מלגות לסטודנטים במכללה האקדמית לחינוך קיי

מעל 1,000 מלגות, לא תמצא/י אחת בשבילך?

 

למעבר ללוח מלגות לחץ/י מלגות לסטודנטים 
המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מלגות לסטודנטים במכללת קיי לחינוך

 

מכללת קיי היא מכללה אקדמית לחינוך הממוקמת בעיר באר שבע. במכללה מתקיימים מסלולים לתואר ראשון בחינוך ולתואר שני, בשלל מסגרות להכשרת גננות ומורים למערכת החינוך היסודי, העל יסודי, והחינוך המיוחד. כדי לסייע לסטודנטים במכללה במהלך התואר, מציעים במכללה מלגות לימודים. חלקן ניתנות מטעם המכללה עצמה, בעוד אחרות מוענקות מטעם קרנות וארגונים חיצוניים. הסטודנטים יכולים לקבל מלגות על סמך מגוון קריטריונים, כגון הצטיינות בלימודים, תרומה קהילתית, מצב סוציו אקונומי, או שירות צבאי משמעותי.

 

לתשומת לבך, המלגות יכולות להשתנות מעת לעת. כדי לקבל פרטים מדויקים, מומלץ לפנות למוסד הלימוד.


מלגות סיוע כלכלי


מלגת סיוע דיקן: מלגה זו מוענקת מטעם מכללת קיי לסטודנטים הזקוקים לסיוע בתשלום שכר הלימוד, החל מהשנה השנייה ועד השנה הרביעית ללימודים. המכללה מביאה בחשבון נתונים כמו מצבו הכלכלי של הסטודנט ושל בני משפחתו. סטודנטים העובדים במכללה, שזכאים להנחת אחים, או ששכר הלימוד שלהם ממומן על ידי גורם אחר, אינם זכאים לקבל מלגה זו.


מלגות מפעל הפיס: זוהי מלגה לסטודנטים לתואר ראשון שלהם נזקקות כלכלית. כתנאי לקבלתה, על הסטודנטים לקחת חלק בפעילות התנדבותית בהיקף של כ - 130 שעות בשנה. מלגת מפעל הפיס ניתנת לשנה אחת בלבד, באופן חד פעמי, וגובהה עומד על סך 10,000 שקלים.


מלגת אגף הצעירים במרכז "סטארט אפ": מלגה זו ניתנת על סמך מצב סוציו אקונומי נמוך לסטודנטים המתגוררים בעיר באר שבע לתקופה של מעל חמש שנים (או שלוש שנים לעולים חדשים). עליהם ללמוד לתואר ראשון בהיקף של 12 שעות שבועיות לפחות, כאשר ישנה עדיפות לאלו שמשתתפים בפעילויות חברתיות במכללה. גובה מלגה זו הוא כ - 1,000 שקלים.

 


מלגות על פעילות חברתית


על"מ - עזרה מסטודנטים לסטודנטים: מלגה זו מוענקת על ידי מכללת קיי לסטודנטים הלוקחים חלק בפרויקט החברתי "על"מ" הנערך במוסד הלימוד. במסגרת התכנית, הסטודנטים חונכים סטודנטים אחרים במכללה אשר מתקשים בלימודיהם.


מלגת "איתקה": מלגה המוענקת מטעם מרכז "איתקה" ששייך למכללת קיי, מרכז זה מסייע לסטודנטים עם צרכים מיוחדים מבחינה אקדמית ואישית ועוזר להם להשתלב בלימודים. כדי לקבל מלגה זו, על הסטודנטים לקחת חלק בפעילות חונכות של סטודנטים אחרים עם צרכים מיוחדים או עם לקויות למידה.


תכנית "סטודנטים למען אזרחים ותיקים": המלגה ניתנת בשיתוף עם המשרד לאזרחים ותיקים ובמסגרתה מתנדבים הסטודנטים עם קשישים ניצולי שואה. הם מסייעים להם לברר את הזכויות המגיעות להם כחוק וכן עוסקים באיסוף עדויות של אותם ניצולים. לסטודנטים שפועלים בהיקף של 130 שעות בשנה, ניתנת מלגה בסך של כ - 5,600 שקלים.


פרויקט "פר"ח": מלגת פרח ניתנת לסטודנטים שמשתתפים בפרויקט חונכות לתלמידים בגילאי בית הספר היסודי והתיכון. הם צריכים להיפגש עם הילדים והנערים אחת לשבוע ולסייע להם בלימודיהם. גובה מלגה זו עומד על כ - 50 אחוזים משכר הלימוד לשנה אחת.


סחל"ב: מלגה לסטודנטים לתואר ראשון שפועלים במסגרת התנדבות בבתי ספר ובגני ילדים. בסך הכל, עליהם לפעול בהיקף של כ - 113 שעות, כ - 4 שעות מדי שבוע. גובה מלגה זו הוא כ - 60 אחוזים משכר הלימוד, כ - 6,000 שקלים בערך.


עמותת "איילים": מלגה המוענקת לסטודנטים הפועלים בכפרי הסטודנטים של עמותת "איילים" באזור הגליל והנגב. היקף הפעילות הוא כ - 150 שעות שנתיות, ועוד 100 שעות נוספות בימים מרוכזים. המשתתפים בפרויקט מתגוררים בכפר ובמקביל עוסקים בפעילות חברתית וביזמות עם צעירים בפריפריה. כמו כן, הם משתתפים בימי עיון ובמפגשים עם מרצים, אמנים, והוגים. גובה מלגת דיור זו עומד על כ - 10,000 שקלים לשנה.

 


מלגות הצטיינות


מלגת דיקן הסטודנטים: מלגת הצטיינות זו ניתנת לסטודנטים החל משנתם השנייה במכללה, על סמך ממוצע הציונים בשנת הלימודים הקודמת. עליהם להיות בעלי ממוצע 90 לפחות במקצועות עיוניים ובהתנסות המעשית כתנאי לקבלת המלגה. כמו כן, מוענקות מלגות הצטיינות מיוחדות לסטודנטים שנוסף על הישגיהם הגבוהים בלימודים, תרמו גם במסגרת מפעלים חברתיים שונים כגון בייזום טקסים ואירועים במכללה, בייצוג המוסד באירועי ספורט, או בהפעלת יוזמות חברתיות או לימודיות.


מלגות לסטודנטים לחינוך


מלגת מעוף: מלגות לסטודנטים לחינוך במכללת קיי. סטודנטים המתמחים בהוראה למקצועות אנגלית, מדעים ומתמטיקה, או במסלול להוראה בחינוך היסודי, נדרשים לציון 550 במבחן מתא"ם כדי לקבל את המלגה. סטודנטים הלומדים בתכנית "מצוינים להוראה" נדרשים לציון מתאם של 630 לפחות לקבלת המלגה.


תכנית "בוחרים מחר": מלגה לסטודנטים ללימודי חינוך והוראה הלוקחים חלק בתכנית קהילתית חינוכית בעיר דימונה. עליהם להשתתף בכ - 6 שעות שבועיות של פעילות חברתית, סמינרים, וסיורים. נוסף על התמיכה הכלכלית, הם מקבלים גם ייעוץ ותמיכה אקדמית, מקצועית, ואישית לאורך התכנית.

 

המערך המסייע של משרד החינוך: משרד החינוך מפעיל את המערך המסייע שמטרתו תגבור הכשרות המורים במקצועות מבוקשים, תוך סיוע במימון הלימודים באמצעות הלוואה מותנית. הסטודנטים יכולים להגיש בקשות להלוואות אלו, בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי האגף להכשרת עובדי הוראה. גובה ההלוואה נקבע בהתאם למספר נקודות הצבירה שלהן זכאי כל סטודנט, לפי המידע שנמסר בטפסי הבקשה. את ההלוואה יש לפרוע עם תום הלימודים.


מלגות לחיילים משוחררים


קרן אימפקט: מלגת אימפקט ניתנת לחיילים משוחררים ששירתו במערך הלוחם שמתקשים בתשלום שכר הלימוד מסיבות כלכליות. כתנאי לקבלת המלגה, הסטודנטים לתואר ראשון צריכים להשתתף בפעילות חברתית בהיקף של כ - 130 שעות בשנה, כ - 4 שעות בשבוע. כמו כן, הם נדרשים לשמור על קשר עם התורמים המממנים את מלגתם. גובה התמיכה הוא כ - 5,000 דולרים לשנה.


הקרן להכוונת חיילים משוחררים: מלגה לחיילים משוחררים, עד חמש שנים מיום שחרורם משירות מלא. הקרן מספקת מספר מסלולים, כמו למשל מלגה לסטודנטים במקצועות החינוך, או לסטודנטים במערכת החינוך המקצועי. זוהי מלגה חד פעמית בהיקף של כ - 6,500 שקלים.

 

קרן גרוס: מוענקת לחיילים משוחררים ומסיימי השירות הלאומי, עד חמש שנים מסיום השירות. נדרש ניצול דמי הפיקדון בהיקף 8,000 שקלים לפחות בשנות הלימודים הקודמות. יש צורך בביצוע 100 שעות פעילות התנדבותית, במסגרת מרכז "סטארט אפ".

 

קרן הישג: קרן הישג מציעה סיוע לחיילים בודדים משוחררים, הלומדים לתואר ראשון. בתכנית מציעים מימון שכר הלימוד לתואר, וכן מענק קיום חודשי.

 

קראו על עוד מסלולים - ללמוד במכללה האקדמית לחינוך על שם קיי

 

שאלות הגולשים בנושא
מלגות טלדור משרד החינוך
מלגות על רקע מצב סוציו אקונומי נמוך
מלגות ללימודי הסבת אקדמאים לסיעוד
מלגות לתואר ראשון - הרצוג ונוות ישראל
מלגות לאמהות חד הוריות ללא התנדבות
מלגות לאברכים במשרד החינוך
פתיחת מלגות לשנת לימודים תשע"ה