רוצה פרטים על קורס מודיעין עסקי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מודיעין תחרותי עסקי

רוצה לדעת על קורס מודיעין עסקי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס יצירת יתרון תחרותי באמצעות מודיעין תחרותי

 

כל מי שפותח עסק, או כל מי שמנהל עסק עצמאי בודק את מצבו בשוק ביחס למתחרים. כבר בשלב כתיבת ההצעה העסקית יש צורך לבחון את השוק לעומקו, לחשוף את המתחרים הפועלים באותן הנקודות שהעסק שלך מעוניין לפעול בכדי לבנות אסטרטגייה שיווקית. לשם כך לא מספיק רק לחשוף את המתחרים אלא גם לזהות את נקודות החולשה והחוזקות בסביבה העסקית של הארגון וליצור יתרון תחרותי. אכן, עולם העסקים מאופיין בתחרות עולמית שהולכת וגוברת על תשומת ליבו של הצרכן. לשם כך, יש לערוך מחקר באמצעות כל מקורות המידע הזמינים והנגישים ולצור בסיס למודיעין עסקי.

 

קיראו עוד על: קורסים

 

מונח מודעין עסקי או בשמו הנוסף מודעין תחרותי מוגדר כתוכנית שיטתית לאיסוף מידע חיצוני העשוי להשפיע על מטרות הארגון, תוכניותו ודרכי פעולתו, תוך שמירה על אתיות ויושרה. לדוגמא, המודיעין העסקי חושף את המוצרים החדשים, המיזוגים והרכישות, החקיקה וכל מה שרלוונטי לסביבה העסקית של הארגון.

 

תחום המודיעין העסקי/תחרותי התפתח מאוד בשנים השנים האחרונות וזכה ללגיטימציה בקרב חברות רבות המפעילות מערך לאיסוף מידע פנימי, או מעבירות את העבודה לקבלנים חיצוניים. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והמידע שזמין ונגיש קל יותר לבצע מערך של מודיעין ולמצוא את רוב המידע באינטרנט. ללא ספק, הידע הוא כוח משמעותי ומחקר שוק מעמיק תוך בדיקת המתחרים וכוונתם יכולה להוביל את העסק ליתרון משמעותי.

 

קהל יעד

 

קורס זה מיועד לבעלי תפקידי ניהול בתחומים כגון: שיווק, מכירות, פיתוח עסקי, מחקר ופיתוח. כמו כן, הקורס מיועד לסמנכ"לים, יועצים ארגוניים וחברי דירקטוריון בארגונים וחברות.

 

מטרת הקורס

 

מטרתו של קורס יצירת יתרון תחרותי באמצעות מודיעין תחרותי הינה הקניית כלים וידע להבנת האיומים והסביבה התחרותית עסקית של עסק או חברה. בנוסף מפתח הקורס אצל משתתפיו מודעות ליתרונות ולחשיבות שבאיסוף מודיעין על בסיס קבוע בהתנהלות הארגונית ושימוש במודיעין בתהליך קבלת ההחלטות בתוך הארגון.

 

 

תוכנית הלימודים

 

הקורס כולל נושאים רבים כגון:

 

מנועי חיפוש בשירות המודיעין התחרותי מודיעין תחרותי בעידן האינטרנט אסטרטגיה עסקית
כלים וטכנולוגיות ליצירת יתרון תחרותי מטרות הריגול התעשייתי איסוף מידע
חשיבותו של המודיעין איומים של הסביבה החיצונית ועוד...

 

 היכן לומדים?

 

  • המכללה העסקית של לשכת המסחר (תל אביב): המכללה העסקית מציעה קורס מודיעין תחרותי בעסקים בו לומדים לנתח שיטות פעולה של מתחרים ולנתב את המסקנות לניהול מוצלח יותר של העסק. המסלול כולל עשרה מפגשים שבועיים בשעות הערב.

 

 

  • האקדמית גליל מערבי - לימודי תעודה (עכו): היחידה ללימודי תעודה עורכת קורס מודיעין עסקי תחרותי שנפרש על פני 70 שעות אקדמיות ובמהלכו לומדים לזהות איומים והזדמנויות ולנהל מידע זמין באופן יעיל.

 

 

  • המכללה האקדמית בוינגייט (נתניה): קורס מודיעין עסקי תחרותי שמתקיים במרכז לניהול וביטחון במכללה האקדמית בוינגייט מתאים למנהלים ולבכירים בתחומי השיווק והפיתוח העסקי ומעניק כלים לניתוח עסקי יעיל. בקורס 96 שעות לימוד.

 

 

  • המרכז הרב תחומי לביטחון אבטחה וחקירות (תל אביב ונצרת עילית): קורס מודיעין עסקי במוסד זה כולל כ - 350 שעות לימוד והוא מכשיר את משתתפיו לניתוח תהליכים ומוצרים ולאיתור חלופות יעילות לפי המתרחש במשק.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מודיעין עסקי?

רוצה לדעת יותר על קורס מודיעין עסקי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור