קורס משולב מולטי טאלנט במכללת איקום

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אינטרנט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על איקום - קורס מולטי טאלנט.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס משולב מולטי טאלנט במכללת איקום – Ecom School

 

הקורס המשולב "מולטי טאלנט" המתקיים במכללת איקום מתאים למעוניינים לקבל את הכלים הנדרשים להשתלב בתעשייה כיזמי אונליין. במהלך הקורס רוכשים מגוון של כלים בתחומי הדיגיטל, השיווק וענפים נוספים החשובים ליזמים בעידן הדיגיטלי.


בתום הקורס המשתתפים יכולים לפנות לשלל אפשרויות תעסוקה בתחום האינטרנט והשיווק הדיגיטלי. המכללה מאפשרת השמה בחברות אונליין והייטק וקיבלה רישיון השמה של משרד העבודה. באפשרות הסטודנטים לקבל ייעוץ עסקי לצורך הקמה של מערכים אופרטיביים באינטרנט. הבוגרים יכולים להשתלב בתפקידים כגון מנהלי מדיה חברתית, מנהלי PPC, בוני אתרים, מנהלי מסחר אלקטרוני, עובדי שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ועוד מגוון של תפקידים.

 

תכנית הלימודים


הקורס בנוי משיעורים שבכל אחד מהם לומדים כלים חשובים בתחום אחר הנוגע ליזמות אינטרנטית. מתמקדים בשלושה נושאים – Facebook Ads וניהול מדיה בפייסבוק, ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל Google Ads ובניית אתרים בוורדפרס. כמו כן, הסטודנטים עוסקים בסוגיות כגון פסיכולוגיית צרכנים ברשת ותוכן שיווקי, רוכשים מיומנויות ניהול עסקים באינטרנט ומפתחים מיומנויות יזמות. יש לציין כי חלק מן הנושאים הנלמדים בקורס מתקיימים כרכישת כלים תיאורטיים.


בין התחומים המשולבים בקורס זה:


מנהלי מדיה דיגיטלית - נלמדים עקרונות ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל PPC והיכרות עם גוגל אדוורדס.


מנהלי מדיה פייסבוק - הסטודנטים לומדים על Facebook Ads אסטרטגיות לקידום ממומן ועל הכנתן של תכניות טקטיות ואסטרטגיות לקידום בפייסבוק.


בניית אתרים - נלמדת בניית אתרים בוורדפרס, בניית עמודי נחיתה והטמעה של פיקסלים למעקב באתר.


יזמות אינטרנטית - מתמקדים בזיהוי של הזדמנויות עסקיות ברשת תוך היכרות עם המסחר האלקטרוני ואסטרטגיות שיווק שותפים וקידום ממומן.


ניהול מותג - הסטודנטים לומדים לבנות מותגים בדיגיטל ומכירים את עולמות התוכן המשלימים לבנייתם של תמהילי תקשורת שיווקית בערוצי פרסום שונים.


פסיכולוגיית צרכן - הסטודנטים בוחנים את חוויית המשתמש של צרכנים באתרים, תוך לימוד עקרונות אפיון חוויית משתמש בחינה של תוכן ושיטות הנעה לפעולה.


תוכן שיווקי - נבחנים היבטים בתוכן תוך התאמה לניהול קמפיינים PPC וכתיבת תוכן ייעודית לקידום האורגני. נלמדים עקרונות ניהול PPC לחברות מדיה או כעצמאיים.


נאמנות לקוחות באתרי סחר - נרכשים כלים לבנייה של מודלים לשימור לקוחות ונאמנות לקוחות לצורך הגדלת מכירות אונליין.


ניהול עסק - הסטודנטים לומדים לבנות תכנית עסקית בדיגיטל ומכירים ממשקים להנהלת חשבונות עבור עסקים עצמאיים.


שיווק בלינקדאין ואינסטגרם - הסטודנטים מכירים פלטפורמות סושיאל מוכרות, אינסטגרם ולינקדאין, ולומדים להתאים את הפרסום בכל פלטפורמה לפי צורכי הלקוח.


דרופשיפינג - נלמדים היבטים בדרופשיפינג תוך התמקדות בזירות כגון Alibaba, AliExpress, איביי ועוד.


אמזון - הסטודנטים לומדים מסחר מקוון באמזון FBA, תוך לימוד הקמת חנות אונליין, אפשרויות מכירה ושילוח.


פינטרסט - נלמד תהליך הקמת עמוד עסקי, קידום אורגני וממומן וכלים לקידום מכירות ברשת פינטרסט.


מסחר בלידים ושיווק שותפים - הסטודנטים בוחנים בניית אסטרטגיות לקמפיינים בשיווק שותפים ואסטרטגיות שיווק מבוסס לידים.

 

מתכונת הלימוד


ישנה אפשרות ללימוד פרונטלי המשלב תכנים דיגיטליים או לחלופין אפשרות לקורס אונליין. הקורסים הפרונטליים מתקיימים בכיתות לימוד אורבניות, שמפוזרות ברחבי הארץ . הכיתות הן פטנט של המכללה ומטרתן שינוי שיטת הלימוד המסורתית והענקת חוויית למידה חדשנית לתלמידים.


כתוספת לקורס הסטודנטים מקבלים גישה לרשת החברתית של המכללה. ברשת הם יכולים לקחת חלק בנטוורקינג ולקבל עדכונים על חידושים בתעשיית האונליין. ברשת החברתית הסטודנטים יכולים ליצור שיתופי פועלה פוטנציאליים ולבחון אפשרויות תעסוקה. כמו כן, זמינים בה לסטודנטים תכני השיעורים בפורמט דיגיטלי והם יכולים לצפות בהם בזמן החופשי.

 

נושאי הלימוד

 

 

  • גוגל אדוורדס
  • מסחר אלקטרוני
  • קידום אורגני SEO
  • הגדרת קהלים וטירגוט
  • שימוש בתיוג והאשטגים
  • אסטרטגיית בניית מותגים
  • כתיבת תוכן לקידום אורגני
  • אפשרויות מכירה ושילוח באמזון
  • ועוד

 

סגל הוראה


בכל אחד משיעורי הקורס מלמדים מרצים בעלי ניסיון בתחום הנלמד. בין המרצים נכללים: מומחה לאסטרטגיות דיגיטל PPC ולשיווק דיגיטלי; בעלים של משרד פרסום דיגיטלי ומומחה ל – SEO; יזם אונליין אשר מומחה לאסטרטגיות פרסום דיגיטל לחברות גדולות; יועצת פיתוח עסקי ושיווק המומחית למסחר מקוון ונאמנות לקוחות אונליין ואופליין; ומרצים נוספים.

 

על מוסד הלימוד


איקום היא מכללה למקצועות ההייטק והדיגיטל והיא מתמקדת בהכשרת יזמי אינטרנט. הלימודים במכללה נכללים במאגר תכניות הלימוד של משרד החינוך. כמו כן, מוסד הלימוד מוכר על ידי חברת סיסקו. במוסד הלימוד שואפים לקדם שינוי בתודעת החינוך ולפתח דרכים חדשות ומתקדמות להכשרת עובדים לענף ההייטק. בתכניות הלימוד משלבים חידושים ועדכונים אקטואליים מן התעשייה, והסטודנטים יכולים להיחשף למגוון התפתחויות מן השטח דרך הרשת החברתית של המכללה.

 

תעודה


בוגרי הקורס נדרשים לעבור בחינת גמר ולהגיש עבודת גמר. מי שעוברים את המבחן והעבודה בהצלחה ועומדים בדרישות הנוכחות ובכל תנאי הקורס יכולים לקבל תעודה המוכרת על ידי משרד החינוך.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת איקום – Ecom School

כלים שיעזרו לך לבחור