רוצה פרטים על קורס פסיכומטרי פרטי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פסיכומטרי פרטי

רוצה לדעת על קורס פסיכומטרי פרטי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פסיכומטרי פרטי - מורה פרטי לפסיכומטרי


הכנה אחד על אחד


קורס הכנה לפסיכומטרי מתקיים בדרך כלל בכיתה ובה תלמידים רבים. חלק ממכוני ההכנה מציעים כיתות קטנות, בעוד באחרים מכילות הכיתות כמה עשרות תלמידים. נבחנים לא מעטים חשים שהם אינם מסוגלים להתכונן באופן מיטבי לפסיכומטרי במסגרת כזו ולכן בוחרים ללומד בקורס פסיכומטרי פרטי.


בקורס פרטי לפסיכומטרי נפגשים התלמידים מדי שבוע לשיעורים פרטיים עם מדריך או מדריכה מנוסים, שמתאימים את השיעורים והתרגולים לרמה האישית של כל אחד מהתלמידים. היחס האישי וההתמקדות בקשיים האישיים יכולים לסייע לתלמידים רבים ללמוד בקלות את החומר לפסיכומטרי. בנוסף, במסגרות לימוד אחד על אחד קיים מעקב רב יותר אחר התקדמות התלמידים ואחרי טכניקות הלמידה שלהם, המדריכים מכווינים אותם בהתאם לצרכיהם וכך הם יכולים להגיע בטוחים ליום המבחן.


למי מיועד הקורס


קורס פסיכומטרי פרטי מתאים לתלמידים שמעוניינים בהכנה מקיפה לפסיכומטרי, שאינה במסגרת כיתה ובה משתתפים רבים. התכנית מיועדת גם למעוניינים בשיפור ציון בפסיכומטרי, אלו שניגשו לבחינה בעבר ומעוניינים כעת לשפר את הציון, למשל כדי להתקבל למסלולי לימוד נבחרים כמו לימודי משפטים או רפואה. כמו כן, המסלול מתאים לתלמידים שמחליטים שברצונם להתחיל להתכונן לאחר שכבר עברו מועדי פתיחת קורסי הפסיכומטרי, וכך יכולים לקבל הכנה מרוכזת ומהירה במספר שבועות בלבד.


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס, עורכים המורים אבחונים דרך סימולציות וכך מאתרים את נקודות החוזק והחולשה של התלמידים. לאחר מכן, התלמידים מתרגלים באופן אישי את הנקודות הבעייתיות בפרקי הפסיכומטרי - מילולי, חשיבה כמותית ואנגלית, לפי צרכיהם. בנוסף, המתרגלים גם מסייעים לתלמידים בנושאים כמו פיתוח אסטרטגיות למידה, מענה מהיר על שאלות תחת לחץ זמן והתמודדות עם חרדת בחינות.


מתכונת הלימוד


במסגרת קורס פסיכומטרי פרטי, נערכים שיעורים אישיים עם מדריך, בהתאם לצרכי התלמידים. בדרך כלל, המשתתפים יכולים לקבוע את כמות השיעורים בהם הם מעוניינים ואת תדירותם, אם ברצונם לערוך שיעור אחד לשבוע או יותר. במסגרת המפגשים, התלמידים לוקחים חלק בתרגול אינטנסיבי עם המורה וכן עורכים סימולציות שבאות לדמות את תנאי הבחינה. כמו כן, לרוב קיימת אפשרות לקבלת מענה והסברים מהמדריכים גם בין המפגשים. חלק ממוסדות הלימוד מאפשרים לתלמידים להשתתף גם בתרגולים קבוצתיים במסגרת קורסי הפסיכומטרי ה"רגילים" שנערכים במכון ההכנה.

 


נושאי הלימוד


הנה כמה מהנושאים שנלמדים בקורס פסיכומטרי פרטי:

 

  • אסטרטגיות למידה
  • הבנת הנקרא
  • אוצר מילים באנגלית
  • בעיות מילוליות
  • אלגברה וגיאומטריה
  • חזקות ושורשים
  • מענה מהיר על שאלות
  • השלמת משפטים
  • הבנת גרפים ותרשימים
  • אנלוגיות מילוליות    
  • מבנה הבחינה הפסיכומטרית    
  • ועוד


סגל הוראה


המדריכים בקורס פסיכומטרי פרטי הם מרצים שמנוסים בהכנה אישית לפסיכומטרי. חלקם לימדו בעבר במכונים אחרים והשתתפו בכתיבה של חומרים לימודיים וספרי הכנה. בחלק מהמוסדות, הם גם מלמדים במקביל בקורסים בכיתות גדולות יותר.

 


מוסדות

 

  • בית הספר של אבי יולזרי (תל אביב או אונליין): את קורס ההכנה ניתן ללמוד במתכונת אחד על אחד, שמתקיימת בקמפוס בית הספר שבתל אביב. אפשרויות לימוד נוספות כוללות לימוד אונליין דרך האינטרנט או לימודים בקבוצות קטנות בלימוד פרונטלי בקמפוס. בקורס לומדים בהרחבה על כל חלקי הבחינה ומתנסים בסימולציות שונות.

 

  • פסיכומטרי אחד על אחד (פרישה ארצית): זוהי רשת הכנה לפסיכומטרי אשר מתמחה בהכנה אישית לבחינה. המכון מאפשר לתלמידים לקבוע כמה שיעורים ברצונם לערוך וגם להחליט על תדירותם. בדרך כלל הקורס כולל בין 30 - 40 שעות. בנוסף מוצע גם קורס הכנה משולב, בו משתתפים מדי שבוע בשיעורים פרטים וגם במפגשים בכיתה ובה כ - 10 תלמידים. ל"אחד על אחד" סניפים בירושלים, בחיפה ובתל אביב.

 

  • EZ WAY (פרישה ארצית): קורס הפסיכומטרי הפרטי ברשת EZ WAY מאפשר לתלמידים להתמקד בנושאים בהם הם מתקשים במיוחד ולהתכונן אליהם באופן מרוכז. המורה הפרטי מספק לתלמידיו הכוונה אישית וגם שולח להם דוחות על ההתקדמות שלהם לאורך הקורס. ל - EZ WAY סניפים ברחבי הארץ.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס פסיכומטרי פרטי?

רוצה לדעת יותר על קורס פסיכומטרי פרטי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס פסיכומטרי פרטי
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
שיפור ציון פסיכומטרי בלימוד בבית
פסיכומטרי בבית, כדאי או לא?
האם קיים קורס פסיכומטרי פרטי בשפה הערבית?
קורס פסיכומטרי פרטי