קורס אימון אישי במכללת גומא

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תעודה, מקצוע? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס אימון אישי - מכללת גומא.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אימון אישי במכללת גומא

 

מידע כללי אודות מכללת גומא

 

מכללת גומא, הקרויה גם "מרכז הלימודים המוביל בתחומי האימון והגישור בישראל", הינה מכללה מוכרת ובעלת מוניטין, אשר מציעה לימודי תעודה, הכשרות ומגוון קורסים בנושאי גישור ואימון. הלימודים במכללת גומא מועברים על ידי טובי המאמנים והמגשרים בארץ וצוות המנחים הינו מיומן ומקצועי. להלן שלוחות הלימוד האפשריות: תל אביב, הרצלייה, רמת- השרון, ירושלים, אשקלון וחיפה .

 

מה זה אימון אישי?

 

האימון האישי התפתח במקור בשנות ה-70, בעולם הספורט של ארה"ב. ענף הספורט המקצועי הבין כי מאמן אישי יכול לגרום לספורטאים להגיע להישגים מרשימים. עם השנים, התופעה התרחבה, שהרי, מדוע מאמן יכול לסייע לספורטאים להשיג את מטרותיהם ולשאר האנשים לא?

 

כיום ידוע כי מאמן אישי, אשר מציב למתאמניו יעדים ודרישות ברורות, יכול לגרום להם לביצועים מבריקים. המאמן מומחה בלקדם את המתאמן ולדחוף אותו קדימה, מעודד אותו בזמן הנכון ומבקר אותו בעת החלטות שגויות. האימון האישי מכונה גם בשם קואצ'ינג, שפירושו הוא סוג מסוים של פעילות, המביאה אותך ממקום אחד למקום אחר.

 

 

מדוע אנו זקוקים לאימון אישי?

 

במרוץ החיים שלנו, רק מעטים נעצרים לחשוב: "מי אני?" "מה אני רוצה מהחיים שלי?" "מה יגרום לאושר בחיי?" "מה אני רוצה להשיג?". יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ההווה שלנו הינו תוצר ישיר של המעשים שלנו. לכן, רצוי לוודא כי המעשים שלנו אכן משרתים את הדרך בה אנו רוצים ללכת. במידה והם לא, כנראה שדרוש שינוי. לשם כך פותח תהליך האימון האישי.

 

האימון הוא התהליך המוביל לשינוי המיוחל, לעתיד משופר ובעזרת מאמנים מיומנים, כל אחד יכול לבצע שינוי משמעותי בחייו, אם רק ירצה. המאמנים האישיים מאמינים ביכולתו של כל אדם לנצל את הפוטנציאל הגלום בו ואת הכוח שבתוכו, בכדי להגשים את חלומותיו.

 

מה לומדים?

 

קורס אימון אישי במכללת גומא מאפשר למשתתפים לממש יעדים ומטרות אישיות, על- ידי קבלת כלי אימון עשירים ותמיכה מחברי הקבוצה. קורס זה נחשב למרחב אימון פעיל, כל אחד מהמשתתפים עובר אימון מעמיק ואישי, מציב לעצמו יעדים מוגדרים ומטרות ברורות. המטרה העיקרית של הקורס היא להשיג תוצאות יעילות ומעשיות בזמן יחסית קצר.

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס אימון אישי במכללת גומא:

 

  • הגדרה יעילה ונכונה של יעדים
  • בחינת התקדמות המתאמן
  • דרכים להעצמת המתאמן
  • פרדיגמות מעכבות
  • התבוננות חיצונית, התבוננות פנימית
  • פתיחות מחשבה ו "יציאה מהקופסא",
  • דרכים לשינוי פרדיגמות מעכבות
  • מיומנויות לניהול זמנים
  • ועוד...

 

נדגיש כי קורס אימון אישי במכללת גומא מועבר על- ידי מנחה תומך ובקבוצות קטנות וחמות, המאפשרות השגת תוצאות מהירות.

 

קהל יעד

 

קורס אימון אישי במכללת גומא מתאים לכל המעוניינים לשפר את חייהם בכל תחום, לאנשים המאמינים במבחן התוצאה.

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס זה כוללים 8 מפגשי לימוד במתכונת חד שבועית, כל מפגש אורך 3.5 שעות.

 

תנאי קבלה

 

לקורס אימון אישי במכללת גומא יתקבלו כל בוגרי "קורס אימון בסיסי", אשר עמדו בכל מטלותיו בהצלחה. כמו כן, נדרשים המועמדים לעבור ראיון אישי עם מנחה הקורס ולערוך עבודת הכנה בטרם תחילת הקורס.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: גומא - מכללה לגישור ולאימון

כלים שיעזרו לך לבחור