קורס משרד ממוחשב במכללה המשותפת

שירות אישי - צור קשר

המכללה המשותפת

אהבת? שתף ב:

קורס ניהול משרד ממוחשב במכללה המשותפת


המפתח למשרד יעיל


ניהול לשכה יעיל יכול לעשות את ההבדל בין עסק כושל לעסק מצליח. תפקיד זה כולל בתוכו מיומנויות מקצועיות רבות וביניהן יכולת ניהול זמן, מתן שירות לקוחות, קביעת סדרי עדיפויות נכונים, עבודת צוות ואדמיניסטרציה. לכן, אין זה מפתיע שמדובר בעבודה מורכבת וקשה לביצוע.


עם התפתחות המחשב, החלו לחדור טכנולוגיות חדשות לסביבה המשרדית אשר מסייעות למנהל לבצע את עבודתו באופן יעיל ואפקטיבי ומקלות על עומס העבודה באופן ניכר. מרגע זה, ניהול המשרד באמצעות המחשב הפך לחלק מהותי ובלתי נפרד ממקצוע זה וכל חברה בוחרת לנהל משרדה בדרך זו.


קורס ניהול משרד ממוחשב במכללה המשותפת מעניק את הכלים לשליטה בשלל יישומי מחשב, שמאפשרים הובלה אפקטיבית של הלשכה ובכך מקדמים את העסק לעבר הצלחתו. הוא מיועד לאנשים שעוסקים בניהול משרדי, שמעוניינים לרכוש מיומנויות שייעלו את עבודתם וכן לאנשים המעוניינים להיכנס לתחום זה כשבידיהם הכלים לעבודה נכונה. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בתור מנהלי לשכות במגוון של ארגונים וחברות. הקורס מתקיים בשלוחות המכללה בחדרה, בסכנין, בחיפה ובנתניה.

 


תכנית הלימודים


המסלול מקנה את המיומנויות הנדרשות לתפעול ולשימוש בתוכנות ממוחשבות כדי לייעל את העבודה המשרדית. התלמידים דנים באספקטים השונים של ניהול משרד באופן ממוחשב ומכירים את התוכנות הדרושות לעבודה זו כמו וורד, אקסל, פוואר פוינט ואאוטלוק. בנוסף, הם מקבלים את הכלים לשימוש נכון באינטרנט ובכל הפונקציות שהרשת מציעה כמו הורדת קבצים ושימוש במנועי חיפוש.


מתכונת הלימוד


היקף הקורס כ - 45 שעות אקדמיות. הוא אורך כשלושה חודשים וכולל כ – 11 מפגשים המתקיימים בין פעם לפעמיים בשבוע בשעות הערב. ההכשרה משלבת תכנים עיוניים עם שיעורים מעשיים, שבהם התלמידים מתנסים בחומר הנלמד ומתרגלים אותו באמצעות המחשב.


נושאי הלימוד

 

  • שימוש בדואר אלקטרוני
  • שימוש נכון במנועי חיפוש
  • הקלדה עיוורת
  • שימוש בטוח ברשת האינטרנט
  • ביצוע נוסחאות
  • הכנת תרשימים וגרפים באקסל
  • מבנה האינטרנט
  • מבוא למערכת ההפעלה Windows
  • דפדפני האינטרנט
  • ביצוע הורדת קבצים
  • יצירה ועריכת מסמך בתוכנה Word
  • ניסוח מכתב משרדי
  • עריכה ועיצוב גיליון אלקטרוני Excel
  • הזנת נתונים בגיליון
  • ניהול יומן אלקטרוני בתוכנת Outlook
  • שימוש ב"סייר ווינדוס"    
  • פונקציות שימושיות במערכת ההפעלה    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


המכללה המשותפת מציעה מבחר של הכשרות מקצועיות בתחומים שונים כמו מחשבים, ניהול עסקי, פיננסים ועוד. למעוניינים במסלולי ניהול משרד ניתן למצוא קורס ניהול לשכה וקורסי מזכירות בכירה עם התמחות ברפואה, משפטים ושיווק, לבחירת התלמידים. מסלולים אלה עוסקים בהיבטים השונים שבניהול סביבה עסקית כמו חשבונאות, קשרי לקוחות, המבנה הארגוני ועוד.


תנאי קבלה


למסלול זה מתקבלים מועמדים בוגרי 12 שנות לימוד שעוברים ראיון קבלה. אנשים בעלי השכלה של 11 שנות לימוד נדרשים לעבור ראיון בפני ועדת קבלה.


תעודה


משתתפים שנוכחים בלפחות 85% מהשיעורים ועומדים בדרישות הקורס זכאים לקבל תעודת הסמכה מטעם המכללה המשותפת.

מתוך פורום המכללה המשותפת

קורס בנקאות - איפה לומדים?
הבה אלפנאדקה
ללא תגובה
קורס סייעות גן ילדים
יוליה קולשוב
ללא תגובה
מתעניינת בקורסים בתחום הבנקאות
מרלין
ללא תגובה
דרישות קבלה לקורס קבטים
סאהר סנעאללה
ללא תגובה
קורס טכנאי מחשבים ורשתות תקשורת
תמיר
ללא תגובה
סניף נתניה של המכללה המשותפת
לירן
ללא תגובה
לימודים קורס בנקאות במכללה המשותפת
אסלאם
1 תגובות
קורס מזכירות רפואית - ימים ושעות הלימוד
בתאל כהן
ללא תגובה
קורסים בנושא נדל"ן ומקרקעין במכללה המשותפת
לימור
1 תגובות
קבלה לקורס מזכירות רפואית במכללה המשותפת
אמאני חסדיה
1 תגובות
הרשמה לקורס קצין ביטחון במכללה המשותפת
שעב
ללא תגובה
לימודי ביטוח - מתי נפתח?
דור אמסלם
ללא תגובה
האם קיים אצלכם במכללה קורס ליישומי המחשב ?
אמיליה
1 תגובות
קורס מזכירות רפואית באשקלון
קריסטינה
1 תגובות
תנאי קבלה לקורס ביטוח במכללה
רועי חיפה
1 תגובות
לכניסה לפורום

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם