רוצה פרטים על קורס ערב בעיצוב תעשייתי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב תעשייתי בשעות הערב

רוצה לדעת על קורס ערב בעיצוב תעשייתי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ערב בעיצוב תעשייתי

 

יוצרים עד הלילה

 

אם אתם חולמים לבנות כסא נדנדה מנייר, לייצר גוף תאורה מצמר או לעצב כיסוי סמארטפון אלגנטי ליציאה, הגעתם למקום הנכון. לימודי ערב בעיצוב תעשייתי מאפשרים לאנשים שעובדים במשרה מלאה או שמעוניינים לעשות הסבת מקצוע, להגשים את חלומם ולרכוש מקצועי מרתק וייחודי, בשעות נוחות ובתנאים טובים.

 

המעוניינים ללמוד בשעות הערב יכולים למצוא מסלולים שונים, בהם לימודי תעודה או לימודי הנדסאי. כמו כן, קיימות מכינות ייעודיות למעוניינים להתקבל ללימודים בתחום, שברצונם לשפר את סיכויי קבלתם. 

 

 

אפשרויות הלימוד

 

הנדסאי עיצוב תעשייתי

 

לימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי הם לימודים טכנולוגיים המוכרים על ידי מה"ט - המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדעים. במסלולים אלה מתמקדים בהכשרת הנדסאים להשתלב בתחום העיצוב ומקנים להם ידע פרקטי ותיאורטי הרלוונטי לתחום. הלימודים כוללים שיעורים עיוניים לצד תרגילים מעשיים במעבדות וכן פרויקט גמר שאותו עורכים בליווי של הסגל. הלימודים מוצעים במתכונת יום וכן במסלול משולב - שבו לומדים בשעות הערב וכן בימי שישי בבקרים.

 

  • מכללת אורט סינגאלובסקי (תל אביב): לימודים לתעודת הנדסאי עיצוב תעשייתי מתפרשים במכללת אורט סינגאלובסקי על פני שלוש שנים אקדמיות, ומתקיימים במסלול ערב בתוספת ימי שישי בבוקר. תכנית הלימודים נקבעת ומפוקחת על ידי מה"ט. על מנת להתקבל למסלול יש להגיש תיק עבודות ולעבור בחינת מיון וראיון אישי. במכללה עומדים לרשות הסטודנטים מעבדות תוכנה מתקדמות, מכונות לעיבוד עץ, מתכת וחומרים פלסטיים, וסדנת דגמים משוכללת. המנחים המלמדים במגמה הם בעלי ניסיון עשיר בהוראה ובתעשייה. ההכשרה כוללת שיעורים עיוניים לצד עבודה מעשית במעבדות ובסדנאות מקצועיות. במהלך העבודה הסטודנטים משתמשים במגוון רחב של חומרים, במחשבים ובכלים טכנולוגיים מתקדמים. הם מתנסים בפיתוח רעיונות וביצירת מוצרים מקוריים. במסגרת הלימודים הסטודנטים נחשפים אל תולדות האמנות והעיצוב, הם מכירים את צרכי השוק, מעמיקים ביסודות הטכנולוגיה, עוסקים בתכנון ועיצוב, ומבצעים פרויקט גמר יישומי.
     

מכינה לעיצוב תעשייתי


מכינה לעיצוב תעשייתי מיועדת למועמדים המעוניינים להתקבל ללימודים בתחום אך אינם עומדים בדרישות הסף ומעוניינים לשפר את סיכויי הקבלה. בדרך כלל עיקר המסלול מתמקד בבנייה של תיק עבודות אישי, שאותו ניתן להציג בהמשך בתהליכי המיון והקבלה במוסדות השונים. המשתתפים במכינה מכירים חומרי גלם וטכניקות עיצוב, נחשפים לתוכנות הדמיה מקובלות בענף ומתנסים בתרגילים מעשיים שונים להטמעת החומר. בין המכינות ניתן למצוא מסלולים שמותאמים לאנשים עובדים, המתקיימים במתכונת מצומצמת במהלך השבוע. בין אותם מסלולים:

 

  • סטודיו 6B (תל אביב וחיפה): את המכינה לעיצוב תעשייתי של סטודיו 6B ניתן ללמוד במסלול ערב או במסלול בוקר. במהלך המכינה בונים תיק עבודות אישי ומשפרים את היכולות הטכניות דרך תרגילים ומרתונים ברישום. ניתן לקבל גם סיוע בהכנה למבחנים כגון פסיכוטכני, ראיונות קבלה וראיונות אישיים. בסטודיו ניתן ללמוד במסלולי מכינה נוספים בהם לעיצוב פנים, לאדריכלות, לתקשורת חזותית ולאופנה. מתקיימים גם לימודי תעודה במקצועות העיצוב והאמנות השונים.

 

  • מכון אבני (תל אביב): במכון אבני, שבו מתקיימים לימודי תעודה במקצועות האמנות והעיצוב, מציעים מכינה לעיצוב שבה ניתן להתמחות במגוון של מקצועות, בהם גם עיצוב מוצר ותעשייתי. השיעורים מתקיימים במתכונת גמישה פעמיים בשבוע, בשעות אחר הצהריים. נכללים בה שיעורי רישום, פיתוח חשיבה אמנותית ופרויקטים שונים.

 

  • מכללת קונספט (תל אביב): במסגרת המכינה לעיצוב ניתן להתמחות במקצועות שונים, בהם גם עיצוב תעשייתי. אורך המכינה הוא 3 חודשים וניתן לבחור בין מסלול ערב לתכנית בוקר. הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות והם כוללים תרגילים שמכינים את המשתתפים לקראת הראיונות ללימודים במוסדות השונים. מסלולי מכינה נוספים כוללים צורפות, אנימציה, עיצוב פנים, אופנה ועוד.


לימודי ערב עיצוב מוצר


תחום משיק לעיצוב תעשייתי הוא עיצוב מוצר, כיום ניתן ללמוד ענף זה במסגרת לימודי תעודה. בחלק מן המוסדות מציעים תכנית זו גם במסגרת לימודי ערב המתאימים לאנשים עובדים. לימודים אלה מתמקדים בתכנון וייצור של מוצרים שימושיים. נלמדים גם היבטים הנלווים לעבודת המעצבים בתחום זה, כגון הנדסת אנוש והפסיכולוגיה שמאחורי המוצרים, נגישות, אקולוגיה וכדומה.

 

  • HIT חולון - לימודי תעודה: במסגרת לימודי התעודה של HIT חולון מתקיים קורס בתחום עיצוב המוצר, המתקיים במתכונת ערב חד שבועית. היקפו של הקורס הוא 4 סמסטרים והוא כולל 350 שעות לימוד אקדמיות ועוד 120 שעות של עבודה מודרכת המתקיימת בסדנה. המסלול מיועד גם לאמנים ומעצבים פעילים המעוניינים להרחיב את תחומי ההתמחות שלהם. במהלך הקורס לומדים על תהליכי תכנון וייצור של מוצרים שונים, על פיתוח קונספט, בניית מודלים וכן מחקר וניתוח של קהלי יעד ממוקדים. מתקיימים גם תרגולים מעשיים בשימוש בתוכנות הדמייה, הדפסת תלת ממד, מפגשים עם מעצבים ואמנים ועוד.

 

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ערב בעיצוב תעשייתי?

רוצה לדעת יותר על קורס ערב בעיצוב תעשייתי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ערב בעיצוב תעשייתי