קורס הפקת מדיה בבצפר

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על הבצפר - קורס הפקה.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הפקת מדיה ב - "הבצפר" בית הספר של חברות הפרסום

 

להפיק את המיטב

 

הפקת פרסומות הפכה לאימפריה, לא רק בגלל הרווח הכספי הטמון בה, אלא בגלל שהיא כר פורה ליצירתיות, להומור, למניפולציות רגשיות וליצירת זיכרונות קולקטיביים. בישראל כולם זוכרים את הפרסומת האלמותית של מילקי, את זמריר ה"סאמר סייל" שגם 20 שנה אחרי אפשר לזמזם אותו או את המשפט הבלתי נשכח "אמא אני רוצה דני".

 

מאחורי כל פרסומת, פרומו או סרטון ווידאו לטלוויזיה עומדת סוללה של אנשי מקצוע אשר עומלים על כלל המרכיבים שיהפכו את הסרטון לדבר בלתי נשכח. כדי להפיק סרטון מוצלח יש צורך במפיק מוכשר וקריאטיבי אשר יש לו את כל המיומנויות כדי להרים פרויקט שכזה מתחילתו ועד סופו.

 


תכנית הלימודים

 

קורס הפקת מדיה ב"הבצפר" מקנה לסטודנטים את הכלים להפיק סרטונים לפרסומות, לווידאו ולצרכים שונים של הטלוויזיה. הסטודנטים לומדים על השלבים השונים של ההפקה, החל משלב הרעיונאות והתכנון, וכלה בשלב העריכה והוספת האפקטים, לרבות הוספת סאונד, תקצוב וזכויות יוצרים. נוסף על כך, הם רוכשים את המיומנויות לעבוד עם משרדי הפרסום ועם בתי ההפקה, לפנות למכרזים ולהתאים מכשור וציוד.

 

הסטודנטים לומדים על מערך התפקידים בתעשיית הפרסום ועל ההיבטים השונים הקיימים בה, כמו משרדי פרסום, שחקנים, סוכנויות והאולפנים שבהם מתרחשים התהליכים של ההפקה. הסטודנטים לומדים לצלם בווידאו ובסטילס, למצוא לוקיישנים ולהכין לשידור את הפרסומת המוכנה. כמו כן, הם לומדים להתאים את הסוגה של הפרסומת או של הפרומו למוצר שאותו מנסים לשווק, להתאימו לקהל היעד ולשלב בו את האפקטים ואת המוזיקה והאודיו שישרתו אותו בצורה הטובה ביותר.

 

מתכונת הלימוד

 

היקף הקורס הוא כשבעה חודשים. השיעורים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב, כל מפגש נמשך כ - 3 שעות וחצי. מתכונת הלימוד כוללת קורסי ליבה, סדנות, תרגולים מעשיים, סיורי שטח ופרויקט סיום שבו הסטודנטים מפיקים פרסומת ללקוח.

 

נושאי לימוד

 

  • הפקת צילום סטילס
  • חומרי גלם
  • תהליכי עבודה
  • מיומנויות תסריטאות
  • בניית תכנית תקציבית
  • הפקת ג'ינגלים
  • השפה הפרסומית והשיווקית
  • איתור לוקיישנים    
  • עבודה עם שחקנים ועם בעלי מקצוע    
  • ועוד

 

על מוסד הלימודים

 

"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, הוא מוסד לימודים המתמחה במקצועות השיווק והפרסום. תכניות הלימוד של בית הספר מותאמות לתנאים ולדרישות של התעשייה בישראל והן משלבות לימודים עיוניים לצד לימודים מעשיים, תרגולים, סדנאות והצגה לפני לקוחות. בבית הספר פועלת "השלוחה החרדית" אשר מסלולי הלימוד שלה מותאמים לצרכים ולתכנים של המגזר החרדי. בין הקורסים של "הבצפר" אפשר ללמוד קורס שיווק באינטרנט, קורס יחסי ציבור, קורס ניהול מדיה חברתית וקורס ניהול קמפיין PPC.

 

תנאי קבלה

 

הקורס פתוח לקהל הרחב והוא מיועד לאנשים אשר מעוניינים להיכנס לתחום ההפקה בתעשיית הפרסום והטלוויזיה. הקבלה ללימודים מותנית במבחן התאמה ובריאיון אישי.

 

תעודה

 

התלמידים אשר מסיימים את כל דרישות הקורס, לרבות הגשת פרויקט הגמר, מקבלים תעודת גמר מטעם "הבצפר".



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הבצפר - לימודי פרסום | לימודי שיווק - עולם המדיה מעניין אותך?

ssssssssss

פורום לימודי תקשורת

לימודי ערב לתואר בתקשורת
שחר תבור
1 תגובות
קורס עריכת וידיאו ועיצוב מוזיקה
שיראל
1 תגובות
לימודי צילום ועריכת וידאו
שרון
1 תגובות
דו חוגי בתקשורת ומנהל עסקים
רות
1 תגובות
תנאי קבלה והתמחויות בתחום התקשורת
רפאל וידל
2 תגובות
לימודי תקשורת לבנות בלבד
שילת אורם
1 תגובות
האם לימודי עיתונאות הם פרקטיים?
רותם
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,899 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון588 חוות דעת

  • 4.1

    האוניברסיטה הפתוחה1,260 חוות דעת

  • 4.1

    הקריה האקדמית אונו1,070 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp