רוצה פרטים על מנהל עסקים ומימון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מנהל עסקים התמחות במימון

רוצה לדעת על מנהל עסקים ומימון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מנהל עסקים בהתמחות מימון

 

ידע במימון הוא ידע חיוני, הנחוץ הן למשקיעים והן למגייסי כספים בחברות ובארגונים. משקיעים מעוניינים "לעלות" על אפיק מוצלח, יעיל ומשמעותי לשימוש בכספם, שיניב להם גם רווח יפה. לעומתם, חברות מסוגים שונים שרוצות לפתח מוצרים או שירותים, ולהציע אותם בשוק לציבור הרחב, מחפשות את אותם משקיעים שיתעניינו בפרויקטים שלהם ויאמינו בהם. לימודי מנהל עסקים עם התמחות במימון מציעים לכם להרחיב את הידע הפיננסי שלכם על מנת שתוכלו לנהל את הונכם בצורה טובה יותר, לייעץ לבעלי הון, להוביל מחלקה לגיוס משאבים בארגון ציבורי, בעמותה או בחברה מסחרית, וכן הלאה.

 

בשנים האחרונות התרבו שיטות העבודה בענף הפיננסי, והן כוללות היום מערכות מידע חכמות ומשוכללות, כלים מסוימים באינטרנט, גישות חדשות לקבלת החלטות בזמן אמת ולניהול סיכונים, ועוד. מעבר לכך, הפעילות במסחר שוק ההון בארץ הלך והתרחב במידה רבה רק בעשרים השנים האחרונות, ולכן סביר להניח שתרצו להתעדכן גם בפעילות זו, המהווה חלק בלתי נפרד ומרכזי בסוגיות מימון.

 

מה כולל תחום המימון?

 

מימון הוא תחום עסקי הכולל נושאים רבים כגון: ניהול כספים וחשבונות, ביטוחים, השקעות, מוסדות פיננסיים, כלכלת משפחה או ארגון ומימון בינלאומי. ידע מקצועי וכלים שימושיים בתחום המימון תורמים ליכולת ההתמודדות עם צרכים ודילמות בניהול עסק רווחי או גוף וולונטארי בשוק רווי מתחרים וחוסר ודאות.

 

בקיאות והבנה בנושאי מימון מאפשרים לבדוק את כדאיות ההשקעה ולהחליט כיצד לממן את ההשקעה, האם לגייס כסף על-ידי הלוואות, האם להנפיק מניות, איזו משכנתא לקחת, איזו אסטרטגיית השקעות עדיפה, מהי אופצייה פיננסית וכיצד ניתן להקטין סיכון. תורת המימון מספקת למשקיעים כלי החלטה מעשיים להקצאת כספים, במטרה למקסם רווחים ברמת סיכון נתונה.

 

מטרת הלימודים

 

לימודי מנהל עסקים בהתמחות מימון חושפים את הסטודנטים לתיאוריות של החלטות השקעה וניהול פיננסי ושמים דגש על תרגול החומר התיאורטי במגוון רחב של יישומים. עקרונות המימון ונושאים כמו פיזור סיכונים, כיסוי סיכונים ועוד, נרכשים ומתורגלים בתוכנית. לימודים אלה מתמקדים בהכרת שוק ההון הישראלי ומכשירים את הסטודנטים לעשות שימוש במכשירים פיננסים מתקדמים להשקעות, ולהבין את הקשר בין מערכות מידע פיננסי לבין מערכות המידע הניהוליות של הפירמה.

 

במסגרת לימודי מנהל עסקים התמחות במימון מתנסים הסטודנטים בשימוש במאגרי מידע מקומיים ובינלאומיים בנושאי המימון, הכוללים: דוחות כספיים של החברות הציבוריות הנסחרות בבורסה ומאגרי מידע נוספים של הבורסה לניירות ערך. כמו כן, הם מתרגלים שימוש בכלי ניהול והשקעה באמצעות סימולציות ייעודיות.

 

 

מהם נושאי הלימוד?

 

בין הקורסים הנלמדים בתחום המימון:

 

  • ניתוח ניירות ערך
  • יסודות הניהול
  • ניהול סיכונים פיננסי
  • נדל"ן
  • מיקרו ומאקרו כלכלה
  • ניהול השקעות
  • יסודות החשבונאות
  • ועוד

 

 

איפה לומדים?

 

מכללות המציעות מגמת התמחות במימון במסגרת לימודים לתואר ראשון במנהל עסקים הן, בין השאר:

 

  • הקריה האקדמית אונו (קמפוס קריית אונו, קמפוס ירושלים): בקריה האקדמית אונו מציעים התמחות מימון ושוק ההון במסגרת תואר במנהל עסקים. ניתן ללמוד גם במסלול מואץ שהיקפו שנתיים.

 

  • הקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה: בקמפוס חיפה של הקריה האקדמית אונו מציעים מסלול מואץ שהיקפו שנתיים במסגרת התואר במנהל עסקים בהתמחות מימון. קיימת גם תכנית שהיקפה שלוש שנים.

 

  • אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה): באוניברסיטת רייכמן אפשר ללמוד לימודי מנהל עסקים בהתמחות מימון ויזמות. פועלות גם התמחויות בשיווק ויזמות ובחדשנות דיגיטלית.

 

  • המרכז האקדמי פרס (רחובות): המרכז האקדמי פרס מאפשר לסטודנטים ללמוד באשכול קורסי מימון וחשבונאות במסגרת לימודי מנהל עסקים. בתואר ניתן לשלב גם לימודי תעודה בתחומים רלבנטיים כגון ניהול מערכות מידע, גישור, קואצ'ינג עסקי, כלכלן יישומי ו - Business intelligence במסגרת תכנית "תואר פלוס".

  

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון): במסלול האקדמי המכללה למינהל ניתן לבחור בהתמחות מימון ושוק ההון במסגרת התואר במנהל עסקים. תחומי התמחות נוספים כוללים חדשנות ויזמות ומסלול שיווק פרסום ודיגיטל.

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן): הסטודנטים יכולים לבחור בהתמחות במימון אשר מכשירה לשלל תפקידים בשוק ההון ובענף הפיננסי. ישנן גם התמחווית בשיווק ובמשאבי אנוש.

  

ומה אחר כך?

 

בוגרי התמחות במימון לתואר ראשון במנהל עסקים יוכלו להשתלב בעבודה בתחום הבנקאות, לשמש כאנליסטים בשוק ההון, לעסוק בניהול תיקים ובייעוץ השקעות, לסחור בבורסה לניירות ערך, לאייש תפקידים מקצועיים בחברות אשראי וביטוח ועוד.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מנהל עסקים ומימון?

רוצה לדעת יותר על מנהל עסקים ומימון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מנהל עסקים ומימון
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מנהל עסקים בהתמחות מימון - כדאי ללמוד?
לימודי מנהל עסקים יחד עם כלכלה או מימון ושוק ההון?
לימודי מנהל עסקים לתואר שני - התמחות במימון