קורסי עיצוב במכללת אתגר תקשורת

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי עיצוב? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי עיצוב - אתגר תקשורת.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


המחלקה לעיצוב במכללת אתגר תקשורת

 

עיצוב - ממחשבה לביצוע

 

מקצוע העיצוב הוא דיסציפלינה רב-תחומית המשלבת בין ענפי הטכנולוגיה, האמנות והתקשורת. בעידן של חברת השפע, העיצוב הוא מדיום תרבותי משמעותי שהמסר שלו מועבר באמצעות שימוש במסרים חזותיים. המחלקה לעיצוב במכללת אתגר תקשורת מציעה מספר מסלולים ללימודי עיצוב המאפשרים לתלמידים לרכוש השכלה, להפיק מידע חזותי, לגבש רעיון עיצובי יישומי ולהעביר בצורה ברורה וחדה רעיונות ומסרים נדרשים.

 

פירוט על קורסי המחלקה לעיצוב במכללת אתגר תקשורת

 

  • קורס עיצוב גרפי לדפוס - נפרש על פני 250 שעות לימוד בפיקוח מקצועי של משרד התמ"ת. המטרה העיקרית בקורס זה היא להנחיל לתלמידים ידע מקצועי בתחומים אומנותיים ולהכשיר אותם בביצוע מגוון רחב של עבודות גרפיות, החל בשלב התכנון, דרך הגשת הסקיצות, ועד לשלב הגימור בביצוע. לבוגרי הקורס תוענק תעודת "גרפיקה ממוחשבת לדפוס" מטעם משרד התמ"ת.

 

  • קורס בניית אתרי אינטרנט - הנלמד בהיקף של 250 שעות הוראה, מקנה ללומדים ידע מקיף ושליטה בתוכנות הגרפיות המקובלות לעיצוב אתרים. קורס בניית אתרים מכשיר את משתתפיו לבנות ולעצב אתרים מקצועיים באמצעות שילוב בין תמונה, טקסט, אפקט וקישוריות. הקורס מיועד למועמדים חסרי רקע קודם בתחום, המבקשים להשתלב במקצוע.

 

  • קורס עיצוב פנים - מסלול הכולל 120 שעות לימוד ומעניק לתלמידים את כל הידע הנדרש לעשייה מעשית בתחום. לצורך כך, בקורס עיצוב פנים נערכת היכרות של התלמידים עם זרמים וסגנונות עיצוב שונים בארץ ובעולם, וכן נלמדים כלים פרקטיים ודרכי חשיבה העומדים לרשות מעצבים בעבודתם.

 

  • קורס עיצוב נוף וסביבה - נפרש על פני 100 שעות הוראה, וכולל תכנית לימודים מקיפה להכשרת התלמידים לעיסוק מעשי במקצוע. במהלך הלימודים נחשפים התלמידים לנושאים מגוונים ולומדים כיצד לתכנן שטחי גינון ונוף ולעצב גינות בסגנונות שונים. בנוסף לכך, התלמידים נפגשים עם נושאים הנוגעים לפיתוח ולהכנת הקרקע, לתחזוקת הגן, להיכרות עם צמחים, להיכרות עם ציוד ההשקיה, וכדומה. במסגרת התכנית משתתפים התלמידים גם בסיור בגן הבוטני, ובסיום המסלול מוענקת לבוגרים תעודת גמר מקצועית.

 

לסיכום

 

מקצועות העיצוב השונים כעיצוב גרפי, עיצוב נוף וסביבה, עיצוב פנים ועיצוב אתרים, מהווים כיום מקצועות נחשקים, יצירתיים ומאתגרים. ואמנם, מדי שנה אנו עדים לעליה ניכרת במספר המועמדים ללימודים בתחומים אלה, ובמקביל גם לפתיחתם של מסלולי הכשרה רבים בתחומי העיצוב השונים. מכללת אתגר תקשורת נענתה גם היא לביקוש ההולך וגובר בתעשייה לרכישת ידע והשכלה מקצועית בתחום העיצוב, ואיגדה תחת המחלקה לעיצוב במכללה מגוון רחב של מסלולי הכשרה מקצועיים ומקיפים לתחומים אלה. תכניות ההכשרה משלבות בין הקניית ידע עיוני לפיתוח היכולת המעשית, והן מעניקות לבוגרים תעודת גמר מקצועית המאפשרת להם לעסוק הלכה למעשה במקצועות העיצוב השונים.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת אתגר תקשורת

עוד מסלולי לימוד - אתגר תקשורת

כלים שיעזרו לך לבחור