רוצה פרטים על לימודי ביקורת פנים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ביקורת פנים

רוצה לדעת על לימודי ביקורת פנים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ביקורת פנימית וציבורית

 

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות של מנהלי ארגונים לחשיבות שבגיוס מבקר פנימי לארגון, בעיקר במוסדות ציבוריים. פעילותו של המבקר הפנימי עוזרת למנהלים לחשב את הסיכונים והכשלים בארגון על מנת לשפרם תוך בקרה פנימית וצמצום הסיכונים. במדינות כמו ארה"ב ובריטניה קיימת חקיקה המחייבת בתפקיד של מבקר פנימי בכל ארגון.

 

 

תפקידו של מבקר פנים

 

פעילותו של המבקר הפנימי מתחלקת לכמה חלקים עקריים: בראש ובראשונה על המבקר הפנימי לקבוע תוכנית לביצוע הביקורת תוך בחינה של נושאי ומרכיבי הביקורת. לרוב, מרכיבים אלו יהיו המרכיבים החלשים בארגון, אלו שזקוקים לחיזוק ושיפור, או המרכיבים בעלי אפשרויות הסיכון הגבוהות ביותר. לשם כך, המבקר אוסף את כל הנתונים אודות ארגון ופעילותו, בדיקת הייעדים והביצועים השונים. בהמשך על המבקר לערוך סקר מוקדם בנושאי הביקורת, לשם כך עליו לערוך ראיונות עם גורמים בארגון, לערוך תצפיות, לעבור על כל התיקים והמידע המצוי בארגון ועוד.

 

מחקר זה מתבצע על פי שיטות עבודה יעילות ומוכרות בתחום הביקורת העסקית של ארגונים. לאחר קבלת המידע יש צורך לבחון עבודות בשטח, כאן למעשה המבקר בוחן האם תצמח תועלת מפעולת הבקרה. המבקר אוסף את כל המידע שרכש עד כה על מנת לכתוב דו"ח ביקורת מפורט. הדו"ח כולל המלצות לשינויים הנדרשים ברמות הניהוליות. הדו"ח משמש מנהלים רבים לשיפור וייעול הארגון.

 

על המבקר הפנימי לשלוט בתחומי ידע רבים כגון: סטטיסטיקה, כלכלה, מערכות מידע, משפטים ועוד. מבקרים פנימיים יכולים לעבוד באופן שוטף עבור ארגון או כנותני שירות וספקים חיצוניים לארגונים ציבוריים רבים.

 

מטרת הקורס

 

מטרת תוכנית הלימודים לקורס לימודי תעודה בביקורות פנימית וציבורית הינה הכשרת מבקרי פנימיים, נציבי תלונות ציבור, חברי וועדות ביקורת, עורכי דין, רואי חשבון, קציני משמעת וכל אלה אשר מעוניין לעבוד בתחום לרכישת ידע מקצועי ותיאורטי לגבי התהליכים בארגון, עבודת הביקורת הפנימית, הגשת דוחות, שליטה בחוקים, שליטה בתקנים מקצועיים, תהליכי גישור, כללי אתיקה ועוד.

 

תוכנית לימודים

 

ביקורת משאבי אנוש ועדת ביקורת ותפקידי הדרקטוריון כלים לביקורת ייעודית
כתיבת דו"ח ביקורת תקנים מקצועיים מקובלים ביקורת אבטחת מידע
ביקורת רכש יסודות בחשבונאות ועוד...

 

 

היכן ניתן ללמוד?

  

  • היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך - אוניברסיטת חיפה: היחידה מציעה שתי הכשרות בתחום ביקורת הפנים. האחת היא תכנית ביקורת פנימית חד שנתית שמעניקה כלים בסיסיים בתחום הביקורת הפנימית והציבורית בארגונים, והיקפה 550 שעות; הקורס השני הוא קורס הכנה לבחינות ביקורת הפנים הבינלאומיות CIA, הוא מיועד למבקרים מנוסים והיקפו 124 שעות לימוד.

 

  • הקורס המקיף ללימודי תעודה בביקורת פנימית וציבורית של המרכז הישראלי לניהול בשיתוף עם לשכת המבקרים הפנימיים ישראל - הקורס ללימודי תעודה בביקורת פנימית וציבורית מוכר כהשתלמות מקצועית על פי חוק הביקורת הפנימית. תוכנית הלימודים הינה ביקף של 710 שעות לימוד אקדמיות אשר כוללות 150 שעות בפרוייקט גמר. בוגרים אשר יסיימו את כל החובות והזכויות התוכניים והמנהליים זכאים להכרה כהשתלמות מקצועית על פי חוק הביקורת הפנימית.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ביקורת פנים?

רוצה לדעת יותר על לימודי ביקורת פנים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי ביקורת פנים - איפה יש?
קורס ביקורת פנים