רוצה פרטים על קורס שיבוץ אבני חן?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שיבוץ אבני חן

רוצה לדעת על קורס שיבוץ אבני חן? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיבוץ אבני חן

 

קורס שיבוץ אבני חן מכשיר את הסטודנטים בשיטות השיבוץ השונות ומעניק את הידע המעשי הנדרש לעבודה עם תכשיטים שונים. תחום זה דורש מומחיות, מיומנות ומקצועיות רבה בייחוד בשל העובדה שמרבית אבני החן הינן יקרות מאוד. אבני החן בתכשיט משמשות הן כמרכיב יוקרתי המקנה לתכשיט ערך רב והן כמרכיב קישוטי המעניק לו יופי וייחוד.

 

קורס שיבוץ אבני חן מקנה את הידע בשיבוץ האבנים בטבעות, בצמידים, בשרשראות, בסיכות, בעגילים ובחפצים שונים. הסטודנטים בקורס עושים היכרות עם כלי עבודה המשמשים לשיבוץ ולומדים טכניקות עבודה לשיבוץ מקצועי ואסטתי. קורס זה מתאים לבוגרי לימודי צורפות המעוניינים לקבל הכשרה בתחום השיבוץ ואבני החן ולהרחיב את האפשרויות העיצוביות בתכשיטים שהם יוצרים, בעזרת שילוב אבנים.

 

מה לומדים?

 

שיבוץ אבנים שייך לתחום התכשיטנות והצורפות ועוסק בהנחת אבני חן על גבי תכשיטים שונים. משבצי האבנים נדרשים להתחשב בסוג האבן ובסוג החומר אליו היא משובצת, כדי להבטיח שהאבן מונחת בצורה נכונה וחזקה. הקורסים מתמקדים בהקניית ידע מעשי בשיטות שיבוץ חדשניות לייצור תכשיטים. הטכניקות השונות כוללות בין היתר, חיתוך בלייזר, הכנת מודלים בשעווה והדפסה תלת-ממדית.

 

השיבוץ דורש מלאכת דיוק ונחשב למעשה כפעילות טכנית בתחום הצורפות. עם זאת משבצי האבנים מוצאים בה אומנות של ממש המאפשרת פרץ של יצירתיות ייחודית המפיחה חיים בכל תכשיט פשוט.

 

קהל היעד לקורסים בתחום זה מיועדים לרוב לעוסקים בתחום הצורפות המעוניינים להתמקצע בתחום. תכניות הלימוד מכשירות את המשתתפים להשתמש בשיטות השיבוץ המקובלות על כל היבטיהן, כולל שיבוץ תחת מיקרוסקופ ועבודה עם מכשירים משוכללים כגון ה"גרייברמקס", המהווה תנאי קבלה לעבודה בבתי מלאכה ובמפעלים לייצור תכשיטים. במהלך הקורס מתנסים המשתתפים בתרגולי שיבוץ ברמות שונות.

 

נושאי הלימוד

 

הקורסים מועברים בדרך כלל בקבוצות קטנות ומשלבים לימודים עיוניים לצד לימודים מעשיים ויישומיים. תוכניות הלימוד כוללות נושאים רבים וביניהם:

 

מבוא לשיבוץ הכנת בתי אבן בחירת אבני חן
תיאוריה של גמולוגיה שיבוץ כוסות כלי עבודה
סוגים שונים של אבני חן ניקוי, הכנה והשחזה גימורים, ציפויים וליטושים
שיבוץ בשר שיבוץ משולב ועוד...

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים: המכללה האקדמית ספיר - המרכז ללימודי חוץ, יצירה- בית הספר לצורפות ועיצוב בתל אביב, ענבר- סטודיו וגלריה לעיצוב תכשיטים-מגוון קורסים מקצועיים בשיטה ייחודית, שקדי- לימודי עיצוב תכשיטים ועוד.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס שיבוץ אבני חן משתנה מאוד בהתאם לתכני הקורס המועברים ולמוסד הלימודים. לרוב מדובר ב 90-200 שעות לימוד , ארבע שעות כל מפגש, במתכונת חד שבועית.

 

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי לימודי שיבוץ אבני חן יוכלו להשתלב בשוק העבודה כמעצבים בחברות תכשיטים או כמעצבים בחברות תעשייה לעיצוב תכשיטים שונים המיועדים לייצור המוני. בנוסף, המעוניינים בכך יוכלו לפנות לאפיקים עצמאיים ולייצר קו פרטי של תכשיטים משובצי אבנים.

 

בתום הקורס יוכלו הבוגרים להמשיך ללימודים מתקדמים בתחום הצורפות והתכשיטנות, או לקורסי שיבוץ בהתמחויות שונות הדורשים ידע מקדים בשיבוץ. לדוגמא: קורס לשיבוץ במראה עתיק, שיבוץ אבני חן בבגדים ובאופנה, שיבוץ אבני חן יוקרתיות ועוד.

 
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס שיבוץ אבני חן?

רוצה לדעת יותר על קורס שיבוץ אבני חן?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס שיבוץ אבני חן
שאלות הגולשים בנושא
קורס שיבוץ יהלומים - תעודה מטעם משרד העבודה
קורס שיבוץ אבני חן