רוצה פרטים על סמסטר אביב?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

סמסטר אביב - להרוויח שנת לימודים

רוצה לדעת על סמסטר אביב? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


סמסטר אביב - להרוויח שנת לימודים

 

סמסטר אביב - מדוע זה משתלם?

 

ברוב המקרים לימודי תואר ראשון, נמשכים 3 שנים. כאשר בדרך כלל הם מתחילים ללמוד בסמסטר הראשון (שמתחיל לאחר החגים בספטמבר או באוקטובר) וממשיכים בסמסטר השני (שמתחיל בפברואר - מרץ). למעשה כל שנת לימודים מורכבת ברוב מוסדות הלימוד משני סמסטרים, וכך, במהלך 6 סמסטרים (במשך 3 שנים) ניתן להשלים תואר ראשון.

 

אך מה קורה אם פספסתם את תחילת השנה ואתם יכולים להתחיל ללמוד רק במרץ או באפריל למשל? האם זה אומר שתפסידו שנת לימודים שלמה? לאו דווקא! יש דרך להרוויח שנת לימודים גם אם לא התחלתם ללמוד בסמסטר הראשון וזאת באמצעות סמסטר אביב שקיים כיום במכללות רבות ברחבי הארץ.

 

כיצד עושים את זה?

 

כיצד זה עובד? סטודנט מסוים, אשר לא יכול היה מסיבות מגוונות להתחיל ללמוד באוקטובר, מתחיל ללמוד במהלך חודשים פברואר - מרץ (בהתאם למכללה בה הוא לומד) ובסמסטר המיוחד הזה הוא משלים קורסים רבים שהחסיר במהלך השנה.

 

כמובן שסמסטר אחד לא מספיק להשלמת כל הקורסים ולכן את יתר הקורסים ניתן להשלים בסמסטר קיץ או בתחילת שנת הלימודים הבאה (בדרך כלל בסמסטר אביב משלימים את מה לא נלמד בסמסטר א’ ובקיץ את מה שלא נלמד בסמסטר ב’). כך ניתן באוקטובר להגיע היישר לשנת הלימודים השניה יחד עם שאר הסטודנטים ולא להפסיד שנה!

 

כיום ניתן ללמוד במסגרת לא מעט מכללות ברחבי הארץ סמסטר אביב לקראת לימודים אקדמיים לתואר ראשון, לימודי הנדסאים, לימודי טכנאים, לימודי תעודה ועוד. בחלק מהמכללות בישראל ניתן ללמוד באביב ברוב מסלולי הלימודים, וחלק מהמכללות מציעות רק חלק מהמסלולים. מומלץ מאוד לברר זאת בטרם נרשמים.

 

תחומי הלימוד האפשריים במסגרת מתכונת זו הם רבים למדיי. באפשרות הסטודנטים לבחור בין מגוון מקצועות במסגרת לימודי מדעי החברה בסמסטר אביב, וכן מקצועות כגון הנדסה, מדעי הרוח, מדעים מדויקים ועוד.

 

ברוב המכללות בהן יש סמסטר אביב, המערכת היא גמישה במיוחד, וזאת על מנת שניתן יהיה להשלים את החומר החסר בזמן המהיר ביותר ובהתאם לזמן הפנוי של הסטודנטים. ברוב המקרים של סמסטר אביב, כמעט כל אחד יוכל למצוא את מבנה הלימודים אשר יתאים לו.

 

 

קהל יעד

 

עבור אוכלוסייה רבה סמסטר האביב מהווה הזדמנות לצמצם את פער הזמן ולהתחיל בלימודים אקדמיים. הלימודים בסמסטר האביב יכולים אם כן להתאים לאלה שחזרו מטיות ארוך ו"פספסו" את הרישום לשנת הלימודים שהחלה באוקטובר, כמו גם לחיילים משוחררים שמעוניינים להשתלב בלימודים אקדמיים כבר בשנה הנוכחית.

 

היכן לומדים?

 

  • האוניברסיטה הפתוחה (פרישה ארצית): באוניברסיטה הפתוחה אפשר להירשם לשלל תכניות לימודים בסמסטר אביב שמתחיל בחודש מרץ. הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מתאפיינים בגמישות רבה שמאפשרת לסטודנטים להתאים את הלימודים לשילוב עם עבודה, ללא התפשרות על האיכות והמצוינות האקדמית.

 

  • אוניברסיטת אריאל בשומרון: תואר ראשון במסלולים הבאים נפתח בשנת תשפ"ג בסמסטר אביב – הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מכונות, הנדסה אזרחית, ניהול מערכות בריאות, כלכלה ומנהל עסקים, מדעי המחשב, מתמטיקה. כמו כן, נפתחים בסמסטר אביב המסלולים הבאים לתואר שני – מנהל עסקים, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה אזרחית.

 

  • המכללה האקדמית ספיר (סמוך לשדרות): במכללה האקדמית ספיר מתחילות תכניות הלימודים הבאות בסמסטר אביב לתואר ראשון - לוגיסטיקה, לימודים רב תחומיים, מינהל ומדיניות ציבורית, ניהול תעשייתי, תרבות יצירה והפקה, מדעי המחשב. תכניות לתואר שני שנפתחות בסמסטר אביב - מנהל ומדיניות ציבורית עם התמחות ביטחון לאומי, הגנת העורף וסייבר, לימודי תרבות (הענקת התואר מותנית באישור המל"ג), תקשורת וניו מדיה (הענקת התואר מותנית באישור המל"ג).

 

  • המכללה האקדמית תל חי: במכללה האקדמית תל חי מאפשרים הרשמה לסמסטר אביב בחוגים לחינוך, כלכלה וניהול, שירותי אנוש ולימודים רב תחומיים. הלימודים בסמסטר אביב מציעים לסטודנטים ללמוד גם בתכניות לימודי תעודה פרקטיות בנוסף לתואר.

 

  • המכללה האקדמית אפקה (תל אביב): סמסטר אביב באפקה מתחיל בחודש פברואר, כאשר ממשיכים גם לסמסטר בחודשי הקיץ ומצטרפים בשנה השנייה ליתר התלמידים במחזור. ניתן ללמוד במחלקות שונות כגון הנדסת תוכנה, הנדסת חשמל, הנדסה מכנית והנדסת תעשייה וניהול.

 

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון): במכללה למינהל ניתן ללמוד בסמסטר אביב בשלל מקצועות, אלה כוללים לימודי מנהל עסקים בסמסטר אביב, לימודי מדעי המחשב בסמסטר אביב, לימודי משפטים בסמסטר אביב וכן לימודי כלכלה וניהול בסמסטר אביב.

 

  • המרכז הבינתחומי הרצליה: במרכז הבינתחומי הרצליה מאפשרים הרשמה בסמסטר אביב לחלק מן התכניות לתואר השני. אלה כוללות תואר שני במשפטים ותואר שני במדעי המחשב.
     
  • המרכז האקדמי פרס (רחובות): במרכז האקדמי פרס ניתן להתחיל ללמוד בסמסטר אביב במגוון מסלולים לתואר הראשון וכן לתואר שני. בין התכניות שנלמדות במוסד זה בסמסטר אביב אפשר למצוא לימודי מנהל עסקים, לימודי מנהל מערכות בריאות, לימודי מדעי התזונה וכן תואר שני במנהל עסקים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי תואר ראשון, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על סמסטר אביב?

רוצה לדעת יותר על סמסטר אביב?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד סמסטר אביב
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
לימודי משפטים סמסטר אביב, באוניברסיטה
לימודי משפטים בסמסטר אביב - אוניברסיטת תל אביב
האם אפשר להתחיל בסמסטר אביב?
משפטים - סמסטר אביב
לימודי קרימינולוגיה בסמסטר אביב
לימודים בסמסטר אביב - אילו מסלולים קיימים?
סמסטר אביב ללימודי פסיכולוגיה