רוצה פרטים על לימודי ערב - תקשורת?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ערב בתקשורת

רוצה לדעת על לימודי ערב - תקשורת? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ערב בתקשורת

אין כל ספק שתחום התקשורת התפתח מאוד בשנים האחרונות וזאת מסיבות רבות ומגוונות. האינטרנט נכנס לחיינו בסערה ושינה את עולם התקשורת, שכלולים טכנולוגיים נוספים שינו את התמונה ומעמד העיתונות המודפסת נמצא בירידה מזה שנים. כל אלה הביאו עמם לגל חדש של צעירים המעוניינים להשתלב בתחום המרתק הזה, אשר פותח לא מעט דלתות בשוק העבודה הפרטי.

 

כמה מילים על לימודי תקשורת

 

ישנם רבים הלומדים תואר דו חוגי (תקשורת וניהול, תקשורת וכלכלה ועוד) ומנסים עם סיום הלימודים להשתלב באחד מגופי התקשורת בישראל (בעיתונות, בטלוויזיה, ברדיו או באינטרנט). תואר ראשון בתקשורת עוזר מאוד להשתלבות חלקה בגופים הללו.

 

ישנם גם כאלה שמעדיפים ללמוד תקשורת במסגרת לימודי ערב ועבורם נפתחו מספר מסלולי ערב בתחום, המיועדים לאנשים העובדים במשרה מלאה או חלקית.

מהם לימודי ערב?

לימודי ערב בתחום התקשורת מאפשרים לאוכלוסיות רבות ללמוד את התחום החשוב הזה גם בשעות הערב. ישנם לא מעט אנשים שלא יכולים ללמוד במהלך היום מסיבות שונות ומגוונות - חלקם עובדים במשרות מלאות, חלקם חיילים או תלמידי תיכון וחלקן אמהות עם ילדים שרוצות לעשות תואר ראשון.

 

הפתרון של כל אלה הוא לימודי ערב שאינם שונים במהותם מלימודי היום, למעט שעות הלימודים. המסלול של לימודי תקשורת בערב כולל את מרבית הקרוסים של לימודי היום ועם סיום הלימודים מקבלים הבוגרים והבוגרות תואר ראשון בתקשורת לכל דבר.

 

בלימודי ערב הלימודים מרוכזים בדרך כלל על פני יומיים או שלושה בשעות אחר הצהריים ולעיתים גם בימי שישי. במכללות של האוניברסיטה הפתוחה יכול כל אחד לבחור את הקורסים והשעות הנוחות לו ולבנות לעצמו מערכת לימודים על פי יכולתו.

 

בין הקורסים המועברים לסטודנטים במהלך לימודי הערב בתקשורת - תקשורת המונים, תקשורת חזותית, טכנולוגיות מידע ותקשורת, דיני תקשורת, תקשורת בינלאומית, מדיה ואקטיביזם ועוד.

 


היכן ניתן ללמוד לימודי ערב בתקשורת?

ניתן ללמוד תקשורת באוניברסיטאות רבות בישראל וגם במספר מכללות פרטיות אשר בחלק מהן, ניתן ללמוד במסגרת של לימודי ערב:

 

  • המכללה האקדמית נתניה: במכללה האקדמית נתניה ניתן ללמוד לקראת תואר שני בתקשורת במסגרת לימודי ערב.

 

  • האוניברסיטה הפתוחה: באוניברסיטה הפתוחה מציעים לימודי ניהול ותקשורת. הלימודים מתקיימים במתכונת גמישה המתאימה גם לאנשים עובדים.


ניתן ללמוד לקראת תואר ראשון בתקשורת גם במסגרת האוניברסיטה הפתוחה במכללות רבות ואיכותיות כמו מכללת רעננה, מכללת רמת גן, מכללת בת ים, מכללת פתח תקווה, מכללת רחובות, המכללה למדעים ראשון לציון ועוד.

 

בכל המכללות הללו ניתן לבחור את הקורסים המבוקשים (בשעות הנוחות לכל סטודנט) ולצבור נקודות לקראת התואר הראשון. בשיטת לימוד זו מצליחים הסטודנטים לשלב עבודה ולימודים לקראת תואר ראשון מבוקש.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב - תקשורת?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב - תקשורת?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי ערב - תקשורת
שאלות הגולשים בנושא
לימודי תקשורת - תנאי קבלה 2012
לימודי תקשורת במכללה למנהל בראשון לציון
לימודי תקשורת, עיצוב, תכנות
לימודי תקשורת ופוליטיקה - איפה מומלץ ללמוד?
לימודי תקשורת יח"צ, שיווק ופרסום
לימודי תקשורת בשילוב לימודי הוראה
אוניברסיטה או מכללה בלימודי תקשורת?