רוצה פרטים על קורס NLP?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי NLP

רוצה לדעת על קורס NLP? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי שיטת NLP

 

"אם רק הייתי יכול לתכנת את עצמי מחדש"...

 

"אם רק הייתי יכול לתכנת את עצמי מחדש"... כמה פעמים אנחנו שומעים את עצמנו או את האחר אומרים את המשפט הזה או משפטים דומים לו? כמה פעמים חשנו את התחושה המתסכלת שאין לנו באמת שליטה על האופן שבו אנו מגיבים לסיטואציות שונות בחיינו, וכי אילו רק היינו מפצחים את הדבר הגורם לנו להגיב באופן שבו איננו רוצים להגיב – יכולנו לחולל שינויים מרחיקי לכת בחיינו? ובכן, שיטת NLP עשויה לתת מענה לפחות לחלק מהמשפטים הללו... היא נחשבת לאחת מהשיטות היותר פלאיות בתחום הרפואה המשלימה ויש המכנים אותה השיטה ל"תכנות מחדש".

 

ראשי התיבות NLP מייצגים את המילים – Neuro-Linguistic Programming – ובתרגום חופשי: "תכנות לשוני-עצבי". השיטה הומצאה על ידי אדם אנגלי בשם ריצ'ארד בנדלר ובבסיסה עומדות טכניקות לזיהוי מסריו של הלא-מודע האישי שלנו, ולתקשורת עם מסרים אלה – במטרה לשנות את ההתניות המפעילות אותנו, כאמור – לעתים קרובות בניגוד לרצוננו וללא בחירתנו. במהלך הטיפול עושה המטפל שימוש בטכניקות לשוניות, ויזואליות ואחרות – הנסמכות על ניואנסים מסוימים וידועים בשיטה, וזאת במטרה למצוא את המשאבים הטמונים באדם – ולהשתמש בהם לטובתו, במקום אלו המפעילים אותו כעת – שאינם פועלים דווקא לטובתו.

 

על הלימודים

 

לימודי השיטה מוצעים במגוון רמות וקורסים, ללימודי תעודה וללימודים שנועדו להעשרה בלבד. לימודי התעודה ערוכים בצורה מדורגת כך שמי שרוצה להתקדם במעלה השיטה ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר חייב כמובן לעבור ראשית בהצלחה את הקורסים הראשונים בתחום. עם זאת, ישנם מוסדות לימוד העורכים חיבורים עצמאיים משלהם בין הקורסים השונים ואז ההכשרה היא בהתאם למוסד הלימודים – ועדיין, בהתאם לתכניות הלימוד המקובלות בעולם בתחום, לקבלת תעודות הסמכה מוכרות.

 

הלימודים פתוחים לכל המעוניין והם מועילים במיוחד בשילוב עם שיטות טיפול אחרות – אלטרנטיביות וכן קונבנציונליות. אלה הם כמובן לימודים חווייתיים, שכן מי שאינו מתנסה בשיטת טיפול – אינו יכול לטפל באחרים – והדבר נכון לגבי כל השיטות ברפואה המשלימה. עם זאת, הם כוללים גם ידע עיוני רב שכן מדובר בשיטה הבנויה על פרטים ועל ניואנסים רבים, כמו גם על הבנת ההקשרים ביניהם, ההפעלות השונות שהם יוצרים, ודרכי השימוש בהן.

 

 

נושאי הלימוד

 

מבין נושאי הלימוד בקורסים ברמות השונות:

 

  • שחזור זיכרונות
  • עוגנים
  • יצירת תהליכי שינוי
  • ריפריימינג
  • תקשורת עם הלא-מודע
  • רמזי עיניים
  • שינוי הרגלים ושחרור מתלות
  • מבוא לשיטה
  • מודלים לשימוש בשפה לצורך שינוי
  • שיטות הרפייה
  • טיפול מהיר בפוביות – על פי טכניקת בנדלר
  • ועוד


קורס אונליין - בזום


חלק מן ההכשרות מתקיימות באופן מקוון וניתן ללמוד בהן מהבית, מה שיכול להתאים לאנשים עובדים המחפשים מסלול לימודים גמיש. קורסים אונליין בתחום זה נערכים במתכונות שונות, חלקם מתבססים על צפייה בשיעורים מוקלטים מראש, בעוד אחרים נערכים בשידור חי באמצעות זום, מה שמאפשר השתתפות פעילה בשיעור, התייעצות עם המרצה והעמיתים לכיתה ועוד. בחלק מן הקורסים אונליין ניתן ללמוד לקבלת תעודת Practitioner או הסמכות נוספות, קורסים אחרים מהווים מבוא לגישה ובהם ניתן ללמוד יסודות הנוגעים לתהליך.

 

מחיר - כמה זה עולה?


מחירי הקורסים משתנים ממוסד למוסד, ונעים בקשת רחבה למדי, לרוב בין 4,000 - 20,000 שקלים. קורסי מבוא וכן התמחויות לאנשי מקצוע לרוב כרוכים בעלות נמוכה מאשר קורסי ההסמכה לרמות השונות (פרקטישינר, מאסטר וכדומה). כמו כן, לעיתים הכשרות מקוונות כרוכות במחיר נמוך מזה של קורסים פרוטנליים.

 

מוסדות לימוד אפשריים

   

  • מכללת גישות (שלוחת רחובות בלבד): מתקיים קורס NLP Practitioner, הכולל 16 מפגשים וכן 3 שיעורי תרגול און ליין. הקורס כולל תרגול מעשי של החומר הנלמד.

 

  • ביראד (אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן): מתקיימים קורס בסיסי להכשרת Practitioner, וכן קורס להכשרת Master Practitioner, המיועד לבוגרי הקורס הבסיסי.

 

  • המכללה האקדמית אחוה - לימודי תעודה (סמוך לגדרה - דרום): ביחידה ללימודי תעודה של המכללה האקדמית אחוה ניתן למצוא מסלול להכשרה בדרגת פרקטישינר, שהיקפו 32 מפגשים. המסלול מתאים במיוחד לאנשי הוראה ויועצים חינוכיים.

 

  • מכללת מירב - האוניברסיטה הפתוחה (שלוחות בערים תל אביב, רעננה, ראשון לציון, באר שבע): במכללת מירב מבית לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה מתקיים קורס לדרגת Practitioner שאורכו 128 שעות לימוד.

 

  • מכללת תילתן לרפואה משלימה (תל אביב): במכלל תילתן לרפואה משלימה מתקיים קורס להכשרת Practitioner ומיינדפולנס, המתאים בעיקר למטפלים ולמחנכים המעוניינים בהסבה לענף טיפולי מבוקש.

  

  • מכללת יוזמות (חיפה, תל אביב, ירושלים, רחובות, באר שבע, נתניה, עמיעד, אונליין): במכללת יוזמות מתקיים קורס NLP, אשר מעניק לבוגרי תעודת הסמכה בין לאומית, על ידי מוסד הלימוד, לשכת ה – NLP הישראלית, וארגון ה – NLP האמריקאי.

 

  • מכללת האור (ראש העין ואונליין): במכללת האור להתפתחות רוחנית ותודעתית מתקיים קורס NLP Practitioner הנלמד במתכונת פרונטלית או כקורס מקוון; וקורס NLP Master המיועד לבוגרי קורס הפרקטישינר, להקניית מיומנויות וטכניקות מתקדמות.

 

  • המכללה האקדמית גליל מערבי (עכו): ביחידה ללימודי חוץ והמשך של המכללה מתקיים קורס להסמכת מטפלים בגישת NLP, שבו ניתן ללמוד לדרגת פרקטישינר.

 

  • המכללה לעסקים - היחידה ללימודי חוץ (רחובות): ביחידה אפשר ללמוד בקורס Practitioner בסיסי, שהיקפו 22 מפגשים. התכנית מקנה שלל כלים להתמודדות עם קשיים וחסמים ולהגעה למטרות וליעדים עסקיים ואישיים.

 

  • היחידה ללימודי חוץ - המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן): במוסד זה נערך קורס פרקטישנר שמקיף 22 מפגשים. המסלול שם דגש על מיומנויות לחיזוק התקשורת הבין אישית, להתגברות על חסמים ולהגעה ליעדים ולמטרות.

 

  • מכללת קגן (רמת גן, קריית חיים, גבעת שמואל) – מכללה זו מציעה את מגוון מסלולי ההכשרה בשיטה זו, בכל הרמות. המכללה ממוקמת ברמת גן והיא בעלת שלוחות גם בקרית-חיים, ובגבעת שמואל – שם מתקיימים לימודים מיוחדים למגזר החרדי.

 

  • מרכז NLP Plus (תל אביב) – מרכז רב-תחומי להובלת תהליכי שינוי – מציע קורסים ללימודי תעודה בתחום – בסיסי ומתקדם, וכן מגוון של סדנאות ללימוד השימוש בשיטה וביניהן אף שימושיה בעסקים. המרכז נמצא בתל-אביב.

 

  • קמפוס ברושים לרפואה משלימה (רמת אביב) – מקיים קורס NLP במסגרת מבחר הקורסים החד-שנתיים שלו. הקורס נלמד בהיקף של כ-130 שעות אקדמיות, אחת לשבוע, במשך 25 מפגשים. מסיימי הקורס יקבלו תעודת הסמכה בסיסית בגישה מטעם הקמפוס ויוכלו לקבל גם תעודת הסמכה מטעם ריצ'ארד בנדלר מייסד השיטה, בתוספת תשלום.

 

  • מכללת רטר (תל אביב, רעננה, פתח תקווה, ירושלים, נס ציונה, הרצליה, כרמיאל, באר שבע) – המכללה הראשונה בארץ בתחום זה, בעליה הוסמכו על ידי מייסד השיטה. מקיימת את מגוון הקורסים ברמות השונות וביניהם גם קורסים להכשרת מנחים בשיטה, קורס למאמנים וסדנאות להעשרת הבוגרים.
     
  • בית הספר NLP לשם שינוי (רמת גן) - הקורס המרכזי המוצע בו הוא קורס אומן, שלאחריו ניתן להמשיך להסמכת מאמן. הקורס כולל 24 מפגשים תיאורטיים, 24 מפגשי תרגול ו - 33 שעות אקדמיות של פרקטיקום בפיקוח. מיקום הלימודים - רמת גן, וניתן להשתתף במסלול הנערך באמצע השבוע - בוקר או אחר הצהריים, או במסלול הנערך בימי שישי. מפגשי התרגול מתקיימים בשעות הערב באמצע שבוע. קורסים נוספים במכללה - קורס רב אומן, קורס מרוכז, הכשרה למטפלים בטראומה, השלמה לתעודת מאמן, סדנא להעצמה אישית ועוד.

 

כדאי לדעת עוד

 

  • שימו לב כי חלק ממוסדות הלימוד משלבים לימודי NLP בשלבים השונים, בלימודי דמיון מודרך וזאת משום שהשילוב בין שתי השיטות הוא יעיל והדמיון המודרך הוא כלי התומך ב – NLP. עם זאת, ניתן בהחלט ללמוד ולהשתמש בשיטה זו בפני עצמה או בשילוב עם שיטות שאינן דווקא הדמיון המודרך.

 

  • מדובר בשיטה שמצליחה לעתים קרובות ליצור שינויים מרחיקי לכת בזמן קצר, הטיפול בה איננו "פסיכולוגי" באופיו והוא נושא אופי ענייני, מעשי, יעיל וממוקד.

 

  • השיטה מסייעת במגוון רחב של מצבים רגשיים, נפשיים, התנהגותיים ואף עסקיים ולדוגמה: מצבי תקיעות מקצועית או זוגית, פוביות, חרדות, דימוי עצמי נמוך, תלות, התמכרויות, ניהול זמן ועוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס NLP?

רוצה לדעת יותר על קורס NLP?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס NLP
שאלות הגולשים בנושא
פסיכולוגיה וNLP
נושאי לימודי בקורס nlp