ללמוד במכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים - עובדי הוראה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודים במכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון

אין צורך להרחיב על חשיבותו של תחום החינוך בישראל. המדובר באחד התחומים הקריטיים לקיומה של כל מדינה מודרנית. כולם יודעים שלעולם לא יהיה חינוך איכותי ללא מורים איכותיים ולכן המכללות השונות לחינוך והוראה מנסות מדי שנה למשוך אליהן את מיטב הסטודנטים. כך גם עושים בקריית החינוך גבעת ושינגטון - מוסד אקדמי איכותי המתמחה בתחום החינוך.

 

כמה מילים על המכללה

 

לפני למעלה מ - 50 שנה הוקם מוסד זה, העוסק בעיקר בהכשרת מורים. בקריית החינוך פועלים מספר מוסדות לימוד כמו בית ספר תיכון לבנות, מדרשה לבנות, אולפנת נווה דקלים וכמובן, המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון.

 

במכללה זו, הנמצאת באזור צומת בית דגן, ניתן ללמוד לתואר ראשון בחינוך במגוון מסלולים מרתקים, ואכן, מדי שנה פוקדים את שערי המכללה למעלה מ- 500 סטודנטים הרוצים להיות מורים לחינוך גופני, אנגלית, ספרות, תנ"ך ומקצועות חשובים נוספים. מלבד הלימודים הרגילים לתואר ראשון, מפעילה המכללה גם את תכנית המצוינים להוראה, שהיא תכנית המכשירה קבוצת איכות של מורים בעלי נתונים גבוהים מאוד.

 

כל מי שמתקבל לתכנית זו מקבל פטור מלא משכר הלימוד. בוגרי החוגים השונים של המכללה ממשיכים עם סיום הלימודים לתואר שני או משתלבים מיד עם סיום הלימודים במערכת החינוך, בתחום התמחותם.

 

תנאי הקבלה למכללה זו הם כמו ברוב המוסדות ללימודי הוראה וחינוך, כלומר יכולים להתקבל ללימודים רק מועמדים עם ממוצע בגרות של לפחות 80 וציון פסיכומטרי של לפחות 450 כאשר הציון המשולב של שני הנתונים הללו חייב להיות לפחות 500.

 

יש במכללה גם מסלולי קבלה נוספים לאקדמאים, למועמדים בני שלושים פלוס ועוד. מומלץ לוודא כי אתם עומדים בתנאי הקבלה לחוג המבוקש בטרם ההרשמה, על מנת למנוע מצב בו שילמת את דמי ההרשמה לשווא. שכר הלימוד במכללה הוא כמו באוניברסיטאות הרגילות וניתן לשלם את שכר הלימוד גם באמצעות מלגות לימוד שונות, הניתנות על ידי המכללה.

מה לומדים במכללה?

במכללה זו ניתן ללמוד במספר מסלולים לקראת תואר ראשון ותעודת הוראה. המסלולים הם - מסלול כללי, מסלול לגיל הרך, מסלול לבתי ספר היסודיים, מסלול לבתי ספר העל יסודיים והמסלול המבוקש במיוחד לחינוך גופני.

 

בכל מסלול ניתן ללמוד בחוגים שונים כמו החוג לתנ"ך, החוג לספרות, החוג לאנגלית, החוג להוראה כוללת, החוג לחינוך מיוחד ועוד. הלימודים נמשכים 4 שנים במהלכן כל סטודנט משתתף במגוון קורסים מתחום ההתמחות שלו ובקורסים נוספים בנושאים העוסקים בלימודי חינוך, התנסות בהוראה, אומנות ומיומנות ועוד.

אז מדוע כדאי לי ללמוד דווקא במכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון?

כאשר מדברים על היתרונות של מכללה זו, חייבים לציין בראש ובראשונה את סגל המרצים האיכותי והמגוון הכולל לא מעט מרצים בכירים בתחומים רבים. יתרונות נוספים הם רמת הלימודים הגבוהה במכללה, שכר הלימוד האוניברסיטאי והמגוון הרחב של המסלולים וחוגי הלימוד (ובראשם - המסלול להוראת חינוך גופני).
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון
חוות דעת של סטודנטים על המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון
התקבלו 278 דירוגיםבציון ממוצע: 3.7 מתוך 5
מרים
11/05/2023
5/ 3

המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לפעמים המשימות ברמה גבוהה מדי. מקצועיים מאוד ויחסית קשובים לבקשות

על הקמפוס

קמפוס חביב יש בו חדרי אימון וחדר ציוד להשאלת ציוד

טיפים

לבדוק לעומק מה בדיוק מלמדים בכל קורס, כדי לראות אם זה מתאים לכם או לא

תמר
04/05/2020
5/ 4

המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

את הכיף עם החברות ואת המרצים

על הקמפוס

מכללה נחמדה מאוד, ראש חוג בעל מידות טובות. ואנשים טובים בסך הכללי

טיפים

להשקיע ולא להתייאש התמדה, אמונה ונחישות מביאה תוצאות

יפעת בתיה
13/02/2019
5/ 3

המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

יחסי הסמכות וההתנהלות בין הסטודנטים לחברי צוות המכללה והמזכירות

על הקמפוס

הקמפוס מאוד נחמד,אווירה נחמדה וסטודנטים מעולים. יש מקומות לשיפור היחסים הבין אישיים בין ההנהלה לסטוד קרא עוד...

טיפים

מכללה טובה לדתיים, לברר יותר מה כלול במסלול ועל מה צריך להוסיף תשלום.


לכל חוות הדעת