רוצה פרטים על קורס אנגלית עסקית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אנגלית עסקית

רוצה לדעת על קורס אנגלית עסקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אנגלית עסקית

 

בעידן הגלובלי, ידע באנגלית הינו משאב הכרחי להצלחה עסקית. בעלי עסקים נדרשים לשלוט בשפה זו כדי לפרוץ בשוק העולמי ולהגיע לרווחיות במכירות מקוונות. כמו כן, במשרות רבות בתעשייה ובענף ההיי-טק יש צורך בשליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית כחלק מן הפעילות היומיומית. גם עובדים בעלי שליטה טובה בשפה האנגלית עשויים להתקשות בשימוש באוצר מילים מקצועי, לחוש חוסר ביטחון בעת שיחה עם קולגה בחו"ל, להתקשות בניסוח אימייל עסקי לשותף, או "להיתקע" כאשר עולה הצורך לערוך פרזנטציה בפני לקוחות או משקיעים פוטנציאליים.

 

מטרת לימודי אנגלית עסקית היא הקניית מיומנויות, דיוק, ושטף בשימוש בשפה עסקית ומקצועית, תוך היכרות עם אוצר מילים רלוונטי. במסגרת הקורס רוכשים התלמידים יכולות לתקשר ולפתח קשרים עסקיים עם לקוחות עתידיים ועם עמיתים לעבודה הנמצאים מעבר לים. כך, לימודי אנגלית עסקית מתאימים לכל מי שמעוניין בשיפור השליטה והידע שלו בשפה האנגלית ובדגש על אנגלית למטרות עסקיות; קורס זה מתאים לאנשים הזקוקים לרובד העסקי של השפה האנגלית, למטרות שונות בעבודתם או לקידום עסקיהם.

 

מה לומדים?

 

הדגש בקורסים אלו הינו על שליטה באוצר מילים מקצועי, הרלוונטי לתחום העיסוק של המשתתפים. לאורך הקורס ניתן לפתח מיומנויות שיחה בעל פה, כתיבה, וקריאה, תוך בניית ביטחון בעת ביצוע פעולות עסקיות רלוונטיות, כגון פגישות, פרזנטציות, הרצאות, כתיבת מייל או שיחות חולין עם קולגות ולקוחות.

 

כמו כן, ניתן להתאים את הקורסים לצורכי הלומדים, הן מבחינת רמת שליטתם בשפה האנגלית, הן מבחינת דרגתם בארגון (כגון קורסים לראשי צוותים, או למנהלים בכירים), והן מבחינת תחום העיסוק, תוך התמקדות באוצר המילים הנדרש בענפים השונים, כגון הייטק, רפואה, ייצוא וייבוא, פיננסים, שיווק ומכירות, ועוד.

 

נוסף על כך, קיימים גם קורסים ייעודיים למעוניינים בהכנה לראיונות עבודה. באותם קורסים, מתמקדים באוצר מילים הרלוונטי למענה על שאלות בשלבי ראיונות בארגונים בענפים שונים במשק, בהתאם לצורכי הלומדים.

 

 

כמה זמן לומדים?

 

משך הקורסים נע בין כארבעה חודשים לחצי שנה, אולם ניתן למצוא קורסים ארוכים או קצרים מטווח זה. ישנם מוסדות רבים המאפשרים להתאים את משך הלימודים לצורכי הלומדים, לרמתם, וליעדים העסקיים שלהם. באופן כללי, הקורסים מתאפיינים במתכונת מרוכזת, שמטרתה לסייע לאנשי העסקים לרכוש את רמת השליטה הדרושה להם במהירות וביעילות. ישנם גם קורסים הנלמדים במתכונת אישית (אחד על אחד), לצד קורסים בקבוצות קטנות במתכונת היברידית המשלבים מפגשים פרונטליים עם למידה מקוונת.

 

נושאי הלימוד

  • ניהול דיונים.
  • ראיונות עבודה.
  • ניהול משא ומתן.
  • פרזנטציה עסקית.
  • הסביבה המשרדית.
  • כתיבת ועריכת דוחות.
  • הצגת פעילות החברה.
  • ניהול פגישה עם לקוחות.
  • מכירת מוצרים ושירותים.
  • תכתובת עסקית ודוא"ל מקצועי.
  • תחזיות לעתיד ושינויים ארגוניים.
  • ועוד.
     

היכן לומדים?

 

  • דיאלוג - האוניברסיטה הפתוחה (שלוחת תל אביב, וקורס מקוון): דיאלוג הוא בית הספר לשפות של מערך לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה. בבית הספר ניתן לבחור בין קורס פרונטלי, לבין קורס מקוון הנלמד באמצעות ZOOM. היקף כל אחד מן הקורסים הללו הינו כ - 4 חודשים (15 מפגשים).

 

  • המכללה העסקית (תל אביב): הקורס מיועד לבעלי שליטה טובה באנגלית, ואיננו מתאים לדוברי השפה ברמת מתחילים או למעוניינים לרכוש מיומנויות קריאה וכתיבה או דיבור ברמה בסיסית. במהלך הקורס מתמקדים בלימוד מונחים עסקיים מתקדמים. היקפו של הקורס 10 מפגשים, בשעות הערב.

 

  • ברליץ (פריסה ארצית): הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות, ישנה אפשרות לקורס אישי. כמו כן, ניתן לבנות קבוצות של מספר אנשי מקצוע בתחום זהה, כדי לאפשר לימוד מושגים רלוונטיים בקבוצה. הקורס כולל אפליקציית לימוד, המאפשרת תרגול החומר בין המפגשים.

 

  • ברלינגטון אינגליש Burlington English (פריסה ארצית): זוהי רשת ללימוד השפה האנגלית, המציעה קורסים בהתאמה אישית לתחום העיסוק ולערך המונחים המקצועי הנחוץ למשתתפים. הלימודים משלבים תרגול עצמי באפליקציה, ותוכנת לימוד.

 

  • בית הספר וולסטריט (פריסה ארצית, וקורסים אונליין): בית הספר Wall Street מאפשר לימוד בכעשרים רמות, בהתאם למבדק. בית הספר מאפשר השתתפות בשיעורים מקוונים בשידור חי, במגוון שעות. כמו כן, נכללות בקורס סדנאות לתרגול כתיבת מיילים ומסמכים מקצועיים ולהתנהלות בראיונות עבודה.

 

  • טרייאינגליש (פריסה ארצית): הקורסים של חברת טרייאינגליש אינם פתוחים לקהל הרחב, אלא מיועדים לחברות ולארגונים המזמינים הכשרות ייעודיות לעובדיהם. ניתן ללמוד בקבוצה, בשיעורים פרטניים, בקורס במיקוד השפה המדוברת, ועוד. משך הקורס ותדירות השיעורים מותאמים לצורכיה של כל חברה.

 

  • ברייט אינגליש (פריסה ארצית, וקורסים מקוונים): חברת Bright English מאפשרת להתאים את נושאי הלימוד בקורס לתחום העיסוק, כגון הייטק, עריכת דין, ראיית חשבון, מכירות, קורסים למנהלים בכירים, ועוד. ניתן ללמוד במתכונת פרטנית מקוונת עם מורה, או במתכונת קבוצתית במשרדי הארגון.

 

  • ג'רוזלם פוסט (פריסה ארצית): הקורסים מתקיימים במתכונת אישית, ומותאמים לעולם המונחים המקצועי הנחוץ לכל לומד. כמו כן, יכולים ארגונים לבנות הדרכות וסדנאות המותאמות לצורכי העובדים.
     

 

למי מתאימים הקורסים?

 

הקורס מומלץ לכל המעוניינים ברכישת ידע נוסף ובקיאות בשפה האנגלית, בהתמקדות בעולם העסקים והמונחים המקצועיים. הוא מתאים לכל מי שעסקיו או עבודתו דורשים תקשורת שוטפת בזירה הבינלאומית, ולמי שברצונו לשפר את יכולות הביטוי בעל פה ובכתב, כדי לקדם את הקריירה, או להשתלב בתפקיד חדש. כמו כן, הקורסים יכולים להתאים לעובדים בחברות גלובליות, למי שנדרשים לשוחח עם לקוחות ועמיתים בחו"ל, וכן למי שעומדים בפני רילוקיישן.

 

במרבית המוסדות, הקורסים מחולקים לרמות, בהתאם לשליטה הקודמת של המשתתפים. בכל רמה ללימודי אנגלית קיימים תנאי קבלה שונים. לרוב יידרשו המועמדים לעבור מבחן מיון לקביעת רמת האנגלית הנוכחית שלהם, לקורס יתקבלו לרוב מועמדים בעלי אנגלית ברמת ביניים ומעלה, אולם ישנם גם קורסים המתאימים רק לבעלי שליטה ברמה גבוהה בשפה.


קורסים לתעשיית ההייטק


קורס אנגלית להייטק מותאם במיוחד לצורכיהם של עובדים בחברות טכנולוגיה וסטארט אפים. זהו משאב חשוב עבור עובדים בתעשייה, שבה מרבית הפעילות וההתכתבות מתבצעות באנגלית, גם בחברות ישראליות, הן בתפקידי פיתוח והן בתפקידי שיווק וניהול. תכני הקורס מותאמים לעולם התוכן של אותם עובדים, הן מבחינת מונחים טכניים רלוונטיים, והן מבחינת אוצר מילים ומונחים השגורים בתעשייה. המשתתפים מתמקדים בנושאים כגון קריאת מפרטים טכניים וספרות מקצועית, פרזנטציות ודיבור בפני קהל, שיחות עם עמיתים במסגרת פרויקטים טכנולוגיים, ועוד.


סדנאות לחברות וארגונים

 

 

חברות וארגונים רבים בארץ מכירים כיום בחשיבות השליטה של עובדיהם באנגלית עסקית, ונוטים להעניק לעובדים הכשרה כזו; בתי הספר לשפות ברחבי הארץ זיהו צורך זה, והם מציעים קורסים ייחודיים ללימוד השפה האנגלית העסקית. במרבית המקרים, לכל חברה נבנה מודל לימודים ייחודי, המותאם לצרכים הספציפיים שלה. נוסף על כך, הארגונים יכולים לבחור לשלוח את העובדים ללמוד בבתי הספר ברחבי הארץ או לקיים קורסים לעובדים במשרדי החברה, לבחור בין קורס במתכונת רגילה לבין סדנה ממוקדת, לשלוט בגודל קבוצת הלימוד ועוד.

 

 

ישנן סדנאות המותאמות במיוחד לארגונים המקיימים קשרי מסחר בשווקים הבינלאומיים. תכניות הלימוד מותאמות לקורסים קבוצתיים המועברים בחברות ובעסקים. מטרתם העיקרית של הקורסים לארגונים הינה להקנות לעובדים מיומנויות ספציפיות וממוקדות בשפה האנגלית, המותאמות לעבודתם השוטפת. הסדנאות מותאמת למבנה הארגוני ולתחום פעילותו של העסק, תוך התחשבות ברמת הלומדים.

 

יתרונות ואפשרויות לקידום מקצועי

 

הקורסים מותאמים במיוחד לעובדים בארגונים, לאנשי עסקים, וליזמים, ומסייעים להם לבנות את אוצר המילים המקצועי ולטפח את השטף בשיחה, הנחוצים להתנהלות יעילה יותר בשוק התעסוקה הגלובלי. בתום הקורס, המשתתפים יכולים ליישם את הידע הנלמד במסגרת עבודתם השוטפת ולהגיע עם ביטחון רב יותר למצבים כגון פגישות, פרזנטציות, משא ומתן, ועוד. כאמור, ישנה אפשרות להתאמת החומר הנלמד לצורכים המסוימים של ארגונים, וכן לענפי עיסוק מבוקשים כגון הייטק, פיננסים, שיווק, וכדומה.

 

כמו כן, הקורסים יכולים לסייע למי שנמצאים בתהליך חיפוש העבודה או בשלבי הראיונות, באמצעות יישור קו עם הרמה הנחוצה בתעשייה, ותוך התאמת אוצר המילים לדרישות ממועמדים לעבודה.

 

 

מה עלות הקורס?


עלות הקורסים נעה בקשת רחבה למדי, שבין 3,500 - 7,500 שקלים בממוצע, אולם חשוב להדגיש כי מחיר הלימודים עשוי להיות גבוה או נמוך מטווח זה, וכי המחירים משתנים מעת לעת. בחלק מן המקרים, עלותם של קורסים מקוונים נמוכה מעט מזו של קורסים פרונטליים, אולם לא בכל המקרים. כמו כן, קורסים מזורזים, וכן סדנאות ממוקדות, כרוכים בעלות נמוכה יותר הנעה בין 500 - 1,500 שקלים בממוצע. שיעור פרטי בודד כרוך בעלות הנעה בין 200 - 300 שקלים בממוצע. בין הקריטריונים הנוספים המשפיעים על מחיר הקורס ניתן למנות את אורכו, את רמת הלימוד, חומרי למידה הניתנים לסטודנטים, מתכונת הלימוד (קורס קבוצתי לעומת קורס פרטני), ועוד.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אנגלית עסקית?

רוצה לדעת יותר על קורס אנגלית עסקית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס אנגלית עסקית
שאלות הגולשים בנושא
קורס אנגלית עסקית וכתיבה עסקית של דיאלוג
לימודי ערב לאנגלית עסקית
היכן מתקיים קורס אנגלית עסקית
איפה ללמוד אנגלית עסקית תוך זמן קצר?
קורס אנגלית עסקית - מחירים
קורס אנגלית עסקית במרכז
קהל יעד לקורס אנגלית עסקית