קורס ניהול השיווק תפנית האוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר

מכללת תפנית

אהבת? שתף ב:

קורס ניהול שיווק ופרסום בבית הספר תפנית של האוניברסיטה הפתוחה


עוברים לשיווק מנצח


השינויים התכופים וההתפתחויות הרבות בעולם העסקי של ימינו הופכים את השיווק לחלק משמעותי ביותר בכל ארגון. עם זאת, מגמות אלה גם הופכות את השיווק למורכב יותר, כאשר מנהלי השיווק ניצבים בפני אתגרים טכנולוגיים לא פשוטים בדרך להשיג את המטרות והיעדים של החברה. הם צריכים להבין היטב את מבנה השוק ולתכנן בהתאם מהלכים ותכניות אסטרטגיות יעילות ואיכותיות. הצלחה במשימה זו תיצור קהל לקוחות גדול, שישתמר לטווח הארוך.


בבית הספר "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה אפשר ללמוד בקורס ניהול השיווק, בו מכירים את ההיבטים הרבים של תחום הפרסום והשיווק ורוכשים כלים מעשיים שיכולים לעבור לתלמידים להתקדם בארגונים שלהם. המסלול מועבר על ידי מנהלים ובכירים מעולם השיווק לעסקים והוא עוסק בתכנים עדכניים מבחינה טכנולוגית כמו רשתות חברתיות וכלים של חברת גוגל, שחיוניים להצלחה בזירה העסקית העכשווית.


תכנית הלימודים


בתחילת מסלול השיווק מתוודעים התלמידים לעקרונות של יזמות עסקית ופיתוח עסקים ומכירים את המיומנויות שנדרשים ממנהלים בעת העבודה עם עובדים וניהול של משא ומתן. בהמשך הם מעמיקים בתחום המכירות והשיווק, מנתחים מגמות עדכניות בשוק ולומדים לבנות תמהיל שיווק מוצלח. לאחר מכן, הם דנים בדרכים בהן אפשר לקדם עסקים באמצעות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ולינקדאין תוך שימוש בכלים המקצועיים שמציעה חברת גוגל, בין היתר גוגל אנליטיקס וגוגל אדוורדס.


מתכונת הלימוד


קורס ניהול שיווק בבית הספר "תפנית" מתפרש על פני כ - 200 שעות לימוד אקדמיות. בתחילת התכנית השיעורים נערכים פעם בשבוע ולקראת סיומה נערכים שני מפגשים בשבוע. התכנית מותאמת במתכונתה לצרכים של אנשים עובדים.


במהלך הקורס, התלמידים משתתפים בהרצאות, בדיונים כיתתיים, בצפייה בסרטים מקצועיים ובשלל סדנאות מעשיות שכוללות משחקי תפקידים, סימולציות וניתוח של אירועים עסקיים מהשטח. כמו כן, נערכים גם מפגשים עם מומחים בשיווק ובפרסום במסגרת כנס מקצועי. חלק מתכני הקורס נלמדים באופן מקוון דרך אתר אינטרנט ייעודי. לקראת סיום התכנית, המשתתפים צריכים לבצע פרויקט גמר בהיקף של כ - 25 שעות. הפרויקט, שנערך בליווי של מנחה, כולל כתיבה של תכנית שיווקית תוך יישום של החומר הנלמד.


נושאי הלימוד

 

  • פרזנטציה והצגה יעילה
  • פרסום ותקשורת שיווקית
  • מודיעין עסקי ומחקרי שוק
  • מדיניות מחירים
  • ניהול והקמת עסקים קטנים
  • ניהול משא ומתן
  • ערוצי שיווק ומדיניות הפצה
  • התנהגות צרכנים
  • פתרון קונפליקטים
  • אסטרטגיה עסקית תחרותית
  • תדמית ושיווק עצמי
  • פיתוח מוטיבציה והנעת עובדים
  • תקשורת בין אישית
  • תהליכי משוב והערכה בארגונים
  • ניהול קשרי לקוחות    
  • קידום עסקים במדיה החברתית    
  • ועוד


סגל הוראה


המנהלת האקדמית של התכנית היא מומחית בשיווק בעת תואר דוקטור, שמרצה בתחום במגוון של מוסדות לימוד ובמסגרת ארגונים. צוות המרצים בקורס כולל: מנהלת פרסום בחברת סלולר גדולה; דוקטור למנהל עסקים שמומחה לשיווק ממוקד לקוח ולשיווק לתחום ההייטק; מנהל דיגיטל וחדשנות של אחת מחברות הפארם; מומחה לאסטרטגיה ולקריאייטיב שהוא שותף בחברה לשיווק ולהפקת אירועים; מנכ"ל של חברת כוח אדם ופתרונות עסקיים; ועוד.


תנאי קבלה


לקורס מתקבלים מועמדים בוגרי 12 שנות לימוד לפחות, בעדיפות לבעלי תואר ראשון, בעלי ניסיון מקצועי בענפי השיווק, המכירות והפרסום. התכנית מתאימה למנהלים בענפים אלה או למועמדים לתפקידי ניהול בחברות ובארגונים. מועמדים שעומדים ברף הקבלה מוזמנים לראיונות שנערכים במתכונת אישית או קבוצתית.


תעודה


משתתפים שמסיימים את הקורס בהצלחה זכאים לקבל תעודת גמר, שניתנת מטעם בית הספר למנהלים "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה. כדי לקבל את הדיפלומה, הם צריכים להיות נוכחים ב - 80 אחוזים מהשיעורים לפחות, להשתתף בכנס המקצועי ולהגיש את פרויקט הגמר.

עוד מסלולי לימוד - מכללת תפנית

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם