רוצה פרטים על מחיר קורס פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מחיר קורס פסיכומטרי - פסיכומטרי השוואת מחירים

רוצה לדעת על מחיר קורס פסיכומטרי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


עלות קורס פסיכומטרי


כמה עולה קורס פסיכומטרי? אילו הנחות יש?


היום, כשכמעט כל המועמדים לתואר ראשון ניגשים לקורס פסיכומטרי, שוק ההכנה למבחן הוא תחרותי מאוד ומכניס סכומים אדירים בכל שנה. קורס פסיכומטרי הוא לא זול, אולם רוב הנבחנים מחליטים להשתתף בו כדי להעלות את הסיכוי שלהם לקבל ציון גבוה יותר בבחינה, בדרך לקבלה למסלולי לימודי מבוקשים. כמה עולה קורס פסיכומטרי? האם אפשר להוזיל את המחיר ולקבל הנחות?


מהם מחירי הקורסים?


המחירים של קורסי פסיכומטרי משתנים בין המכונים. בדרך כלל, המחירים מתחילים באזור ה - 5,000 שקלים ויכולים להגיע אף לכמעט 10,000 שקלים. מרבית המכונים נמצאים בטווח שבין שני הקטבים האלה. מדובר במחיר המלא לקורס, שמתפרש ברוב המקרים על פני כשלושה או ארבעה חודשים.


מכוני ההכנה מתחלקים למספר מכונים גדולים (כמו למשל קידום, לחמן, אנקורי ויואל גבע) ומספר גדול יותר של חברות קטנות שהתווספו לתחרות. המכונים הגדולים אמנם מוכרים יותר ושולטים כיום בשוק, לא כדאי להתעלם גם מהמכונים הקטנים, שלעיתים מציעים קורסי הכנה זולים יחסית. יש לציין שבמכונים הגדולים המחירים גבוהים יותר בדרך כלל.


לפני שבוחרים קורס הכנה מתוך המבחר הגדול שמוצע, חשוב להשוות בין האפשרויות כדי להחליט על זו שהכי משלמת לנו. ההבדלים בין הקורסים כוללים הבדלים במספר המפגשים, גודל כיתות שונה, כמות משתנה של תרגולים בכיתה ובבית, פרישת הסניפים ברחבי הארץ וכמובן המחיר. אחד הפרמטרים המהותיים ביותר הוא היחס בין העלות למספר השעות, כלומר כמה שיעורים מקבלים בתמורה לכסף שלכם, כשהעדיפות היא כמובן לכמה שיותר.

 


אילו הנחות קיימות?


מחירו של קורס הפסיכומטרי הוא לא בהכרח נתון קבוע וברבים מהמכונים אפשר להשיג מגוון הנחות, שחלקן משמעותיות ויכולות להגיע אפילו למחצית המחיר. ההנחות משתנות בין המכונים אולם מרביתם מעניקים הטבות למספר אוכלוסיות קבועות.

 

 

  • הנחה לחיילים משוחררים: מחיר של פסיכומטרי לחיילים משוחררים הוא נמוך בהרבה מהמחיר המלא של הקורס. מרבית מכוני ההכנה נמצאים בהסדר עם משרד הביטחון, מה שאומר שניתן להשתמש בכספי הפיקדון הצבאי כדי לממן את הקורס. כמו כן, הצבא מעניק לחלק מהחיילים ואוצ'ר, שובר הנחה לקורס הפסיכומטרי. הואוצ'ר מוזיל באופן משמעותי מאוד את הקורס, כשהמחיר לאחר ההנחה יכול להגיע אפילו לפחות מ - 1,500 שקלים. לוחמים זוכים להטבה גדולה יותר דרך שובר ההנחה ומשלמים מחיר נמוך מאוד על הקורס. לא כל המכונים מקבלים את הואוצ'ר, אבל באלו שכן מדובר באפשרות כדאית מאוד כלכלית לחיילים משוחררים.

 

 

  • הנחה על פסיכומטרי חוזר: כמעט בכל המכונים, נבחנים שרוצים לשפר ציון פסיכומטרי ולגשת פעם נוספת למבחן נדרשים לשלם מחיר מופחת. הקורס החוזר ניתן בדרך כלל בהנחה שבין 25 ל - 50 אחוזים מהמחיר המלא.

 

מכוני פסיכומטרי - השוואה

 


קידום יואל גבע HIGH Q אנקורי
מחירים מלאים משוערים לקורס הכנה כ - 8,400 שקלים כ - 9,963 שקלים כ - 5,500 שקלים כ - 9,760 שקלים
מחירים לאחר הנחות חיילים משוחררים משלמים כ - 6,847 שקלים. קיימות הנחות נוספות לעובדים בחבר, בחברת החשמל ובגופים נוספים. לחיילים משוחררים ישנה הנחה של 20 אחוזים מהמחיר המלא, כלומר כ - 7,970 שקלים. חיילים משוחררים ובני ובנות שירות לאומי זכאים להנחה של 15%, כלומר כ- 4,700 שקלים.

חיילים משוחררים משלמים כ - 4,880 שקלים. 

באנקורי מאפשרים לגשת לקורס חוזר בחינם.

מספר התלמידים בכיתה עד 30 תלמידים 40 תלמידים בכיתה כ - 19 תלמידים בכיתה בממוצע ומקסימום 25 תלמידים. כ - 15 תלמידים בכיתה
כמות שעות ומפגשים בקורס ההכנה כ - 250 שעות. 25 מפגשים. בנוסף נערכים מפגשים נוספים בקבוצות קטנות. 216 שעות, שמתפרשות על פני שלושה חודשים. כ - 150 שעות, 30 מפגשים. בנוסף נערכות סימולציות שבועיות, תכנית עבודה אישית ומפגשים אישיים עם המדריכים. 28 מפגשים, שכוללים גם כ - 12 סימולציות. 

 


אילו עוד אפשרויות יש להוזלת מחיר הפסיכומטרי?

 

 

  • ללמוד לבד: מי שמחליטים ללמוד לבד לפסיכומטרי יכולים להוזיל את העלות באופן משמעותי מאוד. בדרך כלל, הכנה עצמאית לבחינה מצריכה קנייה של ערכת ספרי לימוד, שעלותה נמדדת בכמה מאות שקלים. אפשר גם לבקש בנוסף ערכות הכנה נוספות מחברים או קרובים שניגשו לאחרונה לפסיכומטרי וכך לקבל תרגול נוסף.

 

 

  • ללמוד באינטרנט: היום יש דרכים רבות ללמוד לפסיכומטרי בחינם, דרך האינטרנט. ישנם אתרים רבים שמציעים סימולציות מלאות ללא עלות וחומרי למידה חינמיים לשינון מילים, לפתרון בעיות בחלק החשיבה הכמותית ולתרגולים באנגלית. יש לציין כי מומלץ לשלב את התרגול החינמי עם למידה בקורס או עם ערכת ספרים, ולא להסתמך עליו באופן בלעדי. עם זאת, מדובר בדרך שיכולה לחסוך לא מעט וגם לספק תרגול פסיכומטרי, שהוא כידוע אחד המפתחות החשובים להצלחה.

 

 

  • לקחת שיעורים פרטיים: קיימת גם אפשרות לקורס פסיכומטרי פרטי. לא מעט נבחנים בוחרים לקחת שיעורי הכנה אחד על אחד עם מורה במקום להשתתף בקורס עם תלמידים רבים אחרים. כדי לחסוך בעלויות, אפשר להחליט לקחת רק מספר מצומצם של שיעורים ממוקדים, רק בנושאים שדורשים חיזוק מיוחד, כל אחד בהתאם לרמה ולהישגים האישיים. כך נמנעים מלשלם על קורס מלא וגם זוכים להכנה ממוקדת ומותאמת אישית.

 

 

  • להיעזר במלגות: ישנם גופים שונים שמציעים מלגות פסיכומטרי, שמסייעים לנבחנים לממן את קורס ההכנה. כך למשל, קיימות מלגות סיוע לחיילים משוחררים מרקע סוציו אקונומי נמוך שניגשים לקורס במכונים נבחרים. כמו כן, ישנן מלגות שמתאימות לתושבי שכונות מצוקה, לבני נוער בפריפריה שרוצים לעשות פסיכומטרי בתיכון ומלגות פסיכומטרי ליוצאי אתיופיה.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על מחיר קורס פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על מחיר קורס פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
לעשות קורס פסיכומטרי או ללמוד לבד?
קורס פסיכומטרי - דביר דואני, זיו כספי או קידום?
קורס פסיכומטרי בערבית בירושלים
קורס פסיכומטרי הכי טוב
קורס פסיכומטרי - אנקורי או קידום?
קורס פסיכומטרי במסגרת הצבא
מה העלות של קורס פסיכומטרי קידום?