רוצה פרטים על ניתוח מערכות מידע?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניתוח מערכות מידע

רוצה לדעת על ניתוח מערכות מידע? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניתוח מערכות מידע

 

בתהליך מחשוב של ארגונים ישנם שלבים רבים, אך אחד החשובים שבהם הוא ניתוח מערכות המידע. ענף מערכות המידע מתפתח בקצב מהיר ביותר לאחרונה, מה שיוצר ביקוש רב למומחים בתחום. מנתחי מערכות מידע צריכים להיות בקיאים בתחומים רבים, ועליהם להבין בצורה נכונה וחכמה את התמונה הכוללת של מערכות המידע בארגון בו הם עובדים.

 

על מנת להיות מנתחי מערכות מידע יש צורך לעבור קורס בתחום ואין חובה בלימודים אקדמיים. ישנם כיום לא מעט קורסים פרטיים המכשירים אקדמאים (ובמקרים מסוימים גם אנשים ללא השכלה אקדמית) לתפקיד של מנתחי מערכות מידע תוך הקניית ידע באפיון, הטמעה וניתוח של מערכות מידע בחברות וארגונים מגוונים. מבין כל התחומים בעולם המחשבים תחום ניתוח מערכות המידע הוא ללא ספק אחד מהמורכבים אך גם המרתקים.

 


תכנית הלימודים

 

מטרת הקורסים היא להקנות לסטודנטים ידע נרחב וכלים משוכללים בתחום מערכות המידע וכן להכין אותם לעבודה בשוק העבודה הפרטי. במהלך הקורסים לומדים הסטודנטים אודות ניתוח, תכנון, הקמה, הטמעה וניהול פרויקטים בעולם מערכות המידע. כמו כן, הם רוכשים כלים חשובים מתחומי התכנות והאינטרנט וגם לומדים עקרונות בהגנה על משאבי הסייבר של ארגונים דרך כלים לאבטחת מידע.

 

נושאי הלימוד

 

  • תקשורת נתונים
  • ניהול ידע
  • מסדי נתונים SQL
  • ייזום מערכות מידע
  • בדיקת תוכנה
  • מודלים של מערכות
  • מחסני נתונים
  • אבטחת איכות
  • אפיון דרישות ממערכת
  • סחר אלקטרוני
  • עקרונות שימוש ב - CRM
  • עיצוב וניתוח מערכות מידע
  • ניהול פרויקטים    
  • מחזור החיים של מערכת מידע    
  • ועוד


מתכונת הלימוד

 

הקורסים בניתוח מערכות מידע מתפרשים לרוב על פני מספר חודשים והם כוללים בין 324 - 360 שעות לימוד. המפגשים מתקיימים בדרך כלל פעם או פעמיים בשבוע, במתכונת נוחה לאנשים עובדים. התלמידים משתתפים בתרגולים מעשיים ובשיעורים עיוניים ונדרשים להגיש גם פרויקט גמר, לו מוקדש בדרך כלל מספר רב של שעות מעבר לשיעורים בכיתה.

 

תנאי קבלה

 

לקורס ניתוח מערכות מידע מתקבלים עובדים מנוסים בענפי המחשבים, האינטרנט והטכנולוגיה, בעדיפות לאקדמאים בוגרי לימודי מדעי המחשב. כמו כן, התכנית מתאימה למהנדסים שמתמחים בהנדסת תעשייה וניהול ולעובדים מענפי העסקים, כמו כלכלנים ומנהלים, שברצונם ללמוד כיצד לאפיין את מערכות המחשב בארגונים שלהם.

 

 

תעודה

 

משתתפים שמסיימים בהצלחה את הקורס מקבלים תעודת גמר שמוענקת על ידי מוסד הלימוד. בדרך כלל, הם צריכים להיות נוכחים במרבית השיעורים, להגיש את כל התרגילים והפרויקטים המסכמים ולעבור את בחינות הגמר.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


הלימודים בתחום זה מתאימים לכל המתעניינים במערכות המידע וברצונם להשתלב בענף כמנתחי מערכות. פוטנציאל ההשתכרות בתחום זה הוא גבוה למדי מכיוון שיש ביקוש גדול מאוד למנתחי מערכות מידע איכותיים, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

כל חברה צריכה אנשי מקצוע לניתוח מערכות ולכן הביקוש הוא גדול. אקדמאים רבים עושים הסבות לתחום זה בשנים האחרונות בשל הביקוש הגדול (כלכלנים, משפטנים, רואי חשבון, מהנדסי תעשיה וניהול, מתכנתים ועוד). ניתן לעבוד בתחום זה גם כעצמאיים.

 


היכן לומדים?

 

  • הטכניון - יחידת לימודי המשך ולימודי חוץ (תל אביב וחיפה): בטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ נערך קורס ניתוח מערכות מידע בו מתמקדים בטכנולוגיות אינטרנט. המסלול מחולק לשתי חטיבות, בראשונה לומדים על תפקידי מנתחי המערכות בעיצוב ובאפיון ובחטיבה השנייה רוכשים כלים לפיתוח מערכות מתקדמות דרך טכנולוגיות עדכניות מגוונות. קורס זה מתפרש על פני כ - 360 שעות לימוד והוא כולל עוד כ - 200 שעות לעבודה על שני פרויקטים מעשיים. השיעורים מתקיימים פעמיים בשבוע.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על ניתוח מערכות מידע?

רוצה לדעת יותר על ניתוח מערכות מידע?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד ניתוח מערכות מידע
שאלות הגולשים בנושא
ניתוח מערכות מידע - האם יש מבחן התאמה?
תואר בניהול מערכות מידע או קורס ניתוח מערכות מידע
קורס ניתוח מערכות מידע למהנדסים
קורס ניתוח מערכות מידע בגון ברייס או בטכניון?
הוצאת תעודה בניתוח מערכות מידע לבעלי ניסיון מעשי בתחום
הצעת מחיר לקורס ניתוח מערכות מידע
ניתוח מערכות מידע - מתי נפתח קורס?