רוצה פרטים על קורס IELTS ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס IELTS

רוצה לדעת על קורס IELTS ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס IELTS

 

ללמוד, לגור או לעבוד במדינות דוברות אנגלית

 

אנשים המבקשים לעבור לגור בחו"ל, במדינות דוברות אנגלית – להגר לשם, או אפילו רק לעבור לגור בהן לתקופה כדי לעבוד או ללמוד – עליהם לעבור לשם כך מבחן המעריך את מידת שליטתם בשפה האנגלית; מבחן זה נקרא מבחן IELTS – International English Language Testing System – והוא מוכר בעצם על ידי כל המוסדות הרשמיים במדינות דוברות אנגלית. כך, שבין אם אתם זקוקים לאשרה לצורך הגירה, לאסמכתא על רמת השפה האנגלית שלכם לצורך לימודים גבוהים בחו"ל, או לאסמכתא לצורך עבודה במדינות כאלה – זהו המבחן שעליכם לעבור.

 

  • רוצים לעבור את המבחן בהצלחה? קראו עוד על קורס הכנה

 

מבנה הבחינה והנושאים הכלולים בה

 

מדובר בבחינה המוכרת בעיקר על ידי מדינות כאנגליה, קנדה, אוסטרליה וניו-זילנד, ותוצאותיה תקפות למשך שנתיים מיום קבלתן. המבחן מוכר על ידי מגוון גופי ציבור ורשויות במדינות אלה, והוא אף תקף באוניברסיטאות ובגופים ממשלתיים.

 

הבחינה מורכבת מכל מיומנויות השפה הנדרשות, בכל שפה – כתיבה, קריאה, דיבור והבנה. כך, המבחן בנוי כך שהוא בודק את רמתו של הנבחן בארבעתן, והוא ניתן למעשה בשתי צורות – כללית ואקדמית – General IELTS ו – Academic IELTS, בהתאמה. שתיהן זהות בחלקים הבודקים הבנת השמיעה ושליטה בדיבור, אך הן נבדלות בחלקי הכתיבה והקריאה שכן לצרכים אקדמיים – נדרשות קריאה וכתיבה ברמה אחרת מאשר לצרכים שאינם אקדמיים.

 

חלקי הכתיבה, הקריאה וההבנה נערכים באותו היום, ואילו החלק הבוחן את רמת הדיבור יכול להיערך עד שבוע לאחר מכן.
להלן פירוט המבנה:

 

  1. שמיעה – חלק המשך 30 דקות וכולל 4 חלקים המכילים 40 שאלות.
  2. קריאה – אקדמית או כללית – חלק הנמשך 60 דקות והוא כולל 40 שאלות בשלושה חלקים.
  3. כתיבה – אקדמית או כללית – חלק שאורכו שעה, והוא כולל שתי משימות של כתיבת חיבורים.
  4. מבחן דיבור – בעל פה – נמשך עד כרבע שעה.

 

מטרות הקורסים ואופן הלימוד

 

הקורסים המכינים את הלומדים לבחינת IELTS מטרתם לשפר את רמת האנגלית של המשתתפים בכל החלקים הכלולים בבחינה כאמור – דיבור, קריאה, כתיבה והבנה – ולתרגלם בשאלות מכל חלקי הבחינה הללו, בפועל. הקורסים כוללים תרגול רב ושיטות הלימוד כוללות תרגול של כתיבת חיבורים וקבלת משוב מקצועי עליהם, פתרון של בחינות רבות בבית, טכניקות ואסטרטגיות ללימוד ולפתרון הבחינה בזמנים המוקצבים לכל חלק ותרגול רב של דיבור ושל קריאה.

 

במרבית הקורסים, ההדרכה היא בקבוצות קטנות כדי שתתאפשר הדרכה אישית וליווי צמוד, ובחלק מן הקורסים נכללים גם ספרי לימוד של מוסד הלימודים, המכינים את המשתתפים לבחינה וכוללים בחינות רבות לדוגמה ולתרגול עצמאי.

 

 

מבין מוסדות הלימוד האפשריים

 

המוסדות המציעים קורסים להכנה לבחינה זו הם מוסדות המתמחים בלימודי שפות ובעיקר בשפה האנגלית, או במבחנים מקצועיים הנערכים בה. כל הקורסים מועברים על ידי מורים דוברי אנגלית הבקיאים במבנה הבחינה, ובמגוון השיטות להכנת תלמידים אליה. הלימודים מוצעים במתכונות שונות – בעיקר בלימודי ערב, והם נערכים במספר מפגשים, או במתכונת של סדנה מרוכזת הנמשכת על פני כמה וכמה שעות רצופות. מבין בתי הספר המציעים קורס הכנה לבחינת IELTS:

 

  • בית הספר של אבי יולזרי (תל אביב) - בבית הספר ניתן לקחת חלק בקורס הכנה לבחינת IELTS, ישנה אפשרות ללמוד בקורס אונליין או בקורס פרונטלי שמתקיים בתל אביב, במתכונת מפגשים אחד על אחד או בקבוצות קטנות.

 

  • TopPrep (תל אביב, רמת גן) - בבית הספר TopPrep להכנה למבחנים אקדמיים באנגלית מתקיים קורס הכנה לבחינת IELTS, וכן קורסי הכנה למבחני אמי"ר ואמיר"ם במתכונת מקוונת, במפגשים קבוצתיים או במפגשים פרטניים.

 

  • בית הספר האמריקאי (פרישה ארצית) – מקיים קורסי הכנה רבים בהתמקדות על מבחנים באנגלית ומבחנים בחו"ל, וביניהם גם קורס הכנה למבחן IELTS. לבית הספר סניפים ברמת גן, בחיפה, ברעננה, בירושלים ובבאר שבע.

 

  • המועצה הבריטית לתרבות – מקיימת קורס מעמיק להכנה למבחן IELTS; הקורס נלמד במתכונת של לימודי ערב, או בימי שישי בבוקר, כשמשכו בהתאם – שמונה מפגשים, 12 מפגשים, או קורס סדנאי מרוכז ומזורז בהיקף של 10 שעות לימוד.

 

  • דיאלוג – בית הספר לשפות של האוניברסיטה הפתוחה – מציע קורס הכנה לבחינת IELTS במגוון הקמפוסים שבו הוא פועל. ההצטרפות לקורס דורשת מבחן מיון, וסיום הקורס בהצלחה דורש נוכחות של 80% לפחות בשיעורים. בתום הלימודים יקבלו הסטודנטים תעודה מטעם דיאלוג.

 

  • ברייניאק - Brainiac – הקורס הכנה כולל שמונה מפגשים, אחת לשבוע, כשכל מפגש אורך 3 שעות, שווי ערך ל-32 שעות אקדמיות. הקורס כולל חומרים מקוריים וסימולציות בחינה רבות.

 

לסיכום

 

בחינת IELTS היא בחינה שנועדה להעריך ולמדוד את רמת הידע של הנבחנים בה, בשפה האנגלית. הבחינה מתקיימת במתכונת אקדמית או במתכונת כללית, וכל מי שמבקש לשהות במדינות דוברות אנגלית – לצורך לימודים, לצורך עבודה, או לעבור לחיות בהן – עליו להבחן בה. הקורסים להכנה לבחינה זו מתקיימים במוסדות לימוד המתמחים בהכנה לבחינות באנגלית, או בלימודי השפה האנגלית, הם מועברים על ידי מורים מקצועיים והם יכינו אתכם לבחינה באמצעות כל הידע והכלים המצויים ברשותם – כך שכל סודותיה יהיו פרושים בפניכם, ותוכלו להצליח בה בקלות יתרה.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס IELTS ?

רוצה לדעת יותר על קורס IELTS ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס IELTS
שאלות הגולשים בנושא
קורס הכנה למבחן IELTS באזור חיפה
קורס ielts בבאר שבע
מתי נפתח קורס הכנה קרוב למבחן IELTS?