אני מתעניינת לגבי קורס שיווק ופרסום. במכללת רמת גן יש אחד, שהוא שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, פעם בשבוע ,7 חודשים, במקביל יש את "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה,שנותן לי 6 נק' זכות ,גם 7 חודשים, אך פעמיים בשבוע.
מה ההבדל? למה שאבחר במכללת רמת גן או בתפנית?
אשמח לתשובה.
מ
מכללת רמת גן
היחידה ללימודים חוץ אקדאים במכללת רמת-גן
שלום, היחידה ללימודים חוץ אקדמיים של מכללת רמת גן מקיימת לימודי תעודה והעשרה במגוון רחב של נושאים ומסלולים ומאפשרת לצאת עם מקצוע תוך פחות משנה (ברוב התחומים). היחידה נפרדת ממערך לימודי האו"פ במכללה. היא מתמחה ומסמיכה בהכנה למבחני מעבר חיצוניים הנדרשים ע"י גופים ממשלתיים ובינ"ל (מייקרוסופט, משרד התמ"ת, משרד המשפטים, רשות לני"ע ועוד). התחומים הנלמדים: מחשבים (תשתיות, תקשורת, תיכנות ואפליקציות), שוק ההון+פנסיוני, נדל"ן, עיצוב וגרפיקה, ניהול, מזכירות רפואית, קורס יין ועוד. רמת ההוראה ביחידה ללימודים חוץ אקדמיים גבוהה ביותר והמרצים במכללה הם מהמובילים בפרקטיקה ובאקדמיה בישראל ובעלי ניסיון רב בהכנה לבחינות ההסמכה. קורס שיווק ופרסום פותח ע"י המכללה במטרה להקנות כלים וידע מעשיים לסטודנטים בתחום הנלמד. מטרת תוכנית הלימודים: הכנת תוכנית פרסומית ושיווקית, הקניית ידע מעשי ושימושי באמצעי השיווק והפרסום השונים וכן חשיפת הסטנדרטים להיבטים השונים של המערכת הפרסומית ושיווקית. במסגרת הקורס נעשה פרויקט גמר שנעשה על ארגון\ עסק\ מוצר\ שרות קיימים בפועל. הקורס אינו מקנה נקודות זכות לתואר. נשמח לתאם לך פגישה יעוץ אישית ולהסביר עוד על הנושא 03-6710011 מיכל ורקל, מנהלת השיווק, מכללת רמת-גן