GIGI ACADEMY - האקדמיה למקצועות הקוסמטיקה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מקצועות יופי? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על GIGI ACADEMY - ג'יג'י אקדמי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


ג’יג’י אקדמי- האקדמיה למקצועות הקוסמטיקה

ג’יג’י אקדמי הינה אקדמיה בעלת מוניטין רב ומסורת ארוכת שנים בהכשרת קוסמטיקאיות רבות, הן בארץ והן בעולם. ג’יג’י אקדמי פיתחה תוכנית לימודים ייחודית רק לה, שמטרתה היא הובלת הסטודנטים להצלחה מרובה בתחום והקניית שיטות העבודה המובילות והחדשניות ביותר בתחום.

 

האקדמיה עומדת בסטנדרטים בינלאומיים ועושה שימוש במכשור מתקדם. ג’יג’י אקדמי מציעה מגוון רב של תוכניות לימוד בתחום הקוסמטיקה, היופי והטיפוח. מסלולי לימוד אלו עוזרים לבוגרי הקורסים למיניהם, להשתלב במהירות בשוק העבודה ולהתמקצע בתחום.

 

צוות המורים בג’יג’י אקדמי כולל אנשי מקצוע מנוסים ובכירים בתחום זה, בעלי שנות נסיון רבות והכשרות מגוונות. אנשים מקצוע אלו עוברים השתלמויות באופן קבוע בכל רחבי העולם, וזאת בכדי להתעדכן בכל החידושים בתחום, במוצרים הטובים ביותר שמושקים, באופנות הבולטות והציוד המודרני ביותר. סגל המרצים כולל בין היתר גם רופאים ומומחים בתחומם.

 

בוגרי האקדמיה מתאפיינים כמקצועיים ביותר, בעלי ידע מקיף, עדכני ורלוונטי מאוד לשוק העבודה. הקורסים מאושרים על ידי משרד התמ"ת ומעבדות הלימוד הינן ייחודיות במינן. בנוסף לכלים הלימודיים ושיטות העבודה המקצועיות, מקבלים בוגרי הקורסים בג’יג’י אקדמי תמיכה מלאה בהקמת עסק עצמאי מצליח או בקליטה בשוק העבודה כשכירים.

 

אווירת הלימודים בג’יג’י אקדמי היא נעימה, חמימה וביתית, הסביבה תומכת וכוללת ליווי אישי צמוד לאורך כל הדרך.

 

 

להלן היצע הקורסים הרב שמציעה ג’יג’י אקדמי- האקדמיה למקצועות הקוסמטיקה, בתחום זה:

קורס קוסמטיקה לתואר Cosmetician : קוסמטיקאיות נחשבות כנשות עסקים מוצלחות, בעלות מקצוע נדרש ומתפרנסות בכבוד. הלימודים בקורס זה פותחים לבוגריו דלתות רבות בעולם הקוסמטיקה ומקנים כלים וידע בתחום זה. לימודי הקוסמטיקה מתנהלים בפיקוח ובהסמכת משרד התמ"ת.

 

קורס קוסמטיקה פרא-רפואית: הלימודים בקורס זה מקנים לבוגריו ידע תיאורטי ומיומנויות לטיפולים מעשיים ולפתרון בעיות עור נפוצות. הלימודים נעשים תוך שימוש בתכשירים ייחודיים המאושרים על ידי משרד הבריאות ותכשירים רפואיים.

 

קורס בנייה ועיצוב ציפורניים: הלימודים בקורס זה יקנו לבוגריו את כל הטכניקות לעבודה עם מכשור מתקדם, סדנת קישוטים, AIRBRUSH וציפורניים.

 

קורס הארכה והלחמת ריסים: הקורס מקנה את מומנויות הלחמת הריסים.

 

קורס פדיקור ומניקור: קורס זה מקנה את עקרונות טיפול וטיפוח כפות הידיים והרגליים. הלימודים כוללים חומר לימודי רפואי, סדנת פראפין לידיים ולרגליים, הדבקת ציפורניים לכלות, סדנת קישוטים ועוד.

 

קורס שעווה וקורס עיצוב גבות: קורס זה מקנה את עיצובי הגבות האופנתיים היום, התאמת העיצוב למראה הלקוחה, אופיה ומבנה פניה ובנוסף, את כל שיטות השעווה הנפוצות, לכל חלקי הגוף.

 

קורס אפילציה: הקורס מקנה טכניקות להסרת שיער לצמיתות על ידי מחט חשמלית.

 

קורס איפור קבוע: איפור קבוע מעניק יופי ומראה נוצץ. לימודים אלו מקנים את הכלים לשיפור מראה הלקוחות. הלימודים כוללים עבודה על גבות, איליינר, תיחום שפתיים ועוד.

 

קורס איפור מקצועי: הלימודים בקורס זה מקנים לבוגריו את כל סודות היופי והטיפוח. איך מתאפרים נכון ובצורה מקצועית. בין הנושאים: איפור מקצועי, שיטות האיפור והטיפוח, תדמית, כלים ותמיכה להקמת עסק עצמאי, קליטה בעבודה ועוד.

 

רפלקסולוגיה: בקורס זה יילמדו מיפוי ועיסוי כף הרגל ודרכי אבחון וטיפול בבעיות שונות.

 

ארומתרפיה: הטיפול בשמנים מעניק למטופלים רוגע ומסייע בבעיות חוסר איזון. בקורס ילמדו כ-40 שמנים ארומתיים, ושיטות הטיפול והעיסוי המלא.

 

עיסוי באבנים חמות: העיסוי באבנים חמות הינו טיפול מבוקש ביותר. הקורס מקנה את שיטות טיפול זה, טיפול המרגיע ומאזן מבחינה אנרגטית.

 

עיסוי הוליסטי שוודי: קורס זה מקנה כלים ומיומנויות בעיסוי מפנק לכל הגוף, בעזרת שמנים הוליסטיים.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.