רוצה פרטים על קורס עיצוב גבות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב גבות

רוצה לדעת על קורס עיצוב גבות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיצוב גבות

 

מה זה קורס עיצוב גבות?

 

קורס עיצוב גבות הוא קורס השייך לתחום לימודי האסתטיקה. לגבות יש נוכחות והשפעה על המראה הכללי של הפנים ועל הבעות שונות. עבור נשים רבות, לגבות יפות ומעוצבות יש חשיבות גבוהה, הן משקיעות זמן וכסף בטיפוחן ולכן תחום עיצוב הגבות הוא תחום נדרש ומבוקש.

 

לימודים אלו מעניקים את הכלים והידע המקצועי הנדרש לטיפוח ועיצוב הגבות. מטרות הקורס הן להכשיר מעצבות גבות בצורה המקצועית והטובה ביותר וללמד טכניקות שונות בעיצוב גבות, מריטה נכונה וטיפוח. בנוסף לידע המעשי, הלימודים כוללים גם תכנים תיאורטיים בנושאים שונים, כגון: תכשירים לטיפוח, עבודה עם מכשור וציוד לטיפול בגבות, השפעות של טרנדים ואופנות והתאמת הגבה ללקוחה תוך הבנה של מבנה הפנים ואופי הלקוחה.

 

חשוב להזכיר שכיום, גם לגברים יש מודעות גבוהה לאסתטיקה וגם הם הפכו ללקוחות בתחום זה. הקורס מעניק גם ידע וניסיון לעיצוב הגבות של קהל היעד הגברי.

 

מי צריך קורס עיצוב גבות?

 

בשנים האחרונות, בשל המודעות הגבוהה והביקוש הרב, ישנה דרישה גבוהה ללימוד עיצוב גבות. נשים רבות פונות לתחום זה המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה כשכירות או כעצמאיות. הקורס פונה לכל אלו שאוהבות טיפוח, יופי ואסתטיקה ולאלו המבינות את החשיבות הגבוהה בגבות יפות ומעוצבות כמסגרת נכונה לפנים.

 

מה לומדים בקורס עיצוב גבות?

 

לימודי קורס עיצוב גבות משלבים ידע תיאורטי עם ידע מעשי ותרגול רב, המאפשר השתלבות מקצועית בשוק העבודה.
עיצוב גבות חשוב מאוד כי הגבות מהוות מסגרת לעיניים וחשוב לעצב אותן באופן שיאיר את הפנים בצורה נכונה. בין הנושאים המועברים בקורס: סוגי השיערות, סגנונות שונים לעיצוב הגבה, התאמת צורת הגבה ללקוחות ולמבנה הפנים, מיומנויות עיצוב, שימוש בשעווה, פינצטה, מספריים וחוט, צביעת הגבות, עיבוי גבות דלילות, טיפול בגבות מחוברות ועוד.


בחלק מהקורסים יועברו גם התכנים הנלמדים בקורס איפור למשל: איפור גבות, הרמת גבות, איפור קבוע, שימוש בגבות מלאכותיות, הלחמת ריסים ועיצוב גבות לגבר.

 

 

היכן לומדים?

 

לימודי עיצוב גבות ניתן למצוא במגוון מוסדות ברחבי הארץ, ביניהם: 

 

  • רוית אסף (תל אביב, ירושלים, אשדוד, באר שבע, מודיעין): בבית הספר רוית אסף מתקיים קורס עיצוב גבות הכולל 3 מפגשים. אפשר ללמוד בקורס בשעות הבוקר או הערב. בבית הספר נלמדות גם הכשרות בתחומים נוספים בעולם היופי, כגון קורס איפור מקצועי, קורס מניקור פדיקור וקורס עיצוב שיער.

  

  • ירין שחף (תל אביב וחיפה): בבית הספר ירין שחף מתקיים קורס עיצוב גבות MASTER, שהיקפו 10 מפגשים. הקורס כולל הכשרה בשיטת מיקרובליידינג.

 

  • נאוה קולאז': המכללה עורכת קורס עיצוב גבות שבו שמונה מפגשים. לאורך הקורס לומדים להתאים את מבנה הגבות לצורכים ולדרישות של הלקוחות.

 

  • נייל סטודיו (פריסה ארצית): מוסד הלימוד מציע קורס עיצוב גבות, שנלמד במתכונת בוקר או ערב. בתכנית לומדים להתאים את עיצוב הגבות למבנה הפנים והעיניים ולשקם גבות דלילות במיוחד.

 

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס עיצוב גבות משתנה ותלוי במוסד הלימודים, החל ממספר מפגשים ועד קורס מקצועי האורך כמה חודשים. מרבית הקורסים נפרשים על גבי 4-8 מפגשים.

 

תנאי קבלה?

 

לימודי עיצוב גבות ניתן ללמוד ללא ניסיון קודם או תנאי קבלה.

 

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

הלימודים בקורס עיצוב גבות משלבים תכנים תיאורטיים ותרגול מעשי המאפשרים לבוגרים להשתלב בשוק העבודה בצורה מקצועית. ניתן לעבוד כעצמאים או כשכירים במכוני יופי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב גבות?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב גבות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס פדיקור מניקור ועיצוב גבות ושפם
קורס עיצוב גבות - איפה מתקיים?
קורס קוסמטיקה רפואית - הצללת גבות והרמת ריסים
קורס עיצוב גבות בבאר שבע
באיזה אזור בארץ מתקיים לקורס עיצוב גבות?
קורס שעווה וגבות - הסרת שיער
קורס שעווה ועיצוב גבות