הכשרת מדריכי פעילות גופנית לנשים בהיריון בבית הספר הג'ימנסיה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ספורט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס פעילות גופנית לנשים בהיריון - הג'ימנסיה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פעילות גופנית לנשים בהיריון הג'ימנסיה 

 

קצת על הג'ימנסיה 

 

בית הספר להסמכות ולימודי המשך בתחומי המחול והכושר הג'ימנסיה מקיים מגוון רחב של תוכניות לימוד להכשרת מאמני כושר והסמכת מדריכים בענפי הספורט השונים כגון: יוגה, פילאטיס, סייקלינג, חדר כושר ועוד. במסגרת לימודי ההמשך של בית הספר ניתן ללמוד מגוון רחב של קורסים והשתלמויות להעמקת הידע המקצועי ולרכוש כלים חיוניים נוספים. צוות ההוראה של בית הספר כולל אנשי מקצוע מנוסים, כולם בעלי וותק של שנים רבות בהוראה והסמכה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום.

 

כל תוכניות הלימוד הנלמדות בבית הספר עומדות בסטנדרטיים בינלאומיים והבוגרים מצליחים להשתלב בקלות בעבודה לאחר סיום לימודיהם. בית הספר ממוקם בעיר תל אביב.

 

קיראו עוד על: קורסי ספורט

 

תוכנית לימודים

 

פעילות גופנית עבור נשים בהיריון הינה בעלת חשיבות גבוהה. כידוע, במהלך ההיריון הגוף עובר שינויים רבים ומשום כך שמירה על כושר במהלך ההיריון ואחר הלידה הינה חיונית ביותר. מחקרים מוכיחים כי נשים שבצעו פעילות גופנית במהלך ההיריון שיפרו את בריאותם ואת בריאות התינוק ולעיתים קרובות פעילות גופנית יכולה לקצר את הצירים ולהפחית את הסיכון שבניתוח קיסרי.

 

מסיבות אלו ועוד רבות אחרות, נשים בהיריון בוחרות לבצע פעילות גופנית במהלך ההיריון ולאחר ההתאוששות מהלידה, אולם עליהן להקפיד על ביצוע כושר בצורה נכונה שתתאם את הצרכים שלהן, תוך מעקב צמוד של אנשי מקצוע מיומנים.

 

קורס מדריכי פעילות גופנית לנשים בהיריון ולנשים אחרי לידה מעניק את כל הכלים הנדרשים על מנת לאמן אוכלוסייה של נשים אלו, תוך הבנה מעמיקה בכל התהליכים הגופניים שבתהליך ההיריון ולאחר הלידה. הקורס כולל את כל ענפי הספורט השונים החל מאימון בחדר הכושר ועד ליוגה, פילאטיס ואירובי תוך התאמת תרגילים מיוחדים. בנוסף, במהלך הקורס המשתתפים נחשפים לשינויים הפיזיולוגים והאנטומיים, לשרירי רצפת האגן, לשיטות המאפשרות לחזק את הגוף במהלך ההיריון ולאחר הלידה ולחשיבות המרובה שיש לתזונה בתהליכים אלו.

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאי לימוד כגון:

  • חשיבות הפעילות הגופנית בזמן ההיריון
  • התאמה של סוגי פעילות לנשים בהיריון ולאחר הלידה
  • רקע מדעי בנושאים רלוונטיים כגון: היריון, לידה, אנטומיית שריר ליבה ורצפת האגן
  • סדנאות התנסות ויישום נושאים בתחומים נבחרים כגון פעילות בחדר הכושר, סייקלינגף פילאטיס, יוגה, אירובי ועוד.

 

תנאי קבלה

 

ללימודי הקורס יתקבלו מועמדים בעלי תעודת מדריך או מאמן מוסמך ממוסד אקדמי נבחר באחר מענפי הספורט השונים. בעלי תארים אקדמיים רלוונטיים מוזמנים להגיש את מועמדותם.

 

משך הלימודים ותעודות

 

הקורס אורך 9 שבועות וכולל סה"כ 54 שעות לימוד אקדמיות המתפרסות במשך תשעה שבועות. משתתפים שעמדו בכל הדרישות האקדמיות. יקבלו בסיום הקורס תעודת גמר והסמכה כמדריכי פעילות גופנית לנשים.

 

אפשרויות תעסוקה

 

הבוגרים יכולים להשתלב בעבודה במכוני הכושר השונים, בסטודיו למחול או לתרגיל פילאטיס ויוגה, במרכזי ספורט או כמאמנים אישיים ולהציע אימונים בבתים של נשים בהיריון או לאחר לידה המעוניינות לבצע פעילות גופנית.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הג`ימנסיה, בית הספר להסמכות בתחומי הכושר והמחול

כלים שיעזרו לך לבחור