רוצה פרטים על קורס BI?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי BI - ניתוח מערכות בינה עסקית

רוצה לדעת על קורס BI? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניתוח מערכות - BI

אחד מהתחומים החשובים ביותר בעולם העסקים הוא תחום ה- Business Intelligence - BI שנקרא בעברית - בינה עסקית. אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בכל ארגון או חברה הרוצים להצליח הוא יצירת חיבור מוצלח בין התהליכים העסקיים המתרחשים בארגון למערכת תפעול אחת, אשר תרכז ותנתח את כל התהליכים הללו.

 

למה כדאי לי לעבור קורס BI?

 

מערכות הבינה העסקית מייעלות מאוד את התפקוד של כל חברה, מסייעות בהפחתת העלויות ובהגדלת הרווחים. זהו תחום חשוב מאוד המהווה אחד מהאתגרים של כל ארגון. מערכות ה - BI המשוכללות יכולות גם לאסוף, לנתח ולאפיין מידע רב הקשור למוצרים ולשירותים של החברה ובכך לשפר את ביצועי החברה.

 

בזכות מערכות BI מצליחות החברות להפוך את המידע שיש ברשותם לידע, לזהות מגמות והזדמנויות, להתמודד עם המתחרים שלהם ובכך ליצור יתרון תחרותי משמעותי. אנשי המקצוע העוסקים בתחום הם אנשי הפיתוח של מערכות אלה. הם אלה שמתכננים ובונים את מערכות הבינה העסקית ולכן חשיבותם כה גדולה.

 

 

מהו תפקידם של מנתחי המערכות?

 

מנתחי מערכות אמונים על עיבוד הנתונים הקיימים בחברה לשם הפקת לקחים עסקיים,שיווקיים, כלכליים וארגוניים, שיכולים לסייע למנהלים בארגון לקבל החלטות נכונות ויעילות. בנוסף, עליהם לעצב פתרונות בהתאם לצרכי ארגונים לשם שיפור ביצועי החברה והישגיה.

 

מיישמי ומפתחי מערכות BI הפכו בשנים האחרונות לאנשי מפתח אשר להם השפעה מכרעת על הצלחת החברה. לכן, נפתחו מספר קורסים בתחום, המכשירים אנשים בתחום זה.

 

מה לומדים?

 

במסגרת קורסי BI, לומדים הסטודנטים להכיר את מתודולוגיות ה- BI השונות ואת שלבי היישום השונים החל מהגדרת הצרכים בארגון ועד השילוב בפורטל ה- BI הארגוני. בנוסף לכך, הם מתוודעים לסוגי הפתרונות הקיימים בתחום, כדוגמת שיווק ממוקד לקוח, BI תפעולי, BI פיננסי, Balance Scorecard וכיוצא בזה. הקורסים שואפים להקנות לסטודנטים ידע תיאורטי וכלים מעשיים שיעזרו להם בעבודתם בתחום היישום והפיתוח של מערכות BI . במהלך הקורס מתנסים הסטודנטים בפרויקטים של BI תוך שימוש בכלי BI מובילים ומקבלים סקירה מקיפה של התחומים המרכזיים בתחום.

 

נושאי הלימוד

 

במסגרת קורס ניתוח מערכות זה נלמדים בין השאר הנושאים הבאים: מבוא למערכות בינה עסקית, ‎ בסיסי נתונים SQL, מודל רב ממדי, טכנולוגיות BI, מתודולוגיות של בינה עסקית, מבוא לניתוח מערכות BI, גישות ניתוח מערכות BI, ארכיטקטורת ניהול ואחסון הנתונים, תכנון מודל המימדים כלי אחזור נתונים, אפיון שלבי פיתוח פרויקט BI, איסוף וניתוח דרישות המידע, אפיון עסקי, עיצוב מודל הנתונים טבלאי, ניתוח מערכות כללי, עקרונות ושיטות מקובלות בניתוח מערכות מידע ,עיצוב תהליכי הגזירה והטעינה, תכנון אחזור הנתונים, עיצוב דוחות, עיצוב ממשק משתמש, תכנון בקרות, תכנון בדיקות, הטמעה והדרכה ועוד.

 

  • רוצים ללמוד לבנות מודלים שמקלים על קבלת החלטות עסקיות? קראו עוד על קורס R

 

מהו קהל היעד?

 

קורס מנתחי מערכות BI מיועד במיוחד למנתחי מערכות IT אשר מעוניינים להשתלב בתחום ה- BI , וכן לבוגרי הנדסת תעשיה וניהול, מערכות מידע, כלכלה או מנהל עסקים.

 

 

היכן לומדים?

 

ניתן ללמוד את התחום הזה בכמה מוסדות לימוד בישראל:

 

  • HackerU (קורס אונליין): קורס Data Analyst ו - BI מתקיים במתכונת מקוונת, ומקנה ידע מעשי להשתלבות בתפקידים מבוקשים בתחום הדאטה. הקורס כולל מכינה שהיקפה 15 שעות אקדמיות, וקורס מורחב שהיקפו 300 שעות אקדמיות.

 

  • SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - לימודי חוץ (קורס אונליין): הקורס מתאים לאקדמאים בעלי אוריינטציה טכנולוגית וניסיון עסקי, שברצונם לשלב תהליכים עסקיים עם כלים טכנולוגיים. הקורס מתקיים בזום והיקפו 40 שעות אקדמיות.

 

  • ג'ון ברייס הדרכה: מוסד זה מציע קורס מומחה מערכות בינה עסקית BI, שמתאים להסמכות של חברת מיקרוסופט. היקף תכנית זו הוא כ - 390 שעות לימוד אקדמיות. במוסד הלימוד מתקיימים עוד מגוון מסלולים להכשרה מקצועית בתחומי ההייטק והתוכנה, שמותאמים להתפתחויות האחרונות בשוק.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים: בג'ון ברייס ירושלים מתקיים קורס פיתוח BI בסביבת SQL Server 2019. הקורס נלמד במתכונת אונליין.

 

  • עזריאלי והטכניון - היחידה ללימודי המשך (קמפוס ירושלים): מתקיים קורס מפתחי BI, המיועד לבעלי תואר ראשון בענפים כגון מנהל עסקים, חשבונאות, מערכות מידע, וכלכלה. היקף הקורס 11 חודשים.

 

  • מכללת iNT (פרישה ארצית): במכללה זו אפשר ללמוד בקורס ניתוח מערכות בעולם העסקי שבו לומדים בהרחבה גם על יישומי בינה עסקית. המכללה עורכת עוד שלל קורסים בתחומי ההייטק והתוכנה.

 

  • Experis Academy (תל אביב): חברה זו מציעה תכנית להכשרת אקדמאים לתפקידי פיתוח להייטק. החברה מפעילה מסלול BI שמתמקד בכלים הפרקטיים שנחוצים היום למפתחי BI ובחידושים שעוברים על הענף. היקף הקורס כ - 3 חודשים והוא מתאים לבוגרי לימודים בתחומים כגון הנדסה, מדעים, כלכלה ומערכות מידע. ההכשרה מסובסדת על ידי החברה כשבוגריה משתלבים בתעסוקה בהייטק.

 

  • נאיה קולג' (הרצליה): בנאיה קולג' מוצע קורס פיתוח וניתוח מערכות מסדי נתונים ובינה עסקית (BI) עם התמחות בשפת התכנות Python ובתוכנת Tableau. היקפו של הקורס הוא כ - 350 שעות אקדמיות, והוא נפרש על פני 8 חודשים. קיימת אפשרות ללמוד את הקורס בשלוחת המכללה בהרצליה, או אונליין באמצעות פלטפורמה ייעודית.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

כמה זמן לומדים?

 

קורס BI נמשך בין 80-150 שעות אקדמיות. כמובן שהאורך של כל קורס תלוי בהיקף החומר הנלמד בו ומומלץ לוודא מהו תוכן הקורס לפני ההרשמה.

 

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

תחום הבינה העסקית הפך בשנים האחרונות לתחום חשוב מאוד ולכן עלה הביקוש למיישמי ומפתחי מערכות BI הפכו למבוקשים מאוד בחברות רבות. לכן, כל מי שמסיים את הקורסים הללו, יוכל לנסות ולהשתלב בהצלחה כמפתח ומיישם מערכות בינה עסקית או כמנתח מערכות בינה עסקית בחברות רבות במשק הישראלי.

 

  • כמה אפשר להרוויח בתחום? קראו הכל על שכר BI

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס BI?

רוצה לדעת יותר על קורס BI?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס BI
שאלות הגולשים בנושא
קורס BI משרד העבודה
אנליסט מתלבט לגבי המשך - תכנות או קורס BI?
קורס BI