לימודי NLP בקמפוס ברושים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי רפואה משלימה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס NLP - קמפוס ברושים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי NLP בקמפוס ברושים

 

"הכול בראש"...

 

שיטת הטיפול הנקראת NLP" – Neuro-Linguistic Programming" – כוללת בתוכה אוסף של טכניקות המאפשרות למטפל לאבחן את המטופל וליצור שינוי עמוק בתת-המודע שלו. שיטת טיפול זו היא חלק מעולם הרפואה המשלימה. שיטה זו – המכונה גם "שפת תכנות-עצבית" – מייעלת את המיומנות התקשורתית בין האדם לסביבתו ומאפשרת יצירת שינויים בדפוסי ההתנהגות והחשיבה האוטומטיים של האדם.

 

השימוש בשיטה זו מסייע לפיתוח היכולות האישיות והחברתיות של האדם ומתוך כך, השגת תוצאות טובות יותר הנובעות מן הטיפול – בחיים האישיים, בזוגיות או בעבודה. בבסיסה של שיטה זו עומדות ההנחיות כיצד להפעיל את המוח, כיצד לנטרל שימושים אוטומטיים במחשבות, ברגשות ובהתנהגויות שונות, ובאילו דרכים ניתן להשתמש בתקשורת ובמניפולציות על התת-מודע, כדי להשיג תוצאות טובות יותר בחיי האדם.

 

על הלימודים בקמפוס ברושים

 

לימודי NLP בקמפוס ברושים נלמדים בהיקף של 25 מפגשים – 133 שעות לימוד אקדמיות, 4 שעות כל מפגש, אחת לשבוע – והם מיועדים לקהל הרחב ולמטפלים. במוקד הקורס ניצב הלימוד החווייתי והשימוש בכלים השונים של השיטה, ליצירת שינויים וללמידה אפקטיבית.

 

במהלך התכנית לומדים המשתתפים לפתח מיומנויות רבות ושונות ובכלל זה פיתוח ושדרוג של יכולות התקשורת של המטפלים לעתיד, היכרות לעומק של תבניות חשיבה שונות והבנתן, וכמובן, שימוש בעקרונות ה – NLP לצורכי הכשרה לימוד; השיעורים בקורס נלמדים בצורה חווייתית והם מקנים למשתתפים יכולת להשתמש בכלי השיטה כדי ליצור שינויים ובכלל זה, לשפר מיומנויות למידה. מטרת הקורס איננה רק לעודד תהליכי שינוי אצל האחרים, כי אם גם להציב מטרות אישיות כדי לחוות את עוצמת היעילות שבשיטת טיפול זו.

 

בוגרי הקורס יהיו זכאים לקבל תעודת הסמכה NLP Practitioner מטעם קמפוס ברושים – ביה"ס לרפואה משלימה, אוניברסיטת תל-אביב. בנוסף לזאת, הבוגרים יהיו זכאים גם לתעודה בינלאומית מטעם ריצ'ארד בנדלר (מייסד השיטה) – התעודה היוקרתית ביותר המוכרת על ידי כל לשכות ה – NLP בעולם. חשוב לציין עוד כי לבוגרים, שסיימו את הקורס בהצלחה, תינתן האפשרות להמשיך את לימודיהם לדרגת מאסטר פרקטישינר.

נושאי לימוד

 

מבין הנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • שיפור תפקודי המוח
  • שינוי הרגלים כמו פוביות, חרדות והתמכרויות
  • שיפור כישורים חברתיים ובינאישיים
  • ניהול מצבי רוח ושינויים רגשיים מיידיים
  • חידוד החושים והיכולת לקריאת אנשים, לפיתוח כריזמה ולשיפור יכולת ההשפעה והשינוי ההתנהגותי באמצעות שיחה עם האדם עצמו ועם האחרים

 

לסיכום

 

שיטת ה-NLP היא שיטה ייחודית התופסת תאוצה והכרה תודעתית בשנים האחרונות. החיים המודרניים מעמידים בפנינו אתגרים שונים ורבים ויותר ויותר אנשים נאלצים להתמודד עם מגוון רחב של קשיים, חרדות ותפיסות מחשבה טורדניות. שיטה זו נועדה לספק מענה לתופעות אלו והיא מאפשרת לאנשים מן השורה כמו גם לאנשי טיפול וליועצים, לרכוש כלים ומיומנויות שמישות ויעילות שייטיבו עם דרכם האישית ויסייעו להם לטפל בקשיים ובבעיות במהלך החיים.

 

על פי שיטה זו ניתן ואפשר לשנות הרגלים אוטומטיים כמו פוביות, חרדות והתמכרויות ולשפר כישורים חברתיים ובינאישיים. ניתן גם, בעזרת יישום הטכניקות השונות, לשפר את תפקודי המוח, לחדד את החושים ולשפר במידה רבה את היכולת התקשורתית בין אדם לחברו. את עקרונות השיטה הייחודיים ואת אוסף הטכניקות הנהוגות בשיטה זו ניתן ללמוד במסגרת הקורס ללימודי NLP בקמפוס ברושים – שיכשיר אתכם גם לסייע לעצמכם, וגם לטפל באחרים באמצעות השיטה.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: קמפוס ברושים - לימודי רפואה משלימה

כלים שיעזרו לך לבחור