קורס תכנון פרישה במכללת אורין שפלטר

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי פיננסים לתעודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על אורין שפלטר - קורס ייעוץ פרישה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תכנון פרישה - מכללת אורין שפלטר

 

הפנסיה שלהם, ההצלחה שלך


אנו נוטים לחשוב על היציאה לפנסיה כנדבך טבעי של המשך הדרך, עוד חרוז בשרשרת החיים. אך האמת היא שפעולה שכזאת היא קיצונית ויכולה ליצור זעזוע רציני בקרב חייו של היוצא לפנסיה. מטבעם, אנשים הם יצרניים, דבוקים בשגרה ובלוחות זמנים. תקופת הפנסיה מכסה בין רבע לבין שליש מהחיים, זאת כתוצאה ישירה מאריכות הימים של אנשים בדורנו בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית והמדעית. לפיכך, התכנון של הפנסיה חשוב לאין ערוך.


כדי להבטיח את מצבם הכלכלי של היוצאים לגמלאות ולחזק את תחושת הביטחון שלהם בצאתם משוק העבודה, יש צורך לבצע שלל פעולות מקדימות. מענק פרישה, תכנון של מס על כספים של פיצויי פיטורין, פיצויים מוגדלים ועוד שלל תשלומים נוספים אשר מגיעים לאדם היוצא לפנסיה כגון פדיון ימי מחלה, תשלום הודעה מוקדמת, פיצויים בגין אי הודעה מוקדמת, תשלומים בשל אי תחרות, מס תשלומי פנסיה חודשית, קרן פנסיה או חברת ביטוח – כל אלו ועוד הם רק חלק מהנגזרות העולות מיציאתו של אחד לתקופת הפנסיה שלו. על כן, ייעוץ ותכנון לפרישה מהעבודה הן חלק בלתי נפרד מהתהליך ובשל כך קם התפקיד אשר מבקש לעזור לפנסיונרים להתחיל את החיים שלאחר העבודה.


בשנים האחרונות היינו עדים למקרים רבים בהם גורמים מסחריים, מוסדות פיננסיים וגופים שונים השתמשו לרעה בכוחם וניצלו את תמימותם של הקשישים אשר יצאו לפנסיה. קורס תכנון פרישה מכשיר סטודנטים במטרה לעזור לאותם קשישים הנפרדים משוק העבודה, לצאת אל הפנסיה בכבוד כשהם מחזיקים בכל הזכויות שלהם ומקבלים את כל המגיע להם בעודם יוצאים לדרכם החדשה בחיים.

 


תכנית הלימודים


קורס תכנון פרישה של מכללת אורין שפלטר מכין את משתתפיו לעבודה הייחודית והמאתגרת עם אוכלוסיית הקשישים אשר פורשים משוק העבודה ומתכוננים לחייהם החדשים. הקורס מכין את הסטודנטים למקצוע הן מההיבט המנטאלי והן מההיבט הפיננסי. הוא כולל הקשבה לצרכיהם ולמטרותיהם של הלקוחות תוך הבנה עמוקה של שלל המניעים, הכישורים, הרצונות והשאיפות שלהם לתקופת הפנסיה. הסטודנטים מתמחים בסוגיות ביטוח פנסיוני, מיסוי והשקעות רלוונטיות לאנשי גיל הזהב. נוסף על כך, בונים הסטודנטים את יכולתם לשמש מקור נאמן וסמכותי של ידע והדרכה, אשר יש בכוחו להעניק עצות נבונות ואמינות לכלל לקוחותיו בנושאים שונים.


מתכונת הלימוד


קורס תכנון פריש מתקיים במתכונת של 9 מפגשים הכוללים בתוכם חמש שעות אקדמיות לכל מפגש. הלימודים מתקיימים אחת לשבוע בשעות הבוקר.


נושאי הלימוד

 

  • קצבאות ביטוח לאומי
  • ענף הביטוח בישראל
  • מיסוי פיצויים ופיטורים
  • חישובי פיצויים לסוגיהם
  • קריאת דוחות של לקוחות
  • הלוואות ומימון בגיל פרישה
  • משיכת תגמולים מקופות גמל   
  • הטבות מס
  • תכנון משפטי
  • פנסיה תקציבית
  • אתיקה מקצועית
  • הסדרים פנסיוניים
  • היבטים משפחתיים   
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


אורין שפלטר זוהי מכללה להשכלה פיננסית אשר מחזיקה בניסיון רב של הדרכה בתחום, בעיקר בתחום ההכשרות המקצועיות של משרד התמ"ת, הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללה דואגים ללוות את הסטודנטים לאורך כל התהליך הלימודי, החל מהפגישה עם יועצת הלימודים המתאימה את תכנית הלימודים בעבור הסטודנטים ועד לשחזורי בחינות והמלצות לערעורים. המכללה דואגת להשתפר ולהתחדש מדי סמסטר כאשר מושקעים מאמצים רבים מכיוונה במטרה לשכלל את תכניות הלימוד ולעדכן אותן לעיתים תכופות. המכללה שמה לעצמה כמטרה להגביר את המודעות הפיננסית אצל הציבור הישראלי תוך כדי כך שהיא מקנה סט ערכים וכלים לניהול נכון של הון אישי וחיסכון פנסיוני.


תנאי קבלה


הקורס מיועד לכל המעוניינים להשתלב בתחום הייעוץ לפרישה ואינו מצריך ניסיון קודם.זהו קורס מעשי מתקדם, המיועד לכל העוסקים בתחום הפרישה – יועצים פנסיוניים, רואי חשבון, יועצי מס, סוכני ביטוח וסוכנים פנסיוניים.

 


תעודה


סיום הקורס מקנה לבוגריו תעודת הסמכה מטעם אורין שפילטר.


אפשרויות תעסוקה


יועץ פנסיוני רשמי יכול להשתלב בתחום במגוון חברות וסוכנויות ביטוח, בתי השקעות, בנקים ועוד גופים פיננסיים נוספים. שכרם ההתחלתי נע בין שבע וחצי אלף לשמונה אלף שקלים, ועולה עם הוותק.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: אורין שפלטר - השכלה פיננסית

כלים שיעזרו לך לבחור