רוצה פרטים על הום סטיילינג?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי הום סטיילינג מעניין אותך?

רוצה לדעת על הום סטיילינג? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הום סטיילינג

 

הבית, האביזרים, הלקוח – ומה שביניהם

 

עולם העיצוב הולך ותופס תאוצה והתרחבות בשנים האחרונות, ורבים מוצאים בו מענה למבוקשם המקצועי וחופש לביטוי עצמי ולעבודה יצירתית. אחד מן התחומים הפופולריים ביותר בענף העיצוב המקצועי, ואחד מן החדשים שבהם, באופן יחסי – הוא תחום הלבשת הבית או ההום סטיילינג.

 

הום סטיילינג – Home Styling – הוא, כפשוטו, תחום העוסק בהלבשת הבית באופן ראוי ומקצועי לו. כך, הלבשת בית ראויה תכלול בתוכה, מלבד שימוש בחומרים איכותיים, גם התחשבות במבנה הבית ובפרט – בדיירים המתגוררים בו ובטעמם. הלימודים מתאימים לכל מי שמבקש להכשיר עצמו לעיסוק מקצועי באחד מתחומי העיצוב המובילים כיום, לאנשים בעלי חוש עיצובי מפותח, ולמי שאוהבים אנשים אחרים – שכן זהו מקצוע המיועד לסייע לאנשים אחרים לעצב את ביתם, ולכן הוא דורש גם יכולת אמפטית ויכולת להתאים את רצונות הלקוח לחושים העיצוביים המפותחים של המעצב המקצועי.

 

על הקורסים ללימודי הום סטיילינג

 

הלימודים כוללים את הידע התיאורטי הקשור בענף, כולל היכרות עם עולם העיצוב באופן כללי ועם עולם עיצוב הפנים, הקשור יותר לתחום ההום סטיילינג. בנוסף, נלמדים כל חלקי העיצוב השונים והשילוב ביניהם, והמסלולים תמיד כוללים התנסות מעשית ואישית בהלבשת בית – בחלקם, כפרויקט גמר מסכם ומקיף. בחלק ממקומות הלימוד המסלול אף כולל הרצאות אורח, ביקור במקומות רלוונטיים הקשורים בעולמות ההום סטיילינג, סיורים באתרים הממחישים סגנונות עיצוב שונים, ביקור במשרדים העוסקים בתחום וכדומה.
 

 

נושאי הלימוד בקורסים השונים

 

מבין הנושאים הנלמדים במסלולים השונים  נמצאים הנושאים הבאים:

 

מושגי יסוד בתחום העיצוב, היכרות עם ההום סטיילינג, מרכיבי החלל ועיצוב הפנים, כלים ועקרונות בעיצוב בית, גישות ואסכולות בעולם העיצוב וההום סטיילינג, ריהוט, תאורה, שימוש בצבע, אביזרים, שילוב טקסטיל, חיפויים, פרופורציות, סגנון, גיבוש קונספט, עיצוב מטבחים, עיצוב חדרי אמבטיה, פנג-שווי שימוש בחומרים שונים, ארגונומיה, עיצוב סלון, ונושאים רבים נוספים.

 

תנאי הקבלה

 

מרבית המסלולים אינם דורשים תנאי קבלה מיוחדים, מלבד אהבה לתחום וחוש עיצובי. עם זאת, בחלק ממוסדות הלימוד נדרשת הצגת תיק עבודות, מעבר של מבחן התאמה, היכרות בסיסית עם שימושי המחשב, מעבר של ריאיון אישי או של ועדת קבלה, וכיוצא בזה.

 

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • מכללת תילתן לעיצוב (חיפה) - במכללה מתקיים קורס המתאים גם לחסרי ניסיון בעיצוב הבית. היקפו של הקורס 14 מפגשים, והוא כולל סיור לימודי ופרויקט גמר.

 

  • המכללה האזורית צפת - במכללה ניתן לקחת חלק בקורס בהיקף של 60 שעות לימוד, המתקיים בשעות הערב. בקורס תרגילים מעשיים רבים לפיתוח הכלים הנחוצים למעצבים בתחום זה.

 

  • דיפלומה האוניברסיטה הפתוחה (רעננה, ראשון לציון, תל אביב, חיפה, ירושלים, מודיעין) – בית הספר ללימודי תעודה והסמכה – לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה – בית ספר זה מציע מסלול ללימודי הום סטיילינג מקצועיים בהיקף של 72 שעות לימוד אקדמיות.

 

  • מכון טכנולוגי חולון HIT - לימודי תעודה - בבית הספר ללימודי תעודה של מכון טכנולוגי חולון מתקיים קורס הום סטיילינג, שכולל תרגול מעשי רב ומקיף כ - 60 שעות לימוד.

 

  • המכללה האקדמית גליל מערבי - לימודי חוץ ולימודי המשך (עכו) - ביחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך של המכללה ניתן לקחת חלק בקורס הום סטיילינג המשלב התנסות מעשית ותרגילים להיכרות עם טכניקות וסגנונות.

 

  • ארכיג'וב סטודיו (תל אביב) - בארכיג'וב סטודיו מתקיים קורס הום סטיילינג, אשר כולל גם שיעוריםשמוקדשים ללימוד תוכנת ההדמיה סקצ'אפ. במוסד הלימוד מתקיימים עוד מגוון של קורסים בתחומי העיצוב, כגון קורס עיצוב פנים, קורס אוטוקאד, קורס רוויט, קורסים בתוכנת פוטושופ ומסלולים נוספים.

 

  • סטודיו 6B (תל אביב) - סטודיו 6B מציע קורס בהום סטיילינג אשר מקנה לתלמידיו ידע וכלי פרקטיים להשתלבות בתחום, היקפו של המסלול הוא כ - 12 מפגשים חד שבועיים אשר משלבים עשייה פרקטית בעיצוב הבית במסגרת תרגילים וסדנאות.

 

  • מ.ט.י גליל מערבי - במ.ט.י גליל מערבי מתקיים קורס הום סטיילינג שהיקפו 60 שעות לימוד, המחולק ל - 17 מפגשים.

  

  • שנקר – בית הספר הגבוה להנדסה ועיצוב (רמת גן) – שנקר הנדסאים מציע מסלול מקיף ומעמיק ללימודי התחום, הכולל 135 שעות לימוד, הנפרשות על פני 30 מפגשים, אחת לשבוע. בתום הלימודים תוענק לבוגרים תעודת מטעם "שנקר, בית הספר להנדסאים – המרכז הטכנולוגי – סטודיו דיזיין".

 

  • קונספט – המכללה לעיצוב (תל אביב) – מקיימת מסלול בן 7 חודשים להכשרת מעצבים מוסמכים בתחום ההום-סטיילינג. המסלול מוצע במתכונת בוקר או במתכונת ערב, כאשר בשתי המתכונות הלימודים מתקיימים אחת לשבוע, כשמשך כל מפגש הוא 4 שעות אקדמיות.

 

  • מכללת עתיד (ברחבי הארץ) – מכללה זו מציעה קורס "מבוא להום סטיילינג" – הנפרש על פני 12 מפגשים שבועיים במתכונת לימודי ערב. בנוסף, מכללת עתיד מקיימת קורס "הום סטיילינג והלבשת הבית" – קורס מעמיק יותר, הנלמד בהיקף של 280 שעות לימוד, במתכונת בוקר או במתכונת ערב, במפגשים חד-שבועיים.

 

  • מכללת תילתן (חיפה) – מכללה זו, הנמצאת בנמל חיפה ומתמחה במקצועות העיצוב והתקשורת החזותית, מקיימת קורס  הנמשך 20 מפגשים בהיקף של 4 שעות אקדמיות כל מפגש, ובמתכונת ערב חד שבועית. במכללת תילתן ניתן להשתתף בשיעור ניסיון ללא התחייבות.
     
  • FA29 האקדמיה לעיצוב (ראשון לציון) - שם מציעים קורס של 15 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד. המפגשים נערכים פעם בשבוע, והסטודנטים לומדים לסגנן את המרחב הביתי וליצור אווירה בהתאם לרצונות ולצרכים באמצעות צבעים וחשיבה יצירתית, ובמגבלות התקציב.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בתום הלימוד וההכשרה המעשית במסלולי הלימוד השונים בתחום, יוכלו בוגרי הקורסים להשתלב במגוון רחב של עבודות ותפקידים בתחומי העיצוב. בין התפקידים שבהם יוכלו להשתלב נמצאים גם תפקידים כמעצבי הום סטיילינג, מעצבי אולמות לגופי תאורה או לאביזרי בית שונים, יועצי אקססוריז, מעצבי מטבחים, יועצי צבע, יועצי עיצוב לתחומי הבית השונים, ועוד. בנוסף, יוכלו הבוגרים לעבוד כמובן באופן עצמאי, או להשתלב בחברות, בחנויות או במשרדים שונים העוסקים בענף זה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הום סטיילינג?

רוצה לדעת יותר על הום סטיילינג?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
שכר מעצבי הום סטיילינג
עלות הקורס הום סטיילינג
האם כדאי ללמוד הום סטיילינג מבחינת מציאת עבודה?
קורס הום סטיילינג - מה עלות הלימודים?
האם יש ביקוש לבוגרי הום סטיילינג?
קורס הום סטיילינג בירושלים
לימודי הום סטיילינג - איפה כדאי?