לימודי כלכלה וניהול בהתמחות ביזמות ואסטרטגיה במסלול האקדמי המכללה למינהל

רוצה לדעת על לימודים בנושאי כלכלה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המסלול האקדמי - כלכלה וניהול בהתמחות יזמות ושיווק.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי כלכלה וניהול עם התמחות ביזמות, שיווק ואסטרטגיה במסלול האקדמי המכללה למינהל

 

סקר שוק

 

תחום הכלכלה הולך יד ביד עם תחום הניהול, השילוב של השניים מכסה את רוב ההיבטים של התעשייה ושל השוק החופשי. כל מנהל ואיש עסקים צריך להיות בקי בשני התחומים כדי שיכול לתכנן מהלכים עסקיים נבונים וכדי לתת מענה חכם ויעיל לבעיות השונות הצצות במהלך הדרך.

 

אחת מתת־התחומים של מקצועות הניהול והכלכלה הוא תחום השיווק והיזמות. השיווק הוא חלק אינטגרלי להצלחה של כל חברה ושל כל מוסד. משכך, מנהלים בדרגים השונים צריכים להכיר את מתודות השיווק ואת האסטרטגיות השונות שיסייעו להם להצלחת העסק.

 

הבוחרים ללמוד כלכלה וניהול בהתמחות יזמות, שיווק ואסטרטגיה מעשירים את ארגז הכלים שלהם כמנהלים לעתיד ומגבירים את הביקוש שלהם בשוק העבודה. תחום השיווק הכרחי גם לכלכלנים ולמנהלי תיקי השקעות כדי להבין את תנודות השוק הכלכלי והמסחרי.

 

תכנית לימודים

 

לימודי כלכלה וניהול בהתמחות יזמות, שיווק ואסטרטגיה במסלול האקדמי המכללה למינהל משלבים תכנים תיאורטיים עם תכנים יישומיים אשר יחד מקנים לסטודנטים כלים לניתוח, לבקרה וללמידה של התחום. תכנית הלימודים מתמקדת בפן הניהולי של לימודי הכלכלה כדי להכשיר את התלמידים לתפקידים ניהוליים בתחום העסקי.

 

הסטודנטים לומדים על ההיבטים השונים של תחום הכלכלה ושל תחום הניהול, החל מיסודות המימון וחינוך פיננסי וכלה בכלכלה בישראל בראי הכלכלה הגלובאלית. והם לומדים לעומק את עולם השיווק והיזמות העסקית הכולל פרסום, מכירות, קשרי לקוחות, מדיה חברתית, ערוצי הפצה והתנהגות צרכנים.

 

 

מתכונת הלימוד

 

הלימודים נמשכים כשלוש שנים. מתכונת הלימוד כוללת קורסי חובה בכלכלה, קורסי חובה בניהול, קורסי בחירה בכל אחד מן התחומים, קורסי סמינר, וקורסים בהתמחות יזמות, שיווק ואסטרטגיה.

 

נושאי הלימוד

 

  • כלכלה התנהגותית
  • מבוא לאקונומטריה
  • מבוא לסטטיסטיקה
  • מתמטיקה לכלכלנים
  • ניתוח דוחות כספיים
  • ניתוח אירועים כלכליים    
  • יסודות השיווק
  • תורת המחירים
  • תורת המשחקים
  • התנהגות צרכנים
  • חשבונאות ניהולית    
  • ועוד

 

על מוסד הלימודים

 

המכללה למינהל היא מוסד אקדמי המאפשר ללמוד מגוון של מסלולים לתואר ראשון ולתואר שני ובמכינות הקדם־אקדמיות. המוסד מכין את התלמידים לשוק העבודה באמצעות המרכז לניהול קריירה של המכללה ובשיתוף פעולה עם חברות מובילות במשק. בין תכניות הלימוד של המכללה אפשר ללמוד לימודי משפטים, לימודי מנהל עסקים, תואר ראשון בתקשורת ולימודי חשבונאות.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה משתנים מדי שנה לפי ביקוש ובהתאם לתכניות השונות. במסלול האקדמי המכללה למינהל דורשים ציון ממוצע 85 לפחות כדי להגיש מועמדות. תנאי זה איננו מקנה זכאות לקבלה אוטומטית ללימודים. מתקיימים ראיון בפני ועדה ובמקרים רבים גם ראיון אישי נוסף. מי שממוצע הבגרות שבידיהם נמוך מן הנדרש יכולים לקחת חלק במכינה בשם "שחקים" שמתקיימת במוסד הלימוד. לקבלת כל הפרטים על תנאי קבלה יש לפנות ליועצי הלימודים של המסלול האקדמי.

 

 

תעודה

 

הסטודנטים אשר מסיימים את כל המטלות הנדרשות מקבלים תואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות יזמות, שיווק ואסטרטגיה מטעם המסלול האקדמי המכללה למינהל.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי התכנית משתלבים בשוק התעסוקה במגוון תפקידים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי, כמו כלכלנים מנתחים ואנליסטים במשרדים ממשלתיים, בחברות מסחריות, בבנקים ובבתי השקעות, וכמנהלי תיקי השקעות בתחום השיווק והפרסום.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה למינהל (המסלול האקדמי)

עוד מסלולי לימוד - המסלול האקדמי המכללה למנהל

כלים שיעזרו לך לבחור