה התפתחותית
  • ייעוץ שינה בגישה הוליסטית
  • פתולוגיות נפוצות אצל ילדים
  • רפלקסולוגיה לתינוקות ולילדים
  • הפרעות תפקודית בעת ההתפתחות
  • התפתחות מוטורית-תחושתית של ילדים ותינוקות    
  • ויסות חושי
  • מבוא לגוף האדם
  • הפרעות קשב וריכוז
  • תזונת תינוקות וילדים
  • ספורט טיפולי הוליסטי    
  • ועוד

 

על מוסד הלימודים

 

מכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית היא מכללה המתמחה במקצועות הרפואה המשלימה והיא מציעה מגוון רב של תכניות הכשרה למטפלים. האיגודים המקצועיים של התחומים השונים ברפואה המשלימה מכירים בתעודות המתקבלות מטעם המכללה. תכניות הלימוד מתעדכנות ומתחדשות בהתאם לצרכים הטיפוליים של החברה בישראל ובהתאם לשיטות החדשות ולשיפורים בטכניקות קיימות. בין הקורסים שהמכללה מציעה אפשר ללמוד קורס פסיכותרפיה הוליסטית, קורס רפלקסולוגיה, קורס צמחי מרפא וקורס עיסוי אינטגרטיבי.

 

תנאי קבלה

 

הלימודים בקורס פתוחים לקהל הרחב והם מיועדים למטפלים מהתחומים השונים של הרפואה המשלימה ולאנשי חינוך ולהורים הרוצים להעשיר את יכולות הטיפול שלהם.

 

תעודה

 

הסטודנטים המסיימים את המסלול הדו־שנתי המלא מקבלים תעודה לדרגת מוסמך. הסטודנטים המסיימים את המסלול התלת־שנתי מקבלים תעודת רפואה הוליסטית לדרגת בכיר. סטודנטים המסיימים קורסים בודדים מתכנית ההעשרה מקבלים תעודות גמר בהתאם לקורסים הנלמדים. כל התעודות המתקבלות הן מטעם מכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת רידמן - לימודי רפואה משלימה

עוד מסלולי לימוד - מכללת רידמן - רפואה משלימה