תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בשיווק במסלול האקדמי המכללה למינהל

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר בתקשורת? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המסלול האקדמי - תואר בתקשורת וניהול התמחות שיווק.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון בתקשורת וניהול בהתמחות שיווק ופרסום במסלול האקדמי של המכללה למינהל

 

אנשי התקשורת של המחר

 

בין אם נכיר בכך ובין אם לאו, הפרסומות הגלויות והסמויות נמצאות בכל מקום, בטלפונים החכמים, בתכניות הטלוויזיה, באתרי האינטרנט ובשלטי החוצות. במציאות זו, עולם התקשורת ועולם השיווק הולכים יד ביד. אמצעי התקשורת משמשים ככלי שיווקי, הם מקדמים מוצרים, מגמות אפנה, סלבריטאים וגיבורי תרבות.

 

אך התקשורת מסייעת לשווק גם רעיונות חברתיים ומדיניים, היא מסייעת לעורר מחאות ומהפכות והיא מקשרת בין האדם בבית לבין הנעשה בעולם. כדי לנצל את כלי התקשורת השונים למטרות טובות ובדרכים מועילות, לאנשי התקשורת צריכה להיות ראייה רחבה על המתרחש הן בעולם השיווק והן בעולם הניהול. הם צריכים להיות בעלי יכולות לחדשות, ליזמות ולהבנה נרחבת בתחום הדיגיטלי לצד התחום העיצובי.


תכנית לימודים

 

ההתמחות בשיווק ופרסום בתואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למינהל מעניקה לסטודנטים כלים לשינוי ולעיצוב המציאות התקשורתית הקיימת. הסטודנטים לומדים כיצד לקדם מטרות מסחריות, חינוכיות ופוליטיות בעזרת כלי התקשורת והם לומדים כיצד להיעזר בערוצים שונים כמו המדיה הדיגיטלית, הפרסום הקונבנציונאלי, יחסי הציבור והדוברות כדי להשיג מטרות אלו.

 

הסטודנטים לומדים לפתח חשיבה עצמאית, לנתח מקרי בוחן ולבנות קמפיינים שיווקיים. תכנית הלימודים מקנה להם מיומנויות של שכנוע והנעה, החל מהמילה המדוברת וכלה באמצעי התקשורת האלקטרוניים והמדיה החברתית.

 

 

מתכונת הלימוד

 

מתכנות הלימוד מחלוקת לשלוש חטיבות עיקריות: לימודי ניהול, לימודי תשתית בתקשורת ולימודי התמחות. מערכת השעות בנויה מקורסי חובה, מקורסי בחירה, מקורסי סמינר ומסדנות. נוסף על הלימודים הפורמאליים מתקיימות פעילויות שבהן הסטודנטים יוצאים לימי שטח ונפגשים עם יזמים ועם אנשי תקשורת בכירים בתעשייה.

 

נושאי הלימוד

 

  • מוסדות התקשורת
  • לשון, חברה ותרבות
  • אקטיביזם תקשורתי
  • תקשורת בהיסטוריה
  • ניהול מדיה דיגיטלית
  • סוגיות במדיה חברתית    
  • ניהול מותג
  • זכויות יוצרים
  • יסודות המימון
  • קבלת החלטות
  • יסודות הפרסום    
  • ועוד

 

על מוסד הלימודים

 

המכללה למינהל היא מוסד אקדמי ללימודים גבוהים המציעה שלל מסלולי לימוד לתואר ראשון ולתואר שני ומכינות קדם־אקדמיות. המכללה מכשירה את הסטודנטים לעבודה בשוק התעסוקה באמצעות שיתוף פעולה עם חברות מובילות בישראל, אשר יחד הן מפעילות מרכז לניהול קריירה. בין התארים שבמכללה אפשר ללמוד לימודי משפטים, לימודי כלכלה וניהול, לימודי מנהל עסקים ולימודי חשבונאות.

 

תנאי קבלה

 

תנאי קבלה נקבעים מדי שנה בהתאם לביקוש. המועמדים ללימודי תקשורת וניהול צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים 85 ומעלה. מועמדים בעלי תעודת בגרות מלאה בציון הנמוך מ-85 יכולים להצטרף לתכנית "שחקים" המכינה ללימודי התואר הראשון. מתקיימים ראיון בפני ועדה ובמקרים רבים ראיון אישי נוסף. לצורך קבלת מידע לגבי תנאי קבלה יש לפנות למסלול האקדמי המכללה למינהל.

 

 

תעודה

 

הסטודנטים שמסיימים את כל דרישות התואר מקבלים תואר ראשון B.A. בתקשורת ובניהול מטעם המכללה למינהל.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי התואר בתקשורת ובניהול בהתמחות שיווק ופרסום משתלבים בתעשייה בעמדות מפתח שונות בחברות התקשורת השונות ובתפקידים מגוונים, כמו כתיבה, עריכה, ניהול, צילום, שיווק, דוברות, פרסום ויחסי ציבור.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה למינהל (המסלול האקדמי)

עוד מסלולי לימוד - המסלול האקדמי המכללה למנהל

כלים שיעזרו לך לבחור