רוצה פרטים על קורס ייעוץ תדמיתי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הכשרת יועצי תדמית

רוצה לדעת על קורס ייעוץ תדמיתי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ייעוץ תדמיתי

 

ללטש את היהלום

 

יצירת קשרים איכותיים והעברת מסרים באופן יעיל הפכו לחשובים מאין כמותם בעולם הצפוף והמהיר, שהפך לכפר גלובלי. אנשים נדרשים להפגין אסרטיביות ולשמור על החינניות בו זמנית, תוך שהם מוודאים שזכויותיהם אינן נפגעות, או בעת שהם עומלים להטבת התנאים שלהם ולהגשמת שאיפותיהם. מזמן כבר לא מדובר בהשגת פרוטקציות. אלו לא יעזרו לאנשים שאינם יודעים לשדר ביטחון וסמכותיות ולנסוך אמון אצל אחרים ביכולותיהם ובידע המקצועי שלהם. תפקידם של יועצי תדמית הוא לעזור לבעלי עסקים, לנציגי ציבור ולאנשים פרטיים לוותר על מנהגים הנתפשים בחברה כשליליים, ולסגל לעצמם דרכי התנהגות מתאימים בסביבה מקומית וזרה.

 

למי מתאים הקורס?

 

הקורס מתאים ליועצי סטיילינג, ליועצים ארגוניים, לאחראים על כוח אדם ותכניות הדרכה בעבודה, לבוגרי לימודי תקשורת, לאנשי עסקים, למפיקי אירועים, לעוסקים ביחסי ציבור, לאנשים המבקשים לבצע הסבה מקצועית, ולכל מי שמתעניין בתחום ורואה בו שליחות. מורים בשנת שבתון וגמלאי צה"ל יכולים גם כן ליהנות מן ההכשרה. נשים וגברים כאחד עשויים להיתרם מתכניות אלו.

 

תכניות הלימוד

 

מטרת התכניות היא להעמיד בוגרים שיוכלו להדריך ולייעץ ללקוחות המבקשים לפתח ביטחון וערך עצמי בסיטואציות חברתיות ומקצועיות. המשתתפים בקורסים השונים מכירים במשמעות של מסרים בלתי מכוונים המועברים לזולת על ידי סגנונות דיבור, לבוש ושפת גוף. כיצד ניתן לעצב מחדש את התקשורת הבינאישית באמצעות יצירת קשר עין בעיתוי הנכון? איך מסתירים ביעילות את העובדה שאנו לחוצים? מתי להגיע לאירוע שהוזמנתם אליו, ומה להביא כאות תודה למארחים? – אלו הן השאלות המעסיקות את היועצים לעתיד ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלהם.

 

תהליכי חיזוק המודעות העצמית ושיפור הבנת המסרים של הזולת נסקרים בכיתה. המשתתפים מכירים מנהגי נימוסין, ועומדים על קוד הלבוש הייצוגי. הם מכירים דרכים נאותות להצגה עצמית במפגש היכרות הן בישראל והן מחוצה לה, ועוסקים בהיבטים מקצועיים ועסקיים. עיצוב תדמית המשרד ודרכים לשיווק העסק הם נושאים העשויים להיכלל גם כן במערך ההכשרה.

 

מתכונת הלימוד

 

המסלולים לייעוץ תדמיתי הם חווייתיים ועשירים במידע תיאורטי שיש לו יישומים מובהקים ליום יום. הקורס כולל הדגמות ומצגות, הרצאות והנחייה מעשית, והמשתתפים מתנסים בכלים הנרכשים. קיימים קורסי ערב וקורסי יום, תכניות קצרות של שישה מפגשים, ותכניות ארוכות הנמשכות כחמישה חודשים.

 

 

נושאי לימוד

 

  • ארגון המסר המילולי
  • פרזנטציה אפקטיבית
  • לחיצות יד
  • קוד ה – IBL הבינלאומי
  • רושם ראשוני
  • תקשורת בין תרבותית
  • צורות ישיבה
  • מרכיבי התדמית האישית
  • התנהלות חברתית ועסקית
  • אמנות השיחה
  • נימוסין ברשתות חברתיות
  • גישת הסיביליטי     
  • נימוסים במשפחה ובמקומות ציבוריים     
  • ועוד


תנאי קבלה

 

אנשים המעוניינים להשתתף בקורס ייעוץ תדמיתי נדרשים, על פי רוב, להגיע לראיון אישי עם המנחה. ההתאמה למקצוע מבוססת על נטייה אישית לאסתטיקה ועל סקרנות בנושא של תקשורת בינאישית.

 

 

שכר לימוד

 

עלות הקורס נעה סביב 3,500 שקלים.

 

מוסדות הלימוד

 

  • אילה – עיצוב תדמית (תל אביב) – במקום זה תוכלו לפגוש מנחות ונשות מקצוע מוסמכות העוסקות באימון אישי ובייעוץ התנהגות ותדמית. הקורס נמשך כחמישה חודשים ומתקיים אחת לשבוע בשעות הערב. הוא מוכר כלימודי השלמה בשנת השתלמות למורים. בתהליך המיון קיימת העדפה לאקדמאים. התכנית כוללת גם אבחון אישי, סדנאות המחשה ותרגול מתוקשב, ועוסקת בהיבטים אישיים ועסקיים.

 

  • המרכז הבינלאומי לתדמית (רמת אפעל) – מנוהל על ידי מפתחת טכניקה לשיפור תדמית, נימוסין ותקשורת, העוסקת בתחום כבר מעל 28 שנה ומייעצת לארגונים בינלאומיים, לפוליטיקאים ושגרירים, לגופים ציבוריים ועוד. הקורס מונה שישה מפגשים, ויש אפשרות לבחור בין מסלול בוקר ומסלול ערב. התכנית כוללת בין היתר התייחסות להתנהלות פוליטית נכונה במגרש הישראלי ובזירה הבינלאומית. 
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ייעוץ תדמיתי?

רוצה לדעת יותר על קורס ייעוץ תדמיתי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
תואר בתקשורת - איפה כדאי?
לימודי מרקום לא אקדמאיים
איפה הכי מומלץ ללמוד תקשורת?
מה עושים עם תואר בתקשורת?
איפה כדאי ללמוד תקשורת?
האם כדאי ללמוד תקשורת היום?
האם כל תואר ראשון דורש סטטיסטיקה?