שלום רב, הרבה משווים 2 סוגי תעודות בתחום הנהלת חשבונות וחשבת שכר.
אני מבינה שבתחום הנהלת חשבונות קיימות 3 סוגי תעודות *משרד העבודה *משרד רואי החשבון *משרד יועצי המס כאשר מצאתי בתגובות כאן שעבודה מטעם משרד העבודה היא נחשבת יותר על יועצי המס- מה לגבי רואי חשבון?
בנוסף, מה קורה אם אני לא עושה את הריענון השנתי לתעודה שמחייבת אותי מטעם רואי החשבון- האם אני מאבדת את ההסמכה או שבסך הכל לא אהיה רשומה במאגרים שלהם? והאם אני יכולה לחזור לרענן לאחר שכמה שנים לא עשיתי?
שאלה נוספת האם קיים גם לחשבת שכר תעודה נוספת חוץ מיועצי המס ורואי החשבון?
נ
נועה חזן
חשבות שכר והנהלת חשבונות
שלום שרה,
חשבי שכר ומנהלי חשבונות הם שני מסלולי לימוד ותעסוקה שונים - יש מעסיקים שמעדיפים לקחת בוגרי שני המסלולים אך לא מדובר באותו מסלול ולא באותו מקצוע. הלימודים להנהלת חשבונות ארוכים יותר ויש מעט יותר אפשרויות תעסוקה כך שעדיף להתחיל שם כאשר מבחינת תעודה שני הגופים המוכרים בארץ שווים - כל עוד הקורס מוכר ע" המדינה הכל בסדר. אם זו תעודה פנימית של מוסד הלימודים בלבד, חפשי מוסד לימודים אחר.
אם את מעוניינת להיות חשבת שכר בלבד, תוכלי לפנות ללימודי חשבי שכר.
אני ממליצה לך להשאיר את הפרטים שלך בטופס יצירת הקשר המקוון שצירפתי עבורך כקישור בתחתית ההודעה ונציג מטעמנו יחזור אלייך בהקדם כדי להסביר לך על ההבדלים ולסייע לך למצוא מוסד לימודים ומסלול לימודים מתאים.