רוצה פרטים על יעוץ השקעות וניהול תיקים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס יעוץ השקעות וניהול תיקים

רוצה לדעת על יעוץ השקעות וניהול תיקים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס יעוץ השקעות וניהול תיקים

מה לומדים ולמה כדאי לי ללמוד יעוץ השקעות וניהול תיקים?

שוק ההון הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו, בין אם אנחנו רוצים זאת ובין אם לאו. כולנו, בצורה כלשהי מושקעים בשוק ההון, אם באמצעות השקעות ישירות בבורסה, חסכונות בקופות גמל, קרנות השתלמות או חסכונות לפנסיה.

 

מי שיודע כיצד להשקיע בתבונה את כספו, יכול להרוויח סכומים מכובדים ולהבטיח את עתידו הכלכלי. אין צורך להרחיב בחשיבותו ובעוצמתו של שוק ההון, במיוחד בשנה קשה כמו זו.

 

יועצי ההשקעות ומנהלי התיקים קובעים גורלות וההחלטות שלהן הן קריטיות עבורנו. לכן, חשוב מאוד שאנשי המקצוע הללו ילמדו את המקצוע במוסדות לימוד איכותיים ומקצועיים, ואכן - הלימודים בתחומים הללו התפתחו מאוד בשנים האחרונות, במקביל להתפתחות והתעצמות שוק ההון בישראל.

התפקיד של שוק ההון בכלכלת ישראל הפך לקריטי, כמו ברוב העולם. שוק ההון הוא זה שמאפשר לכלכלה לנוע, ולכן זהו מכשיר פיננסי הכרחי בכל כלכלה מודרנית. את שוק ההון מניעים גופים כלכליים שונים מגוונים - חברות הפרטיות, חברות הממשלתיות, בנקים, חברי הבורסה, חברות הביטוח ומנהלי קרנות הנאמנות וקופות הגמל.

 

מאחורי כל אלה עומדים אנשי המקצוע – הברוקרים, יועצי ההשקעות ומנהלי התיקים. מטרת המסלולים השונים בתחומים הללו היא להקנות ידע, ניסיון וכלים לאנשי מקצוע הרוצים לעסוק בתחום, תוך תמיכה ועזרה בהכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך.

 

אי אפשר להיות כיום מנהל תיקים או יועץ השקעות ללא רישיון לעסוק בכך, והמבחנים בתחום הזה אינם פשוטים כלל וכלל.

בין נושאי הלימוד ניתן למצוא קורסים מרתקים כמו דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, ניתוח ניירות ערך ומכשירים פיננסיים, פיזור סיכונים, שוקי מט"ח, ניהול תיקים ועוד.

התחום הזה הוא תחום דינאמי ומרתק, והעוסקים בו יכולים להגיע להכנסות גבוהות מאוד, בהתאם כמובן לביצועים שלהם. אם תחום שוק ההון מדבר אליכם, קריירה כיועצי השקעות או מנהלים תיקים היא אחת מהאופציות הטובות ביותר עבורכם!

היכן לומדים?

 

מתקיימות הכשרות במגוון אזורים בארץ, מה שמאפשר לימודים בסמוך למקום המגורים. ניתן למצוא בין היתר קורס ייעוץ השקעות בירושלים, קורסים באזור תל אביב והמרכז, קורסים בחיפה ובצפון ועוד.

 

  • האקדמיה לפיננסים: באקדמיה לפיננסים מתקיים קורס ייעוץ השקעות המכין את משתתפיו למבחני רשות ניירות הערך, בהם גם מבחן מקצועית א'. כמו כן, מתקיים קורס ניהול תיקים, אשר מכין לשישה מבחני משרד האוצר ורשות ניירות הערך.

 

  • מכללת מיטב דש (תל אביב): אורכו של קורס ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת מיטב דש נע בין שנה וחצי לשנתיים. במכללה מתקיימים עוד שלל קורסים בתחום שוק ההון ובענפי הביטוח.

 

  • מכללת אורין שפלטר (תל אביב): זוהי מכללה שמתמקדת במקצועות הפיננסיים ובשוק ההון. קורס ייעוץ השקעות וניהול תיקים מכין את משתתפיו לקראת מבחני רשות ניירות הערך.

 

  • מכללת פסגות (פרישה ארצית): במכללת פסגות אפשר למצוא קורס השקעות ומינוף שמתמקד בתחום הנדל"ן. כמו כן עורכת המכללה תכניות מגוונות להכשרה מקצועית במקצועות הפיננסיים.
     

הקורסים הללו מיועדים למגוון רחב מאוד של אנשים המתעניינים בתחום, בעלי ניסיון וללא ניסיון. רוב הקורסים מכינים את המשתתפים למבחנים של הרשות לניירות ערך.

 


כמה זמן לומדים?

משך הלימודים הוא משתנה. מגוון הקורסים הוא גדול ותלוי במוסד בו החלטתם ללמוד. רוב הקורסים נמשכים מספר חודשים ויש אף קורסים ארוכים יותר של שנת לימודים מלאה.

 


מהן אפשרויות התעסוקה?

אפשרויות התעסוקה של בוגרים בתחום הזה הן רבות ומגוונות. הבוגרים יוכלו בתום לימודיהם לפתח קריירות מרתקות ומכניסות כיועצי השקעות ומנהלי תיקים בבנקים, בשוק ההון, בבורסה לניירות ערך, בחברות האשראי, בחברות ביטוח ועוד.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על יעוץ השקעות וניהול תיקים?

רוצה לדעת יותר על יעוץ השקעות וניהול תיקים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד יעוץ השקעות וניהול תיקים
שאלות הגולשים בנושא
ייעוץ השקעות - האם כדאי ללמוד לפני תואר ראשון?
ניהול תיקי השקעות, ייעוץ פיננסי, מסלול משולב
שוק ההון - ניהול תיקי השקעות/קורס ברוקרים
קורס ברוקרים/ניהול השקעות - היכן לומדים?
שוק ההון או יועץ השקעות, מה ההבדל?
ניהול תיקי השקעות - הקריה האקדמית אונו או מיטב דש?
לימודי ייעוץ השקעות לבעלי תואר