קורס הכנה לפסיכומטרי במכון רז אתגרים חינוכיים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי פסיכומטרי? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על הכנה לפסיכומטרי - רז אתגרים חינוכיים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פסיכומטרי במכון רז אתגרים חינוכיים
 
פסיכומטרי בזיכרון יעקב
 
הבחינה הפסיכומטרית היא אמצעי נפוץ וקביל לסינון ולמיון מועמדים המעוניינים להתקבל לחוגים אקדמיים שונים. מתוך כך, השגת ציון גבוה ככל האפשר בבחינה זו עשוי להגדיל בצורה ניכרת את סיכויי הקבלה לחוג הלימודים המועדף. מועמדים רבים השכילו להבין, כי הדרך להשגת ציון מקסימלי בבחינה זו ולהגדלת סיכויי ההצלחה בה עוברת דרך מכוני הלימוד.
 
מכונים אלה מציעים קורסי הכנה לבחינה הפסיכומטרית, קורסים ממוקדים המעניקים לתלמידים ידע שיטתי ומקצועי הנחוץ להתמודדות עם שלל הנושאים החשיבתיים של הבחינה ולעמידה בזמנים. "רז אתגרים חינוכיים" הוא אחד ממכונים אלה. המכון ממוקם בזיכרון יעקב, והוא מציע מגוון רחב של מסלולים לימודיים וביניהם: קורסי הכנה לבגרויות, קורס פסיכומטרי, ושיעורי עזר לימודיים במקצועות רבים.
 
על קורס פסיכומטרי במכון רז אתגרים חינוכיים
 
קורס פסיכומטרי במכון רז אתגרים חינוכיים מתקיים במספר מועדים בשנה – בהתאם למועדי הבחינות הנקבעים על ידי המרכז הארצי לבחינות ולהערכה. קורס זה מקנה לתלמידים ידע מקיף ומקצועי בכל הנושאים של הבחינה הפסיכומטרית – בתחומי החשיבה המילולית, החשיבה הכמותית ופרק האנגלית. הקורס ברז אתגרים חינוכיים מוגש ומונחה על ידי אחת מחברות הפסיכומטרי המובילות בארץ – "אחד על אחד" – וזהו רק אחד מיתרונותיו הבולטים.
 
בנוסף, תלמידי הקורס מוזמנים לבחור במתכונת הלימודים הנכונה יותר בעבורם – במסגרת קבוצה קטנה הכוללת עד 15 משתתפים בלבד, או במתכונת פרטית – בהנחייתו של מורה מנוסה. תכנית הקורס כוללת כמובן גם מרתונים ושיעורי תיגבור אישיים, ואף "סיירת אתגרים" – המיועדת לתלמידים מצטיינים.
 
פרטים נוספים על קורס פסיכומטרי
 
הקורס נחשב למקיף ביותר והוא כולל כ – 200 שעות אקדמיות, במתכונת לימודים של פעמיים בשבוע; משך כל פגישה הוא כחמש שעות. עלותו של הקורס ברז אתגרים חינוכיים היא כ – 5,000 ₪, כאשר סכום זה כולל ספרי לימוד וחוברות פנימיות. חשוב לדעת כי המחיר אינו כולל הרשמה לבחינה הפסיכומטרית וערכת רישום. ניתן להירשם לקורס הפסיכומטרי עד כשבועיים מיום פתיחתו, ועל בסיס מקום פנוי.
 
לסיכום
 
רז אתגרים חינוכיים, מכון שנוסד בשנת 2004 , מציע במסגרת יתר שירותיו גם קורס הכנה מקצועי ומקיף לבחינה הפסיכומטרית; קורס זה מבקש לסייע לתלמידים למצות את הפוטנציאל האישי הטמון בכל אחד מהם, וכך למקסם את סיכוייו להצלחה בבחינה. המכון מציע לתלמידים לבחור במתכונת הלימודים המתאימה להם ביותר, כך שהם יכולים לבחור ללמוד במסגרת קבוצתית מצומצמת – שאינה עולה על 15 תלמידים בקבוצה, או במתכונת לימוד פרטית. חשוב לדעת כי תכנית הקורס פועלת בהנחייתה של אחת מחברות הפסיכומטרי המובילות בארץ – "אחד על אחד" – ולפיכך מעניקה לתלמידים ידע מבוסס ומקצועי הנשען על שנות ידע וניסיון רבות. 
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.