קורס הידרותרפיה לכלבים בקריה האקדמית אונו - לימודי תעודה והמשך

רוצה לדעת על לימודים בנושאי רפואה משלימה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי תעודה והמשך אונו - הידרותרפיה לכלבים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הידרותרפיה לכלבים ביחידה ללימודי תעודה והמשך בקריה האקדמית אונו - קורס למטפלים

 

המסלול אינו פעיל, למסלולים נוספים של היחידה ללימודי תעודה והמשך - הקריה האקדמית אונו לחצו כאן


עזרה לחברים על ארבע


התקדמות הרפואה הוטרינרית הביאה לשילוב של סוגי טיפול חדשים לבעלי חיים. היום, כלבים רבים עוברים טיפול הידרותרפיה (תרפיה במים), שנועדו להתמודד עם בעיות במפרקים ובשרירים, בעיות עצביות ופריצות דיסק וקשיים שעלולים להתפתח אחרי ניתוחים וטיפולים מורכבים. נמצא כי הטיפול ההידרותרפי יכול לעודד תהליכי התאוששות מפציעות אצל כלבים, להגביר את יכולות הניידות שלהם ולשפר באופן כללי את איכות חייהם.


כך, לא מעט בעלי כלבים שמעוניינים לדאוג לרווחת חיית המחמד שלהם פונים לטיפולי הידרותרפיה ייעודיים. ביחידה ללימודי תעודה והמשך בקריה האקדמית אונו מתקיים קורס הידרותרפיה ייחודי לכלבים. מסלול זה מיועד למטפלים מנוסים, כאשר במוסד הלימוד שואפים להקנות למטפלים כלים בעזרתם יוכלו להעניק את הטיפול האיכותי והמתאים ביותר לכל כלב. דרך הכלים הנלמדים בקורס, יכולים מטפלים בהידרותרפיה ומטפלים בשיטות נוספות לקדם את הקריירה ולהציע שירותי טיפול לא רק לבני אדם, אלא גם לחבריהם הטובים על ארבע.

 


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס המשתתפים לומדים על האנטומיה והפיזיולוגיה של כלבים ומכירים סוגים שונים של מצבים פתולוגיים עמם מתמודדים הכלבים, בדגש על מערכת העצבים, השרירים והשלד. לאחר מכן, הם דנים בהרחבה בטכניקות הידרותרפיה ובוחנים כיצד ניתן מקבלים כלבים לטיפול ומסייעים להם באופן יעיל ובטוח. כמו כן, הם עוסקים בשיטות להקמה ולאחזקה שוטפת של בריכות טיפוליות ייעודיות לכלבים.


מתכונת הלימוד


הקורס נפרש על פני כארבעה חודשים וכולל כ - 140 שעות לימוד אקדמיות. שיעורים מתקיימים בשעות הערב פעם בשבוע. כ - 20 שעות מוקדשות לעבודה מעשית המתקיימת בקבוצות קטנות ובה מתנסים התלמידים בעבודה בבריכה טיפולית לכלבים.


נושאי הלימוד

 

  • ניהול תיק רפואי ותיעוד
  • הגדלת טווח תנועה במים
  • פתולוגיית מערכת העצבים
  • תהליך קבלת כלבים לטיפול
  • פיזיולוגיה ואנטומיה של הכלב
  • טיפול ללא התערבות כירורגית
  • פתולוגיות שריר, שלד ועמוד שדרה    
  • אנטומיה של גפיים
  • אחריות על המטופל
  • טיפולים לאחר ניתוח
  • אחזקה ותכנון בריכות
  • עקרונות הידרותרפיה
  • מצבים מסוכנים לטיפול    
  • ועוד


סגל הוראה


סגל המרצים בקורס כולל: הידרותרפיסטית מנוסה המנהלת מרכז הידרותרפיה לכלבים, המנוסה בטיפול בכלבים בבריכת טיפולים מקצועית וכן מטפלת בהידרותרפיה בבית החולים בתל השומר; דוקטור לווטרינריה שעבר התמחות ברפואת חיות מחמד והיום מתמחה בענף הדימות לבעלי חיים; והידרותרפיסט ומפעיל בריכות שעוסק בהפעלת בריכות ספורטיביות וטיפוליות ובהדרכת מטפלים.


על מוסד הלימוד


היחידה ללימודי תעודה והמשך של הקריה האקדמית אונו מציעה שלל תכניות הכשרה מקצועית. בין הקורסים הנלמדים במוסד זה אפשר למנות קורס עיצוב גרפי, קורס שפת גוף, קורס גישור וקורסים בתחום החשבונאות. דרך תכניות הלימוד יכולים אנשי מקצוע להרחיב את הכלים שבידיהם וכך לקדם את הקריירה.

 


תנאי קבלה


לקורס זה יכולים להתקבל מטפלים מנוסים מגישות שונות, בהם הידרותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, אחים וטרינרים ורופאים וטרינרים.


תעודה


משתתפים שעומדים בכל חובות הקורס זכאים לקבל בסיומו תעודת גמר "הידרותרפיסט כלבים".



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: לימודי תעודה והמשך בקריה האקדמית אונו

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו - לימודי תעודה והמשך

כלים שיעזרו לך לבחור