רוצה פרטים על תואר שני בפסיכולוגיה לחרדים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני בפסיכולוגיה לנשים ולגברים חרדים

רוצה לדעת על תואר שני בפסיכולוגיה לחרדים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בפסיכולוגיה למגזר החרדי

 

מטפלים למהדרין

 

לאורך השנים היה ידוע הציבור החרדי בגישה נוקשה כלפי היעזרות בשירותי בריאות הנפש. הסיבות לכך קשורות הן בתפיסה של הדת כמספקת את המענה הטוב ביותר לכל בעיותיו של האדם, והן בנטייה להסתגר בתוך הקהילה ולא לשתף אנשים מבחוץ בעניינים אישיים.

 

בשנים האחרונות הגישה מתחילה להשתנות. נראה כי ישנה כיום יותר מודעות מאשר בעבר ליתרונותיו של הטיפול הפסיכולוגי גם בקרב הציבור החרדי, לפחות במצבים מסוימים. עם זאת, עד היום לא היו בנמצא מסלולי לימוד לתארים מתקדמים בתחום הטיפולי, שמתאימים למאפיינים הייחודיים של אוכלוסייה זו.

 

הביקוש העולה לפסיכולוגים חינוכיים, שיקומיים וקליניים במגזר החרדי הביא את המועצה להשכלה גבוהה לאשר לראשונה תכניות הכשרה לתואר שני בפסיכולוגיה, המיועדות אך ורק למשתתפים חרדים. תכניות אלה מיועדות למספר מצומצם של סטודנטים מצטיינים והן מציעות סיוע אקדמי מוגבר ותמיכה כלכלית המותאמת לצרכיהם של התלמידים.

 

 

למי מתאימים הלימודים?

 

הלימודים במסלול זה לתואר שני לחרדים מיועדים לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה בלבד, בעלי הישגים גבוהים במיוחד בלימודי התואר הראשון. הם מתאימים לאנשים השואפים להיות רשומים כפסיכולוגים מורשים ולעסוק בטיפול, בהנחיה, בשיקום ובחינוך.

 

תכנית הלימודים

 

תכניות לימודים אלה הותאמו למגזר החרדי כך שהן מערבות בין התכנים הרגילים הנלמדים במסגרת התואר השני בפסיכולוגיה, לבין קורסים המותאמים למאפייני של הקהילה החרדית, למערכת הבירוקרטית שלה, ולסוגיות העולות בה בחיי היומיום. הלימודים משלבים בין ידע תיאורטי לבין התנסות בשדה, כאשר גם זו מותאמת לאופי התלמידים ומתבצעת במוסדות של המגזר החרדי.

 

תנאי קבלה

 

מועמדים מתאימים ללימודים הינם בוגרים של מסגרות לימוד על יסודיות במערכת החינוך החרדי, שסיימו תואר ראשון בפסיכולוגיה עם ציון 80 לכל הפחות. עליהם לגשת למבחן המתא"ם ולהציג אישור על רמת האנגלית שלהם. הקבלה ללימודים מתבססת על שורה של קריטריונים ובהם מדרג התלמידים בציוני המתא"ם, המלצות אקדמיות ומקצועיות, ריאיון קבלה, הצהרת כוונות ועוד.

 

 

מוסדות לימוד

 

מסלולי לימוד לתואר שני בפסיכולוגיה למגזר החרדי קיימים כיום במוסדות הלימוד הבאים:

 

  • האוניברסיטה העברית בירושלים – האוניברסיטה מציעה שלושה מסלולי לימוד לתואר שני בפסיכולוגיה למגזר החרדי: מגמה קלינית, תואר שני במגמה קלינית-חינוכית של הילד ומגמה לנוירופסיכולוגיה שיקומית-קלינית. הלימודים מיועדים גם לגברים וגם לנשים. חשוב להדגיש כי התלמידים במסלול זה אינם מופרדים משאר הסטודנטים בחוג, אך הם זוכים בהעשרה נוספת שהותאמה להם וכן עומדת לרשותם מערכת סיוע כלכלית ואקדמית. זו כוללת בין היתר חונכות במסגרת קבוצתית ואישית, ימי עיון, פעילויות חברתיות ואף ליווי צמוד של פסיכולוגים מומחים בעבודת השדה.

 

  • אוניברסיטת בן גוריון – האוניברסיטה מציעה תכנית ניסיונית לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית, שנתפרה במיוחד עבור נשים מהציבור החרדי. התכנית הוקמה בשיתוף עם המכללה החרדית בירושלים ומיועדת לבוגרות של המכללה. הלימודים עצמם מתקיימים במכללה בירושלים. הם משלבים בין קורסי חובה של המגמה לפסיכולוגיה במערכת החינוך, לבין קורסים ייחודיים העוסקים בפסיכולוגיה חינוכית, בטיפול משפחתי ובריאיון הטיפולי בקהילה החרדית. ההכשרה המעשית של משתתפות התכנית תיעשה בגישה קהילתית-חינוכית ותתבצע בבית שמש, בירושלים ובמודיעין עילית.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני בפסיכולוגיה לחרדים?

רוצה לדעת יותר על תואר שני בפסיכולוגיה לחרדים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מדעי המחשב - מסלול לחרדים
האם בית המורה בבני ברק מוכר במשרד החינוך?
בית המורה בבני ברק
מה ההבדל בין תואר MED ל MA?
חוות דעת על מכללת בית רבקה בכפר חבד
לימודי פסיכודרמה לתואר ראשון במלכות
האם יש לימודי פיזיותרפיה במסגרת חרדית?