רוצה פרטים על קורס סטנד אפ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי סטנד אפ - רוצים פינה משלכם בתכנית אירוח?

רוצה לדעת על קורס סטנד אפ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס סטנד אפ

 

מה זה השטויות האלה?!

 

הצחוק, כמו הדיבור, הוא פיתוח בלעדי של האדם, ואין חיה אחרת מסוגלת לו (אלא אולי דרך חיקוי בלבד). הוא מורה על אינטליגנציה גבוהה, אף על פי שכל תינוק יודע כבר לצחוק. האם הוא מותר האדם? אנו סבורים שצחוק טוב מכניס קצת נשמה גם לאזורים אפלים מאד. מדענים גורסים כי "הצחוק יפה לבריאות", ומעבר לתרומתו לנפשנו וגופנו, הצחוק מסוגל ליצור גיבוש חברתי. שטויות? - לא היינו אומרים כך. אמנות היא המילה הנכונה יותר.

 

סטנד אפ פירושו בלועזית העמדה קומית. הקומיקאי עומד מול קהל ומעלה מונולוג מצחיק, שיש בו קריצה על הווי החיים שלנו. העמידה הזו מול הקהל אינה פשוטה משום שהיא מותירה את האומן חשוף לביקורת ישירה, חיובית או שלילית. שמואל וילוז'ני הוא זה שנחשב למייסד סצנת הסטנד אפ בישראל. הוא עשה זאת רק לפני 30 שנה בערך, בשנות ה – 80, ואף הקים מועדון בתל אביב, שבו ניתנה במה רחבה לאמנים רבים.

 

על הקורס

 

קורס סטנד אפ נועד לכל מי שמעוניין להפוך את הכישרון שלו למקצוע ואף לתרגם זאת בשלב מאוחר יותר לפרנסה. כל בית ספר מציע מגוון שונה של קורסים, עם דגשים שונים של נושאי לימוד. בחלקם, תידרשו ללמוד כתיבה קומית, עיבוד חומרים אישיים, עמידה מול קהל, משחק מול מצלמה, אימפרוביזציה ועוד. העניין המרכזי הוא רכישת כלים שיסייעו לכם לחדד את יכולת הביטוי שלכם בהופעה, ואף למצוא את הקול האישי שלכם. מורי הקורס בבתי הספר השונים נמנים בדרך כלל על קומיקאים ישראליים. היקף הלימודים נע בין מספר שבועות לכמה חודשים, בהתאם למוסד הלימודים הנבחר. בסיום הקורס תוכלו להעמיד באופן עצמאי מופע בידור מתחילתו ועד סופו.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה הלא רשמי והחשוב ביותר לקורס סטנד אפ הוא: חוש הומור. המועמדים אמורים לרוב לעבור גם ראיון אישי, ולעיתים גם לעבור אודישן.

 

עלות

 

שכר הלימוד בקורס סטנד אפ מגיע לגובה של 4,000 ₪ בערך.

 

החיים שאחרי הקורס

 

בוגרי הקורסים השונים יוכלו להעלות מופעים, להשתלב בתיאטרון, וכמובן להופיע בטלוויזיה. בשנים האחרונות לא מעט קומיקאים שזכו לחשיפה בטלוויזיה בפינות מיוחדות בתוכניות אירוח, כמו נאור ציון או עדי אשכנזי, הצליחו בקריירת הבידור והמשחק שלהם. כמו בלא מעט תחומים אחרים, ההצלחה תלויה בגודל הכישרון, במוטיבציה, בניסיון ובמזל.

 

 

בתי ספר בארץ

 

  • בית ספר למשחק ובידור בהנהלתה של ענת ברזילי – שם קיימת תכנית בת 20 מפגשים בני חמש שעות אקדמיות. תכנית הלימודים מוכרת לגמול השתלמות למורים, מוכרת לתשלום באמצעות פיקדון חיילים משוחררים, ומוכרת על ידי משרד הבריאות כסטאז' ללימודי תואר שני בתרפיה באומנות. התלמידים יהיו זכאים לתעודת חבר בא.מ.י., ויקבלו תעודת סטודנט מטעם התאחדות הסטודנטים.

 

  • בית ספר לאומנויות הבמה אספקלריא – מפעיל קורס הכולל 13 מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות, ובסופו מעלים הסטודנטים מופע סיום. המפגשים מתקיימים פעם אחת בשבוע בשעות הערב בירושלים.

 

  • שמחת חיים – מבית הליצנות הרפואית בישראל – מתקיימים קורסים בתל אביב ובירושלים, הכוללים 12 מפגשים בני שלוש שעות אקדמיות. הלימודים נערכים אחת לשבוע, ובמהלכם המשתתפים צופים במופע קומי ומתנסים בהופעה מול קהל.

 

  • הבמה המרכזית – אקדמיה למקצועות הבידור – בית הספר ממוקם בתל אביב, סמוך לקניון עזריאלי, ובו מוצע קורס המונה 12 מפגשים בני שלוש שעות אקדמיות.
 
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס סטנד אפ?

רוצה לדעת יותר על קורס סטנד אפ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס סטנד אפ