רוצה פרטים על קורס Full Stack?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס Full Stack Developer - מפתחי פול סטאק

רוצה לדעת על קורס Full Stack? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס Full Stack - קורס פיתוח פול סטאק


אשפים בפיתוח מא' ועד ת'


השינויים התדירים בעולם האינטרנט מולידים גישות מגוונות לפיתוח תוכנה. אחד המושגים החדשים יחסית הוא Full Stack (פול סטאק), שיטה לפיה על המפתחים לשלוט בסל הכישורים המלא שנחוץ לכל תהליך הפיתוח של יישום, החל מתחילת התכנון והעיצוב, דרך התכנות וכתיבת הקוד ועד לסיום וקבלת המוצר המוגמר שמוכן לשימוש הלקוחות. במילים אחרות, הכוונה היא להבנה מלאה של פיתוח, הן לצד הלקוח והן לצד השרת.


מפתחים אלה צריכים אם כן ליישם מגוון של מיומנויות טכנולוגיות בעבודתם, כדי ליצור בהצלחה אפליקציות ואתרי אינטרנט מתקדמים ולהעניק שירות איכותי יותר. הם גם צריכים להיות בעלי ראייה רחבה ויכולת חיבור בין שדות שונים.


בעולם ההייטק של היום, ששואף תמיד לצמוח ולהגיע להישגים טכנולוגיים חדשים, קיים ביקוש רב לאנשי Full stack. קורס פיתוח פול סטאק יכול לסייע לתלמידים לרכוש את הכלים בתחום התכנות שדרושים להשתלבות בתפקידי פיתוח לאינטרנט בשלל חברות וארגונים.


למי מיועדים הלימודים


הקורס מיועד לבעלי רקע טכני וניסיון במחשבים, שמעוניינים לרכוש כישורי פיתוח אפליקציות ויישומים לאינטרנט בגישה מתקדמת. רקע קודם בפיתוח תוכנה אינו חובה בדרך כלל, אם כי חלק מן המוסדות דורשים ניסיון אקדמי מתאים בתחומי הטכנולוגיה וההייטק.

 


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס מתוודעים למספר שפות תכנות, ביניהן HTML, SQL ו - PHP. לאחר מכן לומדים לעומק על פיתוח לצד השרת ולצד הלקוח ועוסקים גם בממשקים שאחראיים על תצוגה ושליטת המשתמשים באפליקציות או בתוכנות. בנוסף, הם בוחנים שיטות לפתרון תקלות ובעיות לאורך תהליך הפיתוח לאינטרנט ושמים דגש גם על טכנולוגיות לגוגל או לפייסבוק.

 


מתכונת הלימוד


אורכו של קורס זה הוא בסביבות תשעה חודשים, המתכונת משתנה בין המוסדות השונים. בדרך כלל מאפשרים בתי הספר לבחור בין קורס ערב לביו מסלול בשעות הבוקר, כשלרוב מתקיימים שני שיעורים בשבוע. לעיתים אפשר לבחור גם בשיעור שבועי אחד ובמפגש נוסף בימי שישי.


שיעורי הקורס משלבים התנסות מעשית מרובה כדי לאפשר לתלמידים להתנסות בצורה פרקטית במיומנויות הפיתוח. כך מתקיימים תרגולים שונים במעבדת המחשבים ולקראת סיום ההכשרה עורכים פרויקט מסכם בליווי של מנחי התכנית.

 


נושאי הלימוד

 

  • ממשק פייסבוק
  • הגדרות בעיצוב אתרים
  • ספריות JQuery
  • בסיסי הנתונים NoSQL
  • שפת JavaScript
  • שפת PHP לבניית מודלים
  • שפת התכנות HTML
  • קבצי מולטימדיה והטמעתם
  • ניהול אתרים ושרתים    
  • ועוד


תנאי קבלה


התנאים לקבלה למסלול משתנים בין המוסדות. בחלקם דורשים כי המועמדים יהיו בוגרי תואר ראשון לפחות או בעלי דיפלומת הנדסאי, בעוד אחרים מסתפקים בהצגת תעודה המעידה על השלמת 12 שנות לימוד.


כמו כן, יש צורך בניסיון בתפעול מחשבים, אולם לרוב אין צורך בידע קודם בתכנות ובפיתוח תוכנה. כחלק מתנאי הקבלה המועמדים צריכים לעבור גם מבחנים פנימיים לבדיקת הרמה במתמטיקה ובשפה האנגלית.


תעודה


תלמידים שעומדים בכל חובות קורס זה מקבלים תעודת גמר מטעם בית הספר. בדרך כלל מותנית קבלתה בהגשת כל הפרויקטים ובמעבר של בחינות מסכמות.

 

תעסוקה ושכר

 

בוגרי הקורס יכולים להשתלב בחברות הייטק וסטארט אפים בתעשייה, כאשר תפקיד זה הוא בין המבוקשים בעולם הפיתוח ל - WEB. קיימת היום דרישה לעובדים והם יכולים למצוא משרות רבות בהן גם משרות ג'וניור לחסרי ניסיון. שכר מפתח Full Stack הוא גבוה למדיי, כאשר עובדים מנוסים וותיקים מגיעים לרמות גבוהות במיוחד.


מוסדות

 

  • HackerU (רמת גן, או קורס מקוון): בקורס בניית אתרים Full Stack Developer מכירים מגוון טכנולוגיות פיתוח עדכניות לעולם ה - WEB. ניתן ללמוד בקורס בוקר שאורכו 6 חודשים, או בקורס ערב שנפרש על פני 14 חודשים.

 

  • מכללת iNT - לשעבר מכללת נס (פריסה ארצית): הקורס כולל 160 שעות הכשרה בסיסית, 60 שעות לתרגול מעשי עצמאי ו - 300 שעות להכשרה מתקדמת, אשר יחד מעניקות לתלמידים שלל כלים להכשרתם כמפתחי פול סטאק.

 

  • ג'ון ברייס הדרכה (תל אביב): בג'ון ברייס מתקיים קורס שמתמקד בפיתוח בשפת PHP ובמערכות קוד פתוח. המסלול, שכולל כ - 470 שעות לימוד, 370 שעות לימוד פרונטליות ו - 100 שעות שכוללות עבודה עצמית בבית. ניתן לבחור בין קורס בוקר למסלול ערב.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים: בג'ון ברייס ירושלים יכולים המשתתפים לקחת חלק בקורס פיתוח בטכנולוגיות ואפליקציות ווב. ניתן ללמוד במסלול ערב או בוקר או במתכונת אונליין.

 

 

  • המרכז הארצי ללימודים ICS: מתקיים קורס פיתוח פול סטאק בשילוב AI, ההכשרה מתאימה גם לחסרי ניסיון קודם בתחום התכנות.

 

  • עזריאלי והטכניון - לימודי המשך (ירושלים): בקמפוס ירושלים של עזריאלי והטכניון מתקיים קורס מפתחי אתרי אינטרנט Full Stack בסביבת הקוד הפתוח, היקפו של הקורס 40 מפגשים ובמהלכו מכירים מקרוב את תחום פיתוח היישומים לאינטרנט.

 

  • Experis Academy (תל אביב): מתקיימת תכנית WeCode מסלול פול סטאק המיועדת לצעירים וצעירות מן הפריפריה החברתית והגיאוגרפית ללא חוסן כלכלי, זוהי תכנית בוטקאמפ שמכשירה לתפקידי Full Stack.

 

  • אינפיניטי לאבס - infinity labs (רמת גן וטירת כרמל): חברת אינפיניטי לאבס מציעה תכנית להסבת אקדמאים מענפי מדעי המחשב וההנדסה לעולם ההייטק, מסלול בן 28 חודשים שמתקיים ללא עלות.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס Full Stack?

רוצה לדעת יותר על קורס Full Stack?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס Full Stack
שאלות הגולשים בנושא
קורס JAVA FULL STACK